Tere Sammallahti 🇫🇮💙🇺🇦
@TereSammallahti
·
Seuraa
Vihreiden PJ Sofia Virta autoili Euroopan ympäri ja poltti parissa viikossa enemmän dieseliä kuin duunari vuodessa.
Vihreiden Diarralla taas oli lomallaan niin kiire, että oli pakko lentää ulkomaille.
Hyvä lomailla, niin jaksavat syksyllä taas läksyttää ilmastosyntistä kansaa.
PS. hienoa kokoomus
Virta autoili Euroopan ympäri ja poltti parissa viikossa enemmän dieseliä kuin duunari vuodessa.
7
104
Vastaukset
Maailmaa oppii tuntemaan vain sitä kiertelemällä, se opettaa oli syy sitten mikä hyvänsä siihen kiertelyyn. Itse olen kierrellyt niin höyrylaivalla kuin lentokoneella kuin purjeveneellä ja vielä matkailuautollakin ja saanut kohtuullisen kuvan aika suurelta alueelta, siitä millainen maailma on ainakin ollut, vaikka muuttuuhan se koko ajan. Olen siis käyttänyt monen sortin fossiilista aikojen kuluessa, paitsi purjeveneellä sitä meni aika vähän. Lienen siis osasyyllinen niin myrskyihin kuin kaatosateiden aiheuttamiin tulviinkin. Yritän kestää tämän taakan joka siitä lankeaa osalleni!
- Anonyymi
Sofia Virran reissusta repesi raivo
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011395473.html
Älä tee niin kuin minä teen vaan niin kuin minä sanon että pitää tehdä.
Terve. S. Virta ikivihreäliitto.- Anonyymi
hih
- Anonyymi
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006298642.html
julkisuustemppuja-tollo kansa uskoo näihin
- Anonyymi
Tämäkin on sarjassamme poliitikkojen puheita vaalien alla ja jälkeen. Uskottavuus on näemmä nykyään kyseenalaista jos ollenkaan on sitä jäljellä.
Puhu toista ja tee toista, näinhän se on mennyt kautta aikain. Sitä kun hillotolpille pääsee totuutta muutamalla niin tälläinen on tulos.
Naiveimmat kärähtävät nopeammin toisilla onistuu totuuden muuntelu pitemän aikaa. - Anonyymi
Suomenuutiset 23.5.2023
"Vihreiden kuntapolitiikko: Vihreät on alusta saakka ollut yksityisautoilun vastainen liike”
Ehkä tätä ajatusta voisi hioa.
Mitä Sallallahteen tulee, niin mitä muuta hän on saanut aikaiseksi kuin haukkunut muita?- Anonyymi
Moktar gubta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81288- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031047Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51913Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62797- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170667- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42613