Mannerheimin homous herättää näköjään vieläkin kiihkeitä tunteita, vaikka presidenttiehdokas ja ulkoministeri evp. Pekka Haavistokin on julkihomo.
Ja presidentti Stubb on itse kertonut olevansa biseksuaali.
Se osoittaa, että myös Suomesta löytyy venäläisiä henkilöpalvojia, ketkä asia saa raivon valtaan.
Venäläistyylistä raivoa
185
1352
Vastaukset
- Anonyymi
Viitteet puuttuvat. Puhut tyhjää.
- Anonyymi
Juu Pekka Haavisto onkin selkeä umpihetero.:- hehehehehehehheeee
- Anonyymi
Mannerheimin homous ei herätä kiihkeitä tunteita vaan se, kun hänen homoutensa pyritään kaikin keinoin kieltämään.
Se nostaa monelle tunteet pintaan. - Anonyymi
Totta se on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu Pekka Haavisto onkin selkeä umpihetero.:- hehehehehehehheeee
Vanha hullu heräsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mannerheimin homous ei herätä kiihkeitä tunteita vaan se, kun hänen homoutensa pyritään kaikin keinoin kieltämään.
Se nostaa monelle tunteet pintaan.Juuri noin.
- Anonyymi
Ho hoijaa. Ketä pervoja toisen petipuuhat nyt kiinnostaa.. Mannerheimin oli venäläisen sotilaskoulutuksen tuote.
- Anonyymi
Tavan tolkun suomalaista ei Mannerheimin homous saa hermostumaan.
- Anonyymi
Eikä mainosta tolkkuaan tuhannessa viestissä.
- Anonyymi
Äitiskö sano?
- Anonyymi
Aina joku vetää herneen nenään aihe Kuin aihe
On sitten eriasia, josta paisuu jollakin yli.
- Anonyymi
VENÄJÄN TROLLIT EIVÄT OLE SUINKAAN SUOMALAISIA VAAN SUOMEEN ASUMAAN MUUTTANEITA ETNISIÄ VENÄLÄISIÄ!
YKSI ÄÄNEKKÄIMMISTÄ, JOKA TUNTEE NIMET:
- teini
- Venäjän homppeli
- PUFUFU-Tiltu
KYSEINEN TROLLI ON PESIYTYNYT SUOMEEN ASUMAAN! MIEKKONEN VIHAA SUOMEA JA SUOMALAISIA JA fanittaa kiihkeästi Putleria ja tämän sotaa!
Hän tekee yli puolet KAIKISTA Nato- ja Historia-palstojen avauksista ja kommenteista!
Hän syyttelee mielellään homoiksi kaikkia Suomen johtohenkilöitä ja ilmeisesti hän kokee oman olotilansa heikoksi, koska väittää usein vastaväittäjän olevan sekä venäläinen että homo kaiken muun nimittelyn lomassa!- Anonyymi
Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Kummallista raivota asiasta, vaikka vääpeli näki!
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
TODELLISUUDESSA EI vääpeli yllättänyt ”rysän päältä” vaan sen osan sepitit itse eikä tuollaista lausuntoa OLE OLEMASSA kirjallisena.
Jos olisi niin sen olisivat tutkijat löytäneet.
Ja erottamisen perusteluissa ei mainita sanallakaan homoilusta vaikka kuinka asiaa pyörittelet! Joten marski on ja pysyy heterona! - Anonyymi
Se on sinun ikioma tulkintasi?
TIETENKÄÄN MARSKI EI 1800-LUVUN PUOLELLA OTTANUT ITSE KUVIA VAAN NE OTTI JOKU MUU!
Sen sijaan siitä AINOASTA HEVOSEN UITTOKUVASTA EI ILMENE:
- etteikö kuvaajan takana voisi olisi vettä
JA TOISAALTA ILMENEE:
- marskilla ei ole kuvassa erektiota - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TODELLISUUDESSA EI vääpeli yllättänyt ”rysän päältä” vaan sen osan sepitit itse eikä tuollaista lausuntoa OLE OLEMASSA kirjallisena.
Ja erottamisen perusteluissa ei mainita sanallakaan homoilusta vaikka kuinka asiaa pyörittelet! Joten marski on ja pysyy heterona!Miksi valehtelet?
- Anonyymi
VENÄJÄN TROLLIT EIVÄT OLE SUINKAAN SUOMALAISIA VAAN SUOMEEN ASUMAAN MUUTTANEITA ETNISIÄ VENÄLÄISIÄ!
YKSI ÄÄNEKKÄIMMISTÄ, JOKA TUNTEE NIMET:
- teini
- Venäjän homppeli
- PUFUFU-Tiltu
KYSEINEN TROLLI ON PESIYTYNYT SUOMEEN ASUMAAN! MIEKKONEN VIHAA SUOMEA JA SUOMALAISIA JA fanittaa kiihkeästi Putleria ja tämän sotaa!
Hän tekee yli puolet KAIKISTA Nato- ja Historia-palstojen avauksista ja kommenteista!
Hän syyttelee mielellään homoiksi kaikkia Suomen johtohenkilöitä ja ilmeisesti hän kokee oman olotilansa heikoksi, koska väittää usein vastaväittäjän olevan sekä venäläinen että homo kaiken muun nimittelyn lomassa!- Anonyymi
Unohditko taasen otsikon aiheen? Niinhän sinulle aina käy!
- Anonyymi
Mannerheimin homoudesta ei kenenkään tarvitse hermostua.
- Anonyymi
Johan sen on länsimainen tiedemieskin myöntänyt, että ehta homppelihan tuo oli.
- Anonyymi
Minkä niminen tiedemies? Missä ja milloin?
- Anonyymi
Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Taisi olla dosentti ja nykyään Venäjällä.
- Anonyymi
Sulla ryZZä on dosetti ollut tyhjä jo pidemmän aikaa.
- Anonyymi
Meitä tavan tolkun immeisiä ei jotkut viime vuosituhannella tapahtuneet homostelut paljon hetkauta.
- Anonyymi
Aloittajaa ainakin asia tuntuu kovastikin vaivaavan. Peilaa omia tukahdutettuja tunteitaan, kun NIIN paljon tekee mieli......
- Anonyymi
Äitiskö sano?
- Anonyymi
Mannerheim oli salskea sodomiitti.
- Anonyymi
OMA ÄITIS PETTYI KUN POJASTA TULI SILKKA HOMPPELI-TROLLI NAZI-VENÄJÄN NIMISSÄ!
- Anonyymi
Länsimaissa jokainen henkilö on oletuksena hetero ja jos joku haluaa väittää hänestä muuta niin on väitteen esittäjän asia näyttää väitteensä toteen!
Siihen Tiltu ei kykene ja siksi marski on ja pysyy heterona! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Länsimaissa jokainen henkilö on oletuksena hetero ja jos joku haluaa väittää hänestä muuta niin on väitteen esittäjän asia näyttää väitteensä toteen!
Siihen Tiltu ei kykene ja siksi marski on ja pysyy heterona!Mannerheimin homoudessa ei ole mitään luonnotonta. Venäjällä ei seksuaalivähemmistöjä suvaita, siksi Venäjällä jokainen ihminen on oletuksena hetero, EI meillä länsimaissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mannerheimin homoudessa ei ole mitään luonnotonta. Venäjällä ei seksuaalivähemmistöjä suvaita, siksi Venäjällä jokainen ihminen on oletuksena hetero, EI meillä länsimaissa.
