Ei ole lähtenyt Flixbussin toinenkaan tulemus Suomessa käyntiin kuin tanssi. Matkustajia ei ole niin paljon kuin toivottiin, aikataulut on erittäin huonot, kalustossa on paljon ongelmia, kuskit eksyvät reiteiltä ja kaahaavat. Eivätkä puhu eikä pukahda. VEIKATKAAPA. Milloin Flixbus vetäytyy Suomesta? Minä veikkaan, että ajot loppuu 7.1.2026. Iäksi.
Kattavat HAVAINNOT: Flixbus paiseessa
34
188
Vastaukset
- Anonyymi
Likspussilla ei ole yhtä taitavaa markkinointipäällikköä, kuin Valkeakosken Liikenteellä.
- Anonyymi
Pikkulinnut ovat visertäneet: 7.30 lähtö Kampista on jäänyt joka päivä ajamatta. Nyt nämä haamulähdöt näkyy vihdoin poistetun aikatauluhauistakin. Ei kyllä hyvä heilu Flixbussille! MUTTA PUPU ISKEE SITÄKIN ANKARAMMIN!
- Anonyymi
Koskissa valmistaudutaan jo Flixbussin peijaisiin.
- Anonyymi
Suomi vain on liian harvaan asuttu maa Flixbusille.
- Anonyymi
Heini ei taivu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heini ei taivu.
Heini on hyvin varakas.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Heini on hyvin varakas.
Kimmo on joukkoliikennenero.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kimmo on joukkoliikennenero.
Kimmo on ylistetty JOHTAJA.
- Anonyymi
Koiviston autolla menee huonosti? Sumuvalotkin huutokaