Autolla ajaminen on saanut toiset kansanedustajat älähtämään Virran sanojen ja tekojen ristiriidasta.
– Otsikko keväältä vihreiden puheenjohtajan kuvalla, että yksityisautoilua pitäisi rajoittaa Suomen kunnissa. Somepäivitys kesältä vihreiden puheenjohtajan kuvalla, että on kiva ajaa matkailuautolla ympäri Euroopan, kirjoittaa perussuomalaisten eduskuntaryhmän puheenjohtaja Jani Mäkelä viestipalvelu X:ssä
– Joku sanoo että tämä olisi epäloogista, mutta ei minusta. Tekopyhyys ja muilta vaatiminen sekä oman vastuun pakoilu on punavihreyden ytimessä, hän jatkaa.
Vihreiden PJ Sofia Virta autoili Euroopan ympäri ja poltti parissa viikossa enemmän dieseliä kuin duunari vuodessa, höykyttää taas kokoomuksen kansanedustaja Tere Sammallahti X:ssä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011395473.html
PS. muistatteko Atte pojan lentämässä-lomakuvat
Ihmeellinen Sofia Virta autoilee mutta puhuu toista?
24
229
Vastaukset
- Anonyymi
Sofia Virran reissusta repesi raivo
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011395473.html
Vihreän liiton motto.... Tehkää niin kuin sanomme mutta me teemme kuinka haluamme. Me emme saastuta, liikumme yleisillä ja paljon sähköllä. Ilmavaivojakaan meillä ei ole terve.ikevihreä liitto S. Virta. - Anonyymi
Milloin vihreät ovat olleet kieltämässä matkailua?
Olisiko taas olkiukkoja liikenteessä?- Anonyymi
Mistähän puusta sinä ole t pudonnut olkiukko??? Eikö sinne lomalle yleensä lennetä taikka ajeta diesel ym. autolla taliaivo. Kyllä nämä vihreät ovat näitä jären jättiläisiä HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAHAHAHA.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistähän puusta sinä ole t pudonnut olkiukko??? Eikö sinne lomalle yleensä lennetä taikka ajeta diesel ym. autolla taliaivo. Kyllä nämä vihreät ovat näitä jären jättiläisiä HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAHAHAHA.
Sofian lisäksi Allu edustaa hyvin nykyvihreiden johtoporrasta.
Allulla on järki hanurissa kirjaimellisesti.
Kännääminen ja homppelihommat on Allun parasta osaamista.
Hattivatti Arja-Janne kuuluu samaan sarjaan.
- Anonyymi
Sofian ja vihreiden motto että älä tee kuten minä teen vaan tee kuten minä määrään.
- Anonyymi
Onko tämä nainen niiin yksinkertainen, että hän ei ymmärrä mistä häntä kritisoidaan? Hän on itse kieltämässä ja rajoittamassa muiden työmatka- ja muuta autoilua, siis sitä mitä ihmiset tarvitsevat normaalissa arjessaan. Sitten itse suhaa huvikseen pitkin eurooppaa isolla dieselautolla. Kuka näitä vihreitä äänestää, ei voi käsittää.
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e6ceede8-6b0d-4239-9b1c-cd09ae957862
Tymäkin toi Virta on kun ei ymmärrä mistä moinen ryöppy syntyi.
Kansa on katsonut ja kuunnellut hänen omia ryöppyjään ja ulostuloja keskusteluissa ja ottaneet oppia hänen käytöksestään. Nuori "blondi tyttö" itse hyökkää sanoilla esim. Orpon, Purran, Harkimon kimppuun viiltävillä kommenteillaan yleisön edessä.
ONKO SE TERVETTÄ JA SALLITTUA VAIN HÄNELLE? - Anonyymi
Nyt puhuu Sofia Virta – joutui someraivon kohteeksi
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011397389.html
Missä on sinun, Sofia Virta käytöstavat? Miksi puhut ja annat kehoituksia muille kuinka pitäisi elää täällä maapallolla ja itse teet aivan päinvastoin. Olet niin vihreä ulospäin mutta sisältä sitä samaa kuraa. Onko poliittinen ura sinulle niin veressä että sinä annat luvat itsellesi käydä muiden kimppuun mutta muut eivät saa puhua tai sanoa sinusta mitään totuuteen viittaavaa negatiivista. - Anonyymi
tyhmä kuin saapas, siksi hyvä vihreiden johtoon.
- AnonyymiUUSI
Missä on Vihreiden uskottavuus?
Sofia Virta ei muka ymmärrä someraivoa.
Vihreät ja Vasemmistoliitto ovat nykyään
melkein identtiset puolueet.
Nykyään vasemmistolaisuus on wokea, prideä, Palestiinaa ja kaukana duunareiden eduista.
- Anonyymi
Sohvi luottaa, että ulkonäöllä saa kaiken anteeksi.
- Anonyymi
eli jos on perseen näköinen, niin voi vapaasti perseillä ?
- Anonyymi
Äänestäjät eivät ilmeisesti välitä siitä että teot ja puheet eivät kohtaa. Vaatii muilta sellaista mitä ei ole itse valmis tekemään. Tyhmä ja yksinkertainen on tässä tapauksessa äänestäjä.
- Anonyymi
Niemiset ja Virtaset lopettaa ne autoajelunsa ja käyvät jalan asioillaan jotta vihreät pääsevät Euroopan kiertueille jatkossakin dieseliä polttamaan.
- Anonyymi
Varoittamaton mielenosoitus Suomen MM-rallissa
https://www.is.fi/ralli/art-2000011400154.html
Vihreät pistivät ELOKAPINOIJAT töihin kun heidän puheenjohtajaa moitittiin autoilusta ympäri Eurooppaa.
Tehkää niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen . Terv. S. Virta ulkoisesti vihreä - Anonyymi
Me vihreät emme saastuta vaikka lentäisimme, autoilisimme tai mitä vaan, te muut saatutatte.
- Anonyymi
Antikainen ps on ruma nainen. En puhu pelkästä ulkonäöstä.
- AnonyymiUUSI
Raivo Sofia Virran matkasta jatkuu: ”Rikkoo räikeästi omien saarnojensa opinkappaleita”
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011400649.html
Edellisen kirjoitus oli yksistään hänen ajatus, johtui varmaankin puolueesta mihin kuuluu.
Sofiasta....ulkonäkö, no menettelee mutta paljon tärkeämpää on se mitä on korvien välissä sekä miten tuo esiin omat mielipiteet ja toteuttaa niitä.... ONKO NE RISTIRIIDASSA JA TÄSSÄ TAPAUKSESSA HYVÄSTIKIN! - AnonyymiUUSI
Vihreät vetävät piilossa grillikylkeä naamaansa ja ajavat öisin vanhoilla savuttavilla Datsuneilla.
- AnonyymiUUSI
hih-il Masto
- AnonyymiUUSI
Sofia, liikkuva dieselperse.
- AnonyymiUUSI
Saisko sitä? Mulle kyllä maistuis.
- AnonyymiUUSI
Entäs Allun homppeloinnit?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512274Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖261117Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut83998Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt55922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914- 68883
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me127867Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22783Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49769