Venäläinen sodomiittihenkilöpalvoja kuvittelee kotimaansa olevan länsimaa, siksi se jankkaa tuota hetero-oletustaan.
- Anonyymi
En kuvittele mitään vaan TIEDÄN OLEVANI KANTASUOIMALAINEN HETERO, JOKA TORPPAAN venäläisen homppeli-trollin loputonta valehtelua!
- Anonyymi
Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelet?
En valehtele! Kaikki tietää sinut venäläiseksi homppeli-trolliksi, joka on pesiytynyt asumaan Suomeen, maahan, jota vihaa ja josta trollaa aamusta iltaan 7/24!
Sen sijaan Putleria ja Nazi-Venäjän sotia fanitat raivokkaasti! - Anonyymi
Tunnistit kuitenkin olevasi venäläinen sodomiittihenkilöpalvoja.
- Anonyymi
Olet siis venäläinen sodomiittihenkilöpalvoja ja se on kyllä huomattu. Mannerheimin homous on selkeästi sinulle vaikea asia käsitellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En valehtele! Kaikki tietää sinut venäläiseksi homppeli-trolliksi, joka on pesiytynyt asumaan Suomeen, maahan, jota vihaa ja josta trollaa aamusta iltaan 7/24!
Sen sijaan Putleria ja Nazi-Venäjän sotia fanitat raivokkaasti!Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Lykkäät pötyä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis venäläinen sodomiittihenkilöpalvoja ja se on kyllä huomattu. Mannerheimin homous on selkeästi sinulle vaikea asia käsitellä.
En tunnista muuta kuin sen, että sinä raivoat, kun väittämäsi kiistetään ja koet sen itsellesi ikäväksi!
Minä olen kantasuomalainen hetero ja koen, että sinä toistat pelkkää väitettä ILMAN NÄYTTÖÄ”. JA SENKIN TEET VAIN ÄRSYTTÄÄKSESI VENÄLÄISENÄ TROLLINA MEITÄ SUOMALAISIA!
OL,ET TEHNYT NIIN JIO VUOSIKAISIA, JOTEN TURHA ODOTTAA, ETTÄ SE HERÄTTÄISI ENÄÄ SUURIA TUNTEITA! VEIN LIEVÄÄ IHMETTELYÄ JA INHOA, KUN KAIKKI TIETÄÄ SINUN VALEHTELEVAN! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunnista muuta kuin sen, että sinä raivoat, kun väittämäsi kiistetään ja koet sen itsellesi ikäväksi!
Minä olen kantasuomalainen hetero ja koen, että sinä toistat pelkkää väitettä ILMAN NÄYTTÖÄ”. JA SENKIN TEET VAIN ÄRSYTTÄÄKSESI VENÄLÄISENÄ TROLLINA MEITÄ SUOMALAISIA!
OL,ET TEHNYT NIIN JIO VUOSIKAISIA, JOTEN TURHA ODOTTAA, ETTÄ SE HERÄTTÄISI ENÄÄ SUURIA TUNTEITA! VEIN LIEVÄÄ IHMETTELYÄ JA INHOA, KUN KAIKKI TIETÄÄ SINUN VALEHTELEVAN! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi kirjoitti:
OL,ET TEHNYT NIIN JIO VUOSIKAISIA, JOTEN TURHA ODOTTAA, ETTÄ SE HERÄTTÄISI ENÄÄ SUURIA TUNTEITA! VEIN LIEVÄÄ IHMETTELYÄ JA INHOA, KUN KAIKKI TIETÄÄ SINUN VALEHTELEVAN!Lykkäät pötyä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tunnistit kuitenkin olevasi venäläinen sodomiittihenkilöpalvoja.
EN SITÄKÄÄN VAAN KANTASUOMALAINEN HETERO! YLIPÄÄTÄÄN KAIKKI MÄÄRITELMÄSI MINUSTAA OIVAT VALEITA JA SE ON SINUN TAKTIIKKASI.
KAIKKI VASTAVÄITTÄJÄSI OVAT MIELESTÄSI VENÄÖLÄISIÄ JA HOIMOIJA JA SUOMEN JOHTAJAN 8VANHAT JA UUYDET) VÄHINTÄINKIN HOMOJA! ITSE TEKEYDYT AINA muka suomalaiseksi vaikka ennen trollaamista kerroit olevasi venäläinen!!
SIKSI TOISEKSI: KANTASUOMALAINEN EI YLEENSÄ TROLLAA SUOMEA ja suomalaisia 7/24 kuten sinä teet!
- Anonyymi
OL,ET TEHNYT NIIN JIO VUOSIKAISIA, JOTEN TURHA ODOTTAA, ETTÄ SE HERÄTTÄISI ENÄÄ SUURIA TUNTEITA! VEIN LIEVÄÄ IHMETTELYÄ JA INHOA, KUN KAIKKI TIETÄÄ SINUN VALEHTELEVAN!- Anonyymi
Lykkäät pötyä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lykkäät pötyä!!
KÄYTÄN ISOJA KIRJAIMIA JA HUUTOMERKKEJÄ, KOSKA EN OLE OLLENKAAN VIHAINEN!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lykkäät pötyä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat vapaasti käyttääö! Trollaus Venäjän puolesta on raskasta ilman niitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat vapaasti käyttääö! Trollaus Venäjän puolesta on raskasta ilman niitä!
Mannerheim homoili Venäjän puolesta .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellisuudessa hän ei ’homoillut’ laisinkaan! Minkäänlaista NÄYTTÖÄ ei ole!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka suomalainen upseeri joutui eroamaan taipumuksensa vuoksi everstin virasta?
Pelkona oli kasvojen ja upseerikunnian menetys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkona oli kasvojen ja upseerikunnian menetys.Ei kukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkona oli kasvojen ja upseerikunnian menetys.Tuo henkilö oli eversti E J
Täydellinen nimi on Lasse Laaksosen kirjassa:
Viina, hermot ja rangaistukset
Sotilasylijohdon henkilökohtaiset ongelmat
Sivu 346
- Anonyymi
Manerheimin homous saa raivon valtaan ainoastaan venäläisen sodomiittihenkilöpalvojan.
- Anonyymi
Ei laisinkaan! Minä palvon ’ainoastaan’ totuutta! Kun väittää jotakin niin sille pitää löytyä myös NÄYTTÖ! SINULTA SE PUUTTUU!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei laisinkaan! Minä palvon ’ainoastaan’ totuutta! Kun väittää jotakin niin sille pitää löytyä myös NÄYTTÖ! SINULTA SE PUUTTUU!
Eli sinä olet se venäläinen sodomiittihenkilöpalvojan. Jos kerta palvot totuutta, miksi valehtelet niin paljon? Mannerheimin homoudessa ei ole mitään luonnotonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Todellisuudessa hän ei ’homoillut’ laisinkaan! Minkäänlaista NÄYTTÖÄ ei ole!
