Mikähän tuon perussuomlaisen puolueen suhde on uskontoon? Onko se niin, että silloin ollaan uskovaisia kun näyttää hyötyvän asiasta. Esimerkiksi Suomen Uutiset mainitsi suvivirren ihanaksi kaikkien rakastamaksi virreksi. Pyysin tuntemiltani persuilta laulunäytettä mutta kukaan ei osannut. Itse asiassa heitä ahdisti koulun jumalanpalvelukset.
Eli onko nyt niin, että sitten kun uskonnollista ei kannata enää esittää, niin sitten ei ollakaan enää uskiksia.
Uskotopersu
4
108
Vastaukset
- Anonyymi
Persujen potentiaalinen kannattaja ryhmä on lahko uskovaiset, Siellä eniten tietämättömyyttä, tunteenomaista suhtautumista ja vastakkainasettelua.Rationaalisia ja kriittisiä, ei kannata manipuloida kannattajiksi. Se ei onnistu! Muissa maissa äärioikeisto enemmän juutalaisvastainen, meillä Islamia vastustava, koska niin ovat lahkolaisetkin.
- Anonyymi
"En usko Jeesukseen enkä muihinkaan menninkäisiin" (Jussi Halla-aho 2003).
https://www.halla-aho.com/scripta/homot_ja_kirkko.html - Anonyymi
Persuissa on sekä helppo uskoisia että ääriuskovaisia.
- Anonyymi
uskovaiset ovat suomen retardeimpia 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725