Mitään tapahtumia ei saa järjestää koska siitä syntyy melua.
Valitetaan kun tori kuihtuu mutta jos torille järjestetään myyjäisiä yms niin kukaan ei juurikaan käy tai jos käyvät niin eivät osta mitään.
Vastaantulijoita ja naapureita ei tervehditä.
Kaikki on kuin persiille ammuttuja karhuja, toista on Espanjassa ja Portugalissa, ihmiset nauraa ja iloitse, kokoontuvat ulos ja rannoille, uivat, surffaavat, kalastavat ja nauttivat ulkona olemisesta muta suomalainen olla möllöttää neljän seinän sisällä.
Iisalmi täynnä murjottavia juntteja
13
447
Vastaukset
- Anonyymi
Se on juurikin näin. Osa iisalmelaisista on täysin juntteja, mutta ei suinkaan enemmistö.
- Anonyymi
Suurin osa on. Ainoastaan sateenkaari ihmiset ovat iloisia ja osaavat nauyoa elämästä ulkonakin.
- Anonyymi
Iisalmessa on iän kaiken asunut kateellinen kansa. Ensin valitetaan kun mitään ei ole ja sitten kun joku jaksaa yrittää jotain niin alkaa urputus kaikesta jonniinjoutavasta . Kateus ja pahantahtoisuus. Tää on kyllä sellanen seurakunta ettei mitään rajaa. Unohdin vielä mainita sen juoruilun jalon taidon sekä vaitiolovelvollisuus, unohtuuko? Ja kyllä, tiedän mistä puhun.
- Anonyymi
Taidat kertoa itsestäsi, kun noin hyvin tuot nuo esille? Mene Espanjaan tai porugaliin ja vie nuo homot ja lesbot mukanasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat kertoa itsestäsi, kun noin hyvin tuot nuo esille? Mene Espanjaan tai porugaliin ja vie nuo homot ja lesbot mukanasi!
Siinähän lähtis sinun sukulaisia ja hyviä kavereita iso lauma.
- Anonyymi
Sanon suoraan, etten uskalla ja kehtaa sinne torille enää mennä. Syy: outo ja tyly käytös tuijottelun kera. Olisi mukava joskus käväistä ostoksilla tai jäätelöllä, mutta kaupunki on niin paljon mennyt taaksepäin. On tultu päin naamaa haukkumaan epäterveellisestä huikopalasta, jonka jostakin kojusta nappasin ym outoa. Ennen oli ihan kaupunkilaistunnelmaa torillakin. Johtuuko tämä taantuma siitä, että nyt on muutettu keskustaan sillä ajatuksella, että eletään niinkun siellä otrapellon laidassa?
- Anonyymi
Oletko kenties niin erikoisen näköinen yksilö että sinua tuijotetaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kenties niin erikoisen näköinen yksilö että sinua tuijotetaan?
Iisalmessa asuu niin ällöttäviä ja oksettavia töllöttäjiä,.parhaimmilla oikein silmät pullistuu ja suu ammottaa selällään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iisalmessa asuu niin ällöttäviä ja oksettavia töllöttäjiä,.parhaimmilla oikein silmät pullistuu ja suu ammottaa selällään.
Sepä justiinsa onneks myö järkevät muutetaan pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kenties yksi heistä? Hymyä naamaan 😊
- Anonyymi
Ompas erikoista,kun minä muutin Iisalmeen hiljattain,niin ihmettelin miten ventovieraat hymyili ja tervehti minua,jotkut jopa vaihto muutaman sanan jossakin tilanteessa,eilen viimeksi yx nainen hymyili ja sanoi päivää,emme ole koskaan tavanneet ja kerran yksi koulutyttö tuli pyörällä vastaan hymyssä suin ja sanoi reippaasti terve.
- Anonyymi
Taidat puhua Helsingistä,siellä on kuvatunlaisia ihmisiä,ei Idensalmessa.
- Anonyymi
Jos olet itse koko ajan naama norsun vitulla, niin ei tarvitse ihmetellä, jos kanssaihmiset ei sinua tervehdi ja muutenkin karttavat. Iloisella ja avoimella asenteella kulkiessa, myös kohtaamiset ovat pääsääntöisesti positiivisia tapahtumia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873428
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442847Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162236Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212123Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202067- 621964
- 1141936