- Anonyymi
Ei kyllä se homoili melkoisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MUTTA NÄYTTÖ SIITÄKIN PUUTTUU!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuulemma teki, ja näkihän sen vääpelikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta turiset. Näyttö on kiistaton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisi niin sen olisivat tutkijat löytäneet. MUTTA sinähän voit todistaa minun olevan vääräss tuomalla esiin vääpelin kirjallisen todistuksen! Se olisi sinulta ylväs uroteko, kun yksikään tutkija ei ole siihen törmännyt!
Ja kuten muistamme niin erottamisen perusteluissa ei mainita sanallakaan homoilusta vaikka kuinka asiaa pyörittelet! Joten marski on ja pysyy heterona! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta turiset. Näyttö on kiistaton.
Valetta mutiset silloin kun KERRAN NÄYTTÖÄ EI VAAN OLE!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näkihän sen vääpelikin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näkihän sen vääpelikin!
Ja erottamisen perusteluissa ei mainita sanallakaan homoilusta vaikka kuinka asiaa pyörittelet! Joten marski on ja pysyy heterona!
- Anonyymi
Mielestäni tämä on suomalainen keskustelu. Ainakin käydään Suomen kielellä. Aloittajan olisi viisainta yrittää nähdä ihminen, omien mietteittensä takana. "Siinä ei ole juutalaista eikä kreikkalaista" sanotaan raamatussakin. On vain ihminen, myös aloittajan mielipiteen takana.
- Anonyymi
Tämä ON venäläisen homppoeli-trollin trollausketju ja olemattoman vähän mikään ”keskustelu”!
”Oikeassa keskustelussa” voi hyvin epäillä esitettyä mielipidettä ja kysellä niille tarkempia perusteluja. Näissä ”keskusteluissa” se johtaa henkilökohtaiseen hyökkäykseen ’kyselijää kohtaan”, jossa esitetään samalla täysin hatusta tempaistuja epäasiallisia syytöksiä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ON venäläisen homppoeli-trollin trollausketju ja olemattoman vähän mikään ”keskustelu”!
”Oikeassa keskustelussa” voi hyvin epäillä esitettyä mielipidettä ja kysellä niille tarkempia perusteluja. Näissä ”keskusteluissa” se johtaa henkilökohtaiseen hyökkäykseen ’kyselijää kohtaan”, jossa esitetään samalla täysin hatusta tempaistuja epäasiallisia syytöksiä!On huomattu, että sinä et kykene asialliseen keskusteluun Mannerheimin homoudesta. Kun jäät häviölle asiallisessa keskustelussa Mannerheimin homoudesta, alat raivota, valehdella ja nimitellä muita ihmisiä. Kopioit samoja lapsellisia ja ala-arvoisia kirjoituksiasi, että saisit siirrettyä keskustelun pois Mannerheimin homoudesta. Moukkamainen käytöksesi EI muuta Mannerheimia heteroksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On huomattu, että sinä et kykene asialliseen keskusteluun Mannerheimin homoudesta. Kun jäät häviölle asiallisessa keskustelussa Mannerheimin homoudesta, alat raivota, valehdella ja nimitellä muita ihmisiä. Kopioit samoja lapsellisia ja ala-arvoisia kirjoituksiasi, että saisit siirrettyä keskustelun pois Mannerheimin homoudesta. Moukkamainen käytöksesi EI muuta Mannerheimia heteroksi.
Kaikki nuo sanat sopivat juuri paraiten sinuun itseesi, venäläinen homppeli-trolli! Lisäksi kielikuva on myös mahdoton kun kerran itse HÄVIÄT HÄVIÖLLE AINA ASIALLISESSA KESKUSTELUSSA, koska et suostu väittelemään tai puolustamaan väitteitäsi! Vaikeaya se tosin olisikin kun niistä suurin osa on valeita!
Väitit mm. Elintason olleen neukku-Virossa nykyistä korkeampi? Jokainen tuolloin maassa käynyt tietää sen olevan huvittavan räikeä vale! Niin tiedät sinä itsekin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki nuo sanat sopivat juuri paraiten sinuun itseesi, venäläinen homppeli-trolli! Lisäksi kielikuva on myös mahdoton kun kerran itse HÄVIÄT HÄVIÖLLE AINA ASIALLISESSA KESKUSTELUSSA, koska et suostu väittelemään tai puolustamaan väitteitäsi! Vaikeaya se tosin olisikin kun niistä suurin osa on valeita!
Väitit mm. Elintason olleen neukku-Virossa nykyistä korkeampi? Jokainen tuolloin maassa käynyt tietää sen olevan huvittavan räikeä vale! Niin tiedät sinä itsekin!Unohtuiko taas otsikon aihe!? On huomattu, että sinä et kykene asialliseen keskusteluun Mannerheimin homoudesta.
"HÄVIÄT HÄVIÖLLE"
Mitähän mahdoit tuollakin tarkoittaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitit mm. Elintason olleen neukku-Virossa nykyistä korkeampi? Jokainen tuolloin maassa käynyt tietää sen olevan huvittavan räikeä vale! Niin tiedät sinä itsekin!Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Venäläistyylinen henkilöpalvoja on tuttuun tyyliinsä asiasta raivona, koska Putin laittaa homesxualistit Gulagille.
- Anonyymi
”Oikeassa keskustelussa” voi hyvin epäillä esitettyä mielipidettä ja kysellä niille tarkempia perusteluja. Näissä ”keskusteluissa” se johtaa henkilökohtaiseen hyökkäykseen ’kyselijää kohtaan”, jossa esitetään samalla täysin hatusta tempaistuja epäasiallisia syytöksiä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Oikeassa keskustelussa” voi hyvin epäillä esitettyä mielipidettä ja kysellä niille tarkempia perusteluja. Näissä ”keskusteluissa” se johtaa henkilökohtaiseen hyökkäykseen ’kyselijää kohtaan”, jossa esitetään samalla täysin hatusta tempaistuja epäasiallisia syytöksiä!Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Ei, vaan puhun totta! Olet ITSE AINOA, JOKA RAIVOAA EIKÄ OSAA ”KESKUSTELLA”!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjän sodomiittihenkilöpalvoja raivostui taas Mannerheimin homoudesta, koska ei voi palata kotiinsa Venäjälle, koska Putin laittaa homosexualistit Gulagille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet ihan jatkuvasti kovinkin hermostunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet ihan jatkuvasti kovinkin hermostunut?
Koska haluan nähdä todisteet Mannerheimin homoudesta eli kuvia, jossa Mannerheim harrastaa seksiä miesten kanssa. Sellaisia kuvia minä haluan nähdä! Milloin Tiltu toimittaa minulle sellaisia kuvia!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska haluan nähdä todisteet Mannerheimin homoudesta eli kuvia, jossa Mannerheim harrastaa seksiä miesten kanssa. Sellaisia kuvia minä haluan nähdä! Milloin Tiltu toimittaa minulle sellaisia kuvia!?
Mannerheimin homoseksuaalisuus ei lainkaan koskaan herätä minkäänlaisia kiihkeitä tunteita vaan se, kun hänen homoseksuaalisuutensa pyritään tietyltä taholta kaikin keinoin aina kieltämään.
