Mikähän tuon perussuomlaisen puolueen suhde on uskontoon? Onko se niin, että silloin ollaan uskovaisia kun näyttää hyötyvän asiasta. Esimerkiksi Suomen Uutiset mainitsi suvivirren ihanaksi kaikkien rakastamaksi virreksi. Pyysin tuntemiltani persuilta laulunäytettä mutta kukaan ei osannut. Itse asiassa heitä ahdisti koulun jumalanpalvelukset.
Eli onko nyt niin, että sitten kun uskonnollista ei kannata enää esittää, niin sitten ei ollakaan enää uskiksia.
Uskotopersu
5
147
Vastaukset 5
- Anonyymi
Persujen potentiaalinen kannattaja ryhmä on lahko uskovaiset, Siellä eniten tietämättömyyttä, tunteenomaista suhtautumista ja vastakkainasettelua.Rationaalisia ja kriittisiä, ei kannata manipuloida kannattajiksi. Se ei onnistu! Muissa maissa äärioikeisto enemmän juutalaisvastainen, meillä Islamia vastustava, koska niin ovat lahkolaisetkin.
- Anonyymi
"En usko Jeesukseen enkä muihinkaan menninkäisiin" (Jussi Halla-aho 2003).
https://www.halla-aho.com/scripta/homot_ja_kirkko.html - Anonyymi
Persuissa on sekä helppo uskoisia että ääriuskovaisia.
- Anonyymi
uskovaiset ovat suomen retardeimpia 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831019
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101586- 43585
- 46557
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61505