Tämä kertomani tosiasia nostaa monelle tunteet kovasti pintaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mannerheimin homoseksuaalisuus ei lainkaan koskaan herätä minkäänlaisia kiihkeitä tunteita vaan se, kun hänen homoseksuaalisuutensa pyritään tietyltä taholta kaikin keinoin aina kieltämään.
Tämä kertomani tosiasia nostaa monelle tunteet kovasti pintaan.Nyt olet totaalisen VÄÄRÄSSÄ!
JOKAISELLE ON KAI SELVÄÄ SE, ETTÄ KU N ESITTÄÄ VÄITTÄMÄÖN NIIN SEN TODENPERÄISYYS HALUTAAN VARMISTAA! JA PARHAITEN SE VARMISTETAAN SITEN, ETTÄ VÄITTEEN ESITTÄJÄLTÄ ODOTETAAN PITÄVÄÄ NÄYTTÖÄÖ SIITÄ, ETTÄ VÄITE ON TOSIPERÄINEN!
EI TÄMÄ OLE MIKÄÄN ”TUNNEPERÄINEN” ASIA VAAN PÄINVASTOIN: MAAILMAN LUONNOLLISIN ASIA!
SINÄ PUHUT NYT ITSE MUKA ”TOSIASIASTA” VAIKKA PITÄVÄ NÄYTTÖ PUUTTUU!
MIKÄ OLISI TÄSSÄ ASIASSA SE ”PITÄVÄ NÄYTTÖ”?
KÄSITTÄÄKSENI SIINÄ ON KAKSI VAIHTOEHTOA:
TEKIJÄN OMA TUNNUSTUS
Tai
SILMINNÄKIÄN VALAENTOINEN TODISTUS!
KUMPAAKAAN EI OLE LÖYTYNYT!
Kaikkinaiset puheet ratsastus-asuista ym ovat lapsellisia eivätkä kelpaisi oikeussalissa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt olet totaalisen VÄÄRÄSSÄ!
JOKAISELLE ON KAI SELVÄÄ SE, ETTÄ KU N ESITTÄÄ VÄITTÄMÄÖN NIIN SEN TODENPERÄISYYS HALUTAAN VARMISTAA! JA PARHAITEN SE VARMISTETAAN SITEN, ETTÄ VÄITTEEN ESITTÄJÄLTÄ ODOTETAAN PITÄVÄÄ NÄYTTÖÄÖ SIITÄ, ETTÄ VÄITE ON TOSIPERÄINEN!
EI TÄMÄ OLE MIKÄÄN ”TUNNEPERÄINEN” ASIA VAAN PÄINVASTOIN: MAAILMAN LUONNOLLISIN ASIA!
TEKIJÄN OMA TUNNUSTUS
Tai
Kaikkinaiset puheet ratsastus-asuista ym ovat lapsellisia eivätkä kelpaisi oikeussalissa!Ja lisään vielä, että Venäjän Tiltu sepittää valeitaan ilman todisteita!
Ja ainut todiste, minkä minä kelpuutan on VALOKUVA ITSE AKTISTA, missä Mannerheim harrastaa seksiä alastomana toisten alastomien miesten kanssa!
Ja se pitää Stallarihomo Tarkkispojan minulle toimittaa, sillä sen MINÄ HALUAN NÄHDÄ, siihen asti NÄYTTÖ PUUTTUU! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TEKIJÄN OMA TUNNUSTUS
Tai
Kaikkinaiset puheet ratsastus-asuista ym ovat lapsellisia eivätkä kelpaisi oikeussalissa!Oliko homoseksuaalisuus rikos, kun Mannerheim yhtyi ennalta kiellettyyn seuraan, joka oli tunnettu homofiili?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TEKIJÄN OMA TUNNUSTUS
Tai
Kaikkinaiset puheet ratsastus-asuista ym ovat lapsellisia eivätkä kelpaisi oikeussalissa!Sinä Venäjän sodomiittihenkilöpalvoja se näköjään raivostuit taas Mannerheimin homoudesta, koska et voi palata kotiisi Venäjälle, koska Putin laittaa kaikki homosexualistit Gulagille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko homoseksuaalisuus rikos, kun Mannerheim yhtyi ennalta kiellettyyn seuraan, joka oli tunnettu homofiili?
Siihen aikaan oli! Marski juopotteli seurueessa, jossa oli yhtenä mainittu mies, mutta mistään ”yhtymisestä” ei ole löytynyt NÄYTTÖÄ!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen aikaan oli! Marski juopotteli seurueessa, jossa oli yhtenä mainittu mies, mutta mistään ”yhtymisestä” ei ole löytynyt NÄYTTÖÄ!
Vääpeli näki yhtymisen.
- Anonyymi
On tuo mielestäsi asiallista keskustelua Mannerheimin homoudesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tuo mielestäsi asiallista keskustelua Mannerheimin homoudesta?
NIIN? ONKO?
Ja erottamisen perusteluissa ei mainita sanallakaan homoilusta vaikka kuinka asiaa pyörittelet! Joten marski on ja pysyy heterona! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NIIN? ONKO?
Ja erottamisen perusteluissa ei mainita sanallakaan homoilusta vaikka kuinka asiaa pyörittelet! Joten marski on ja pysyy heterona!Vääpeli näki, kun Mannerheim yhtyi ennalta kiellettyyn seuraan, joka oli tunnettu homofiili. Kasvatuskomitea käytti, vääpelin todistuksen kuultuaan, Mannerheimin ja tunnetun homofiilin yhteisestä yöstä termejä: "alentavat irstailut" ja "moraaliset hairahdukset".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vääpeli näki, kun Mannerheim yhtyi ennalta kiellettyyn seuraan, joka oli tunnettu homofiili. Kasvatuskomitea käytti, vääpelin todistuksen kuultuaan, Mannerheimin ja tunnetun homofiilin yhteisestä yöstä termejä: "alentavat irstailut" ja "moraaliset hairahdukset".
Ja erottamisen perusteluissa ei mainita sanallakaan homoilusta vaikka kuinka asiaa pyörittelet! Joten marski on ja pysyy heterona!
Homostelulle löytyi kyllä oma termi jo vuonna 1886 eikä sitä käytetty! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vääpeli näki, kun Mannerheim yhtyi ennalta kiellettyyn seuraan, joka oli tunnettu homofiili. Kasvatuskomitea käytti, vääpelin todistuksen kuultuaan, Mannerheimin ja tunnetun homofiilin yhteisestä yöstä termejä: "alentavat irstailut" ja "moraaliset hairahdukset".
Ja saatuaan potkut kadettikoulusta homostelun takia, Mannerheim pakeni Venäjälle, ja loppu on suomalaista sotahistoriaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja saatuaan potkut kadettikoulusta homostelun takia, Mannerheim pakeni Venäjälle, ja loppu on suomalaista sotahistoriaa.
POTKUJEN SYYKSI EI MAINITTU HOMOSTELUA JA MARSKI EI LÄHTENYT MINNEKÄÄN VAAN SUORITTI ENSIN YO-TUTKINNON SUOMESSA! KUN HÄN HALUSI SOTILASALALLE HÄN SEURAAVAKSI HANKKIUTUI PAASHI-KOULUUN PIETARIIN!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
POTKUJEN SYYKSI EI MAINITTU HOMOSTELUA JA MARSKI EI LÄHTENYT MINNEKÄÄN VAAN SUORITTI ENSIN YO-TUTKINNON SUOMESSA! KUN HÄN HALUSI SOTILASALALLE HÄN SEURAAVAKSI HANKKIUTUI PAASHI-KOULUUN PIETARIIN!
Vääpelin lausunnon perusteella, kadettikoulun kasvatuskomitea käytti tunnetun homofiilin ja Mannerheimin yhteisestä yöstä termejä: "alentavat irstailut" ja moraaliset hairahdukset", joilla se viittasi sodomiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vääpelin lausunnon perusteella, kadettikoulun kasvatuskomitea käytti tunnetun homofiilin ja Mannerheimin yhteisestä yöstä termejä: "alentavat irstailut" ja moraaliset hairahdukset", joilla se viittasi sodomiaan.
Eivät viitanneet vaan punttaukseen ja juopotteluun! Ei vääpeli nähnyt muuta kuin ”yöpymisen”!
- Anonyymi
Eikö tätä jankkausta voisi jo sulkea? Kukaan ei ole sanonut mitään uutta moneen kuukauteen? Samaa pätee muihinkin Mannerheim-ketjuihin.
- Anonyymi
Kiitos, kun osallistut keskusteluun.
- Anonyymi
Samanlaista jankkausta ja nimittelyä se on "keskustelu" aiheesta riippumatta tällä palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samanlaista jankkausta ja nimittelyä se on "keskustelu" aiheesta riippumatta tällä palstalla.
Totta, sillä irstailevalla isoisällä ei ole minkäänlaisia käytöstapoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, sillä irstailevalla isoisällä ei ole minkäänlaisia käytöstapoja.
KÄYTÖSTAVAT PUUTTUVAT TÄYSIN ITSELTÄSI SILLOIN KUN NIMITTELET VASTAVÄITTÄJÄÄ, JOTA ET TUNNE, OLE NÄHNYT ETKÄ TIEDÄ KOKO HENKILÖSTÄ YHTÄÄN MITÄÄN!
OL,ET TEHNYT NIIN JO VUOSIKAISIA, JOTEN TURHA ODOTTAA, ETTÄ SE HERÄTTÄISI ENÄÄ SUURIA TUNTEITA! VAIN LIEVÄÄ IHMETTELYÄ JA INHOA, KUN KAIKKI TIETÄÄ SINUN VALEHTELEVAN! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KÄYTÖSTAVAT PUUTTUVAT TÄYSIN ITSELTÄSI SILLOIN KUN NIMITTELET VASTAVÄITTÄJÄÄ, JOTA ET TUNNE, OLE NÄHNYT ETKÄ TIEDÄ KOKO HENKILÖSTÄ YHTÄÄN MITÄÄN!
OL,ET TEHNYT NIIN JO VUOSIKAISIA, JOTEN TURHA ODOTTAA, ETTÄ SE HERÄTTÄISI ENÄÄ SUURIA TUNTEITA! VAIN LIEVÄÄ IHMETTELYÄ JA INHOA, KUN KAIKKI TIETÄÄ SINUN VALEHTELEVAN!Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OL,ET TEHNYT NIIN JO VUOSIKAISIA, JOTEN TURHA ODOTTAA, ETTÄ SE HERÄTTÄISI ENÄÄ SUURIA TUNTEITA! VAIN LIEVÄÄ IHMETTELYÄ JA INHOA, KUN KAIKKI TIETÄÄ SINUN VALEHTELEVAN!Ainoastaan venäläinen sodomiittihenkilöpalvoja kokee Mannerheimin homouden itselleen kiusallisena, koska Putin laittaa homosexualistit Gulagille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muita aiheita ei käsitellä palstan etusivulla kuudessa ketjussa ilman ainoatakaan uutta näkemystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muita aiheita ei käsitellä palstan etusivulla kuudessa ketjussa ilman ainoatakaan uutta näkemystä.
lrstaileva lsoisä on jankkaamassa ja nimittelemässä jokaisessa ketjussa aiheesta riippumatta 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lrstaileva lsoisä on jankkaamassa ja nimittelemässä jokaisessa ketjussa aiheesta riippumatta 😄
Ainoastaan niissä sinun avaamissasi ”marski on homo”-ketjuissa! Niiden ylläpito ja aloittaminen on venäläisen homppeli-trollin elämäntehtävä!
Minä olen kantasuomalainen hetero, jolla ei ole mitään homoja vastaan!
EDELLYTÄN VAIN, että kun sinä jotain väität niin se on kyettävä näyttämään toteen! Sinä et siihen pysty!
Marskin kohdalla epäonnistut aina!
Stubbin kohdalla muistelet jotain vuosikymmenten takaista lehtijuttua, mutta et osaa kertoa lehden nimeä ja numeroa!
Sinun taustallasi on noiden väitteiden uskottavuus todella HEIKKOA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoastaan niissä sinun avaamissasi ”marski on homo”-ketjuissa! Niiden ylläpito ja aloittaminen on venäläisen homppeli-trollin elämäntehtävä!
Minä olen kantasuomalainen hetero, jolla ei ole mitään homoja vastaan!
EDELLYTÄN VAIN, että kun sinä jotain väität niin se on kyettävä näyttämään toteen! Sinä et siihen pysty!
Marskin kohdalla epäonnistut aina!
Stubbin kohdalla muistelet jotain vuosikymmenten takaista lehtijuttua, mutta et osaa kertoa lehden nimeä ja numeroa!
Sinun taustallasi on noiden väitteiden uskottavuus todella HEIKKOA!Ja saatuaan potkut kadettikoulusta julkean homostelun takia, Mannerheim pakeni kiireesti Venäjälle, ja se loppu onkin sitten sitä suomalaista sodan hävinneen maan todella surullista sotahistoriaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja saatuaan potkut kadettikoulusta julkean homostelun takia, Mannerheim pakeni kiireesti Venäjälle, ja se loppu onkin sitten sitä suomalaista sodan hävinneen maan todella surullista sotahistoriaa.
Totta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja saatuaan potkut kadettikoulusta julkean homostelun takia, Mannerheim pakeni kiireesti Venäjälle, ja se loppu onkin sitten sitä suomalaista sodan hävinneen maan todella surullista sotahistoriaa.
Marski EI SAANUT POTKUJA HOMOSTELUN TAKIA vaan syyksi riitti juopottelu ja punttaaminen. Hän viipyi liki vuoden yhä Suomessa ja suoritti silloin yo-tutkinnon.
Hän ei PAENNUT MIHINKÄÄN vaan hakeutui Pietariin paashi-kouluun ja tsaarin armeijan palvelukseen!
”se loppu onkin sitten sitä suomalaista sodan hävinneen maan todella surullista sotahistoriaa.”
TODELLAKIN! Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marski EI SAANUT POTKUJA HOMOSTELUN TAKIA vaan syyksi riitti juopottelu ja punttaaminen. Hän viipyi liki vuoden yhä Suomessa ja suoritti silloin yo-tutkinnon.
Hän ei PAENNUT MIHINKÄÄN vaan hakeutui Pietariin paashi-kouluun ja tsaarin armeijan palvelukseen!
”se loppu onkin sitten sitä suomalaista sodan hävinneen maan todella surullista sotahistoriaa.”
TODELLAKIN! Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!Mannerheim yhtyi ennalta kiellettyyn seuraan, joka oli tunnettu homofiili. Kasvatuskomitea käytti tunnetun homofiilin ja Mannerheimin yhteisestä yöstä termejä: "moraaliset hairahdukset" ja "alentavat irstailut". Erottamisperusteluissa ei mainita "juopottelua" tai "punttausta". Mannerheim oli todistetusti sodomiitti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mannerheim yhtyi ennalta kiellettyyn seuraan, joka oli tunnettu homofiili. Kasvatuskomitea käytti tunnetun homofiilin ja Mannerheimin yhteisestä yöstä termejä: "moraaliset hairahdukset" ja "alentavat irstailut". Erottamisperusteluissa ei mainita "juopottelua" tai "punttausta". Mannerheim oli todistetusti sodomiitti.
Ei ole vaan nuo termit sopivat niin ikään juopotteluun ja punttauksees!
Olen sinulle kertonut, että mitkä asiakirjat SINUN väitteesi tekisi todeksi ja tiedäömme, ettei sellaisia ole olemassaa!
Juopottelu ja punttaus riittää mainiosti tänä päivänäkin potkuihin koulusta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vaan nuo termit sopivat niin ikään juopotteluun ja punttauksees!
Olen sinulle kertonut, että mitkä asiakirjat SINUN väitteesi tekisi todeksi ja tiedäömme, ettei sellaisia ole olemassaa!
Juopottelu ja punttaus riittää mainiosti tänä päivänäkin potkuihin koulusta!Mannerheim yhtyi ennalta kiellettyyn seuraan, joka oli tunnettu homofiili. Kasvatuskomitea käytti tunnetun homofiilin ja Mannerheimin yhteisestä yöstä termejä: "moraaliset hairahdukset" ja "alentavat irstailut". Erottamisperusteluissa ei mainita "juopottelua" tai "punttausta". Mannerheim oli todistetusti sodomiitti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mannerheim yhtyi ennalta kiellettyyn seuraan, joka oli tunnettu homofiili. Kasvatuskomitea käytti tunnetun homofiilin ja Mannerheimin yhteisestä yöstä termejä: "moraaliset hairahdukset" ja "alentavat irstailut". Erottamisperusteluissa ei mainita "juopottelua" tai "punttausta". Mannerheim oli todistetusti sodomiitti.
” Mannerheim yhtyi ennalta kiellettyyn seuraan, joka oli tunnettu homofiili. ”
Oli yhtenä joukossa seurueessa. Sanan ”yhtyi” sepitit itse? Näyttö ei koskaan voi perustua otaksumaan, kuten lännessä ainakin tiedetään
”Kasvatuskomitea käytti tunnetun homofiilin ja Mannerheimin yhteisestä yöstä termejä: "moraaliset hairahdukset" ja "alentavat irstailut".”
Ilmaisu on taas omasi. Varmaa on vain yöpyminen.
” Erottamisperusteluissa ei mainita "juopottelua" tai "punttausta". ”
Eikä liioin homostelua, jolle oli oma terminsä silloinkin!
”Mannerheim oli todistetusti sodomiitti.”
Todistamatta se sinulta taasen jäi;-D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Mannerheim yhtyi ennalta kiellettyyn seuraan, joka oli tunnettu homofiili. ”
Oli yhtenä joukossa seurueessa. Sanan ”yhtyi” sepitit itse? Näyttö ei koskaan voi perustua otaksumaan, kuten lännessä ainakin tiedetään
”Kasvatuskomitea käytti tunnetun homofiilin ja Mannerheimin yhteisestä yöstä termejä: "moraaliset hairahdukset" ja "alentavat irstailut".”
Ilmaisu on taas omasi. Varmaa on vain yöpyminen.
” Erottamisperusteluissa ei mainita "juopottelua" tai "punttausta". ”
Eikä liioin homostelua, jolle oli oma terminsä silloinkin!
”Mannerheim oli todistetusti sodomiitti.”
Todistamatta se sinulta taasen jäi;-D"Oli yhtenä joukossa seurueessa. Sanan ”yhtyi” sepitit itse?
Eli oli tunnettun homofiilin luona yötä. Miksi hän omissa muistelmissaan väittää olleen toisessa paikassa. Oliko syynä, että homoseksuaalisuus oli rikos Mannerheimin elinaikana?
”Kasvatuskomitea käytti tunnetun homofiilin ja Mannerheimin yhteisestä yöstä termejä: "moraaliset hairahdukset" ja "alentavat irstailut".
Kyllä kadettikoulun kasvatuskomitean virallisesta pöytäkirjasta löytyy kyseiset termit. Niillä viitattiin sodomiaan. Juopottelua ja punttausta siellä ei mainita.
Mannerheim oli kiistatta sodomiitti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Oli yhtenä joukossa seurueessa. Sanan ”yhtyi” sepitit itse?
Eli oli tunnettun homofiilin luona yötä. Miksi hän omissa muistelmissaan väittää olleen toisessa paikassa. Oliko syynä, että homoseksuaalisuus oli rikos Mannerheimin elinaikana?
”Kasvatuskomitea käytti tunnetun homofiilin ja Mannerheimin yhteisestä yöstä termejä: "moraaliset hairahdukset" ja "alentavat irstailut".
Kyllä kadettikoulun kasvatuskomitean virallisesta pöytäkirjasta löytyy kyseiset termit. Niillä viitattiin sodomiaan. Juopottelua ja punttausta siellä ei mainita.
Mannerheim oli kiistatta sodomiitti.Se, että kukaan ei ole kiistänyt Mannerheimin olleen kolmivarpainen laiskiainen, ei todista hänen olleen sellainen.
- Anonyymi
Keskisarja Teemu
Lyseosta Mannerheim lähti aika vastentahtoisesti Haminan kadettikouluun, jota hän kutsui myöhemmin jopa “kidutuskammioksi”. Kurinpito oli ankaraa ja simputtamista riitti.
Huonotapainen käytös, viinan juominen ja velkaantuminen olivat mukana Mannerheimin kuvioissa.
- Hän oli lievästi sanoen ongelmanuori. Oli hyvin pienistä yhteensattumista kiinni, että kummalta puolelta ristikkoa katsellaan, Keskisarja sanoo.
18-vuotiaana kadettina Mannerheim karkasi lomakiellostaan huolimatta illanviettoon kaupungille. Sieltä hän ajautui jatkoille keski-ikäisten virkamiesten kanssa ja sammui.
- Hän oli mielettömän komea kadetti, joka sammui väärässä miesseurassa. En väitä häntä homoksi. Hän oli hyväksikäytetty ja sai homoepäilysten takia potkut Haminan kadettikoulusta, Keskisarja sanoo.
Keskisarjan mielestä on hyvin merkillistä, että Mannerheimiä on pitkään huhuttu homoksi, vaikka siitä ei ole vedenpitävää kirjallista näyttöä.
- Hänen olemuksessaan oli jotain sellaista, jonka aikalaiset mielsivät kuuluvan homoseksuaalisuuteen.
Jos pääsisin tapaamaan Mannerheimin tuonpuoleisessa, niin kysyisin häneltä, että oletko homo? - Anonyymi
Mitä Teemu Keskisarja itse toteaa?
"Westerlund ei väitä Mannerheimia homoksi enkä väitä minäkään. Näyttää siltä, että 18-vuotias komea kadetti juopui ja sammui väärässä miesseurassa. Yhtä kaikki epäilys oli hänen elämänsä käännekohta. Jälkiviisaasti katsottuna oli onni, että häväisty nuorukainen joutui häipymään Suomesta Pietariin upeammalle uralle.
Mannerheimiin tarttui aikanaan naistenmiehen mainetta, vaikka hän itse oli hissun kissun mahdollisesta menestyksestään. Postuumisti julkaistuihin muistelmiin mahtui vain muutama väkinäinen sana vaimosta. Ratsuistaan ja ratsastuksistaan Mannerheim kertoili kuin hevoshullu." - Anonyymi
Mannerheimin homoudessa ei ole mitään luonnotonta tai hävettävää. Hän tuskin itsekkään halusi, että hänen homoseksuaalisuutensa traumatisoi ketään.
- Anonyymi
Mannerheimin homous saa aikaan kiihkeitä tunteita ainoastaan venäläisessä sodomiittihenkilöpalvojassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mannerheimin homous saa aikaan kiihkeitä tunteita ainoastaan venäläisessä sodomiittihenkilöpalvojassa.
TOISTELET samaa typerää lausetta vaikka minä en kuumene sen kummemmin mistään asiasta! Itse. tunnut käyvän kuumempana?
Minä vain oletan, että kun väität jotakin niin sinulta pitää löytyä väitteellesi pitävä NÄYTTÖ! JA SE SINULTA PUUTTUU!
Mitä muuhun turhaan höpötykseen tulee niin olen yhä kantasuomalainen hetero, joka ei tietenkään ”palaa”. Venäjälle!
Sinuun itseesi tuo lause tosin sopii täydelleen: Olet Suomessa asuva etninen venäläinen homppeli, jolla voisi olla vaikeuksia asua ja elää Venäjällä ja vaikka fanitat Putinia ja tämän hyökkäyssotaa niin et halua päätyä Ukrainaan sotimaan! Siksi et taatusti palaa kotimaahasi vaan elät Suomessa, maassa, jota vihaat ja josta trollaat 7/24! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TOISTELET samaa typerää lausetta vaikka minä en kuumene sen kummemmin mistään asiasta! Itse. tunnut käyvän kuumempana?
Minä vain oletan, että kun väität jotakin niin sinulta pitää löytyä väitteellesi pitävä NÄYTTÖ! JA SE SINULTA PUUTTUU!
Mitä muuhun turhaan höpötykseen tulee niin olen yhä kantasuomalainen hetero, joka ei tietenkään ”palaa”. Venäjälle!
Sinuun itseesi tuo lause tosin sopii täydelleen: Olet Suomessa asuva etninen venäläinen homppeli, jolla voisi olla vaikeuksia asua ja elää Venäjällä ja vaikka fanitat Putinia ja tämän hyökkäyssotaa niin et halua päätyä Ukrainaan sotimaan! Siksi et taatusti palaa kotimaahasi vaan elät Suomessa, maassa, jota vihaat ja josta trollaat 7/24!Mannerheimin homoseksuaalisuus saa aikaan kiihkeitä tunteita ainoastaan venäläisessä sodomiittihenkilöpalvojassa.
- Anonyymi
Länsimainen hetero ei hermostu Mannerheimin homoudesta.
- Anonyymi
Totta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta!
Totta, mutta edellyttää toki, että väitteelle löytyy NÄYTTÖ! Nyt ei löydy!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta!
Valetta!
- Anonyymi
VÄITETYLLE HOMOUDELLE EI LÖYDY MINKÄÄNLAISTA NÄYTTÖÄ!
- Anonyymi
Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Todisteet ovat aukottomat, eivät tosin kirjaimellisesti😂
- Anonyymi
eiköös marski aina just ratsastanut vain aukkoja kattellen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eiköös marski aina just ratsastanut vain aukkoja kattellen.
Niin se teki.
- Anonyymi
Ja valetta piisaa!
- Anonyymi
Miksi sitten valehtelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten valehtelet?
Näyttö puuttuu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttö puuttuu!
Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Mannerheim yhtyi ennalta kiellettyyn seuraan, joka oli tunnettu homofiili.
- Anonyymi
Totta!
- Anonyymi
Mites ennalta yhtyminen eli förskotti tapahtuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites ennalta yhtyminen eli förskotti tapahtuu?
Se lienee selviö vain trollaavalle venäläis-homppelille?
- Anonyymi
Eli Marskin taipumukset oli jo tiedossa, silläpä oli kielto lähteä Agathon Lindholmin kanssa jatkoille, mutta eihän Gustav pystynyt itseään hillitsemään.
- Anonyymi
Näyttö puuttuu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttö puuttuu!
Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Itse valehtelet!
Vuonna 1886 tapahtuneesta asiasta on enää mahdollista olla NÄYTTÖNÄ:
1. Henilön (= marski) oma tunnustus!
tai
2 . Silminäkijän valaehtoinen todistus!
Sinulla ei näitä ole!- Anonyymi
Vääpeli näki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vääpeli näki!
Niin näki, ja potkut tuli kadettikoulusta!
- Anonyymi
Ja erottamisen perusteluissa ei mainita sanallakaan homoilusta vaikka kuinka asiaa pyörittelet! Joten marski on ja pysyy heterona!- Anonyymi
Kyllä yllätti, ja potkut tuli kadettikoulusta!
- Anonyymi
Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Minkäänlaista kirjallista todistusta ”näkemisestä” ei ole, joten valehtelet tapasi mukaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkäänlaista kirjallista todistusta ”näkemisestä” ei ole, joten valehtelet tapasi mukaan!
Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Mannerheimin homoudessa ei ole mitään luonnotonta.
- Anonyymi
Itse sinä valehtelet! Se on Tiltun ammatti!
- Anonyymi
Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Itse valehtelet ja vältät oikeata keskeusteluja! Korvaat keskustelun toistoilla ja jankutuksella etkä ikinä perustele mitään väitettäsi! Eikä väitteillesi löydy koskaan näyttöä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse valehtelet ja vältät oikeata keskeusteluja! Korvaat keskustelun toistoilla ja jankutuksella etkä ikinä perustele mitään väitettäsi! Eikä väitteillesi löydy koskaan näyttöä!
Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Kyllä vanhoillisia jääriä. Onneksi ne on kuolemassa lähivuosina.
- Anonyymi
Olet oikeassa!
Venäjän Tiltu ei malta olla trollaamatta ja minä en malta jättää suoranaista valetta vaille kommenttia!
Kierre on valmis! Eikä tämä todellakaan loputtomiin jatki! - Anonyymi
Nimeomaan. Joku on julkihomo. Mannerheim ei ollut julki, eikä salaa. Hän oli kaikkien arvostama, Suomen kansan oma Marski, jota koirat yrittävät mustamaalata.
- Anonyymi
Ja roolit ovat selvät:
1. Venäläinen Suomessa asuva homppeli-trolli mustamaalaa
Ja
2. Minä, kantasuomalainen hetero NIITÄ SYYTÖKSIÄ KIISTÄN JA TORJUN
Tästä syntyy väittely, joka ei homppelia miellytä ja sen seurauksena hän syyttelee minua venäläiseksi, pedofiiliksi h homoksi. Ja esiintyy väittelyissä itse väliin muka vastaväittäjänä (eli minunas) ja suoltaa tuolloin soopaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja roolit ovat selvät:
1. Venäläinen Suomessa asuva homppeli-trolli mustamaalaa
Ja
2. Minä, kantasuomalainen hetero NIITÄ SYYTÖKSIÄ KIISTÄN JA TORJUN
Tästä syntyy väittely, joka ei homppelia miellytä ja sen seurauksena hän syyttelee minua venäläiseksi, pedofiiliksi h homoksi. Ja esiintyy väittelyissä itse väliin muka vastaväittäjänä (eli minunas) ja suoltaa tuolloin soopaa!Ainoastaan venäläinen sodomiittihenkilöpalvoja raivostuu Mannerheimin homoudesta, ja tuttuun tyyliinsä yrittää nimittelyillään ja herjauksillaan viedä keskustelua suuntaan, mikä on tyypillistä ainoastaan kotimaassaan Venäjällä.
Länsimainen hetero pystyy keskustelemaan Mannerheimin homoudesta raivostumatta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoastaan venäläinen sodomiittihenkilöpalvoja raivostuu Mannerheimin homoudesta, ja tuttuun tyyliinsä yrittää nimittelyillään ja herjauksillaan viedä keskustelua suuntaan, mikä on tyypillistä ainoastaan kotimaassaan Venäjällä.
Länsimainen hetero pystyy keskustelemaan Mannerheimin homoudesta raivostumatta.Niinpä ja kun sinä et ole ”länsimainen hetero! Vaan etinen venäkläinen homppeli niin raivoat joka kerta kun muka ”keskustelet”!
Minä olen kantasuomalainen hetero ja rauhallinen kuin viilipytty! Minä vaan edellytän, että homoväitteelle pitää löytyä myös NÄYTTÖ eikä sitä sinu7lta koskaan tunnu löytyvän! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä ja kun sinä et ole ”länsimainen hetero! Vaan etinen venäkläinen homppeli niin raivoat joka kerta kun muka ”keskustelet”!
Minä olen kantasuomalainen hetero ja rauhallinen kuin viilipytty! Minä vaan edellytän, että homoväitteelle pitää löytyä myös NÄYTTÖ eikä sitä sinu7lta koskaan tunnu löytyvän!Ainoastaan venäläinen sodomiittihenkilöpalvoja kokee Mannerheimin homouden itselleen kiusallisena, koska Putin laittaa homosexualistit Gulagille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä ja kun sinä et ole ”länsimainen hetero! Vaan etinen venäkläinen homppeli niin raivoat joka kerta kun muka ”keskustelet”!
Minä olen kantasuomalainen hetero ja rauhallinen kuin viilipytty! Minä vaan edellytän, että homoväitteelle pitää löytyä myös NÄYTTÖ eikä sitä sinu7lta koskaan tunnu löytyvän!Ja lisään vielä, että ainut todiste, minkä minä kelpuutan on VALOKUVA ITSE AKTISTA, missä Mannerheim harrastaa seksiä alastomana toisten alastomien miesten kanssa!
Ja se pitää Stallarihomo Tarkkispojan minulle toimittaa, sillä sen MINÄ HALUAN NÄHDÄ!
Ja siihen asti NÄYTTÖ PUUTTUU! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisään vielä, että ainut todiste, minkä minä kelpuutan on VALOKUVA ITSE AKTISTA, missä Mannerheim harrastaa seksiä alastomana toisten alastomien miesten kanssa!
Ja se pitää Stallarihomo Tarkkispojan minulle toimittaa, sillä sen MINÄ HALUAN NÄHDÄ!
Ja siihen asti NÄYTTÖ PUUTTUU!Ja jälleen kerran yrität tekeytyä vastaväittäjäksesi eli minuksi! Kunniaton käytös ei ole sinulle venäläisenä mikään ongelma?
Kukaan ei kaipaa mitään valokuvia vuodelta 1886!
Jos haluat pitää itse kiinni väitteestäsi niin tarvitaan:
1. Joko Mannerheimin oma kirjallinen tunnustus teosta.
TAI.
2. Silminäkijän valaehtoinen todistus näkemisestä!
Kumpaakaan sinulla EI OLE! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja jälleen kerran yrität tekeytyä vastaväittäjäksesi eli minuksi! Kunniaton käytös ei ole sinulle venäläisenä mikään ongelma?
Kukaan ei kaipaa mitään valokuvia vuodelta 1886!
Jos haluat pitää itse kiinni väitteestäsi niin tarvitaan:
1. Joko Mannerheimin oma kirjallinen tunnustus teosta.
TAI.
2. Silminäkijän valaehtoinen todistus näkemisestä!
Kumpaakaan sinulla EI OLE!Miksi ihmeessä kukaan haluaisi esiintyä vanhana homona?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen kantasuomalainen hetero ja rauhallinen kuin viilipytty! Minä vaan edellytän, että homoväitteelle pitää löytyä myös NÄYTTÖ eikä sitä sinu7lta koskaan tunnu löytyvän!Lykkäät taas pötyä!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä kukaan haluaisi esiintyä vanhana homona?
Sehän juuri ihmetyttää? Minä tosin olen kantasuomalainen ja hetero, mutta sehän ei valehtelevaa venäläistä homppelia häiritse! KAIKKI KEPULIKEINOT KELPAA!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lykkäät taas pötyä!!
MITEN NIIN? KAIKKI VAKILUKIJAT TOKI TUNNISTAA JA TIETÄÄ TEMPPUSI!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sehän juuri ihmetyttää? Minä tosin olen kantasuomalainen ja hetero, mutta sehän ei valehtelevaa venäläistä homppelia häiritse! KAIKKI KEPULIKEINOT KELPAA!
Kuitenkin tunnistit heti itsesi, kun puhuttiin vanhasta homosta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin tunnistit heti itsesi, kun puhuttiin vanhasta homosta.
En tietenkään, koska olen kantasuomalainen hetero!
SEN SIJAAN TUNNISTIN SINUN TAPASI raivostua vastaväitteistä ja tapasi syytellä vastaväittäjää kohdetta tuntematta ja tietämättä tästä oikeasti yhtään mitään!
Ala-arvoinen ja kunniaton käytös on venäläisen homppeli-trollin ”tavaramerkki”! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tietenkään, koska olen kantasuomalainen hetero!
SEN SIJAAN TUNNISTIN SINUN TAPASI raivostua vastaväitteistä ja tapasi syytellä vastaväittäjää kohdetta tuntematta ja tietämättä tästä oikeasti yhtään mitään!
Ala-arvoinen ja kunniaton käytös on venäläisen homppeli-trollin ”tavaramerkki”!Sinun kirjoituksesi on todella epäselvää, ehkä siksi, ettet ole etnisesti suomalainen. Tiesitkö, että Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi ja käytöstapojen puutteesta. Meille suomalaisille Mannerheim oli oikein edustava homo.
Ketjusta on poistettu 78 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082575
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411741Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1431345Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3211221Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3361194Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen241111Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571083- 55956
Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H13932Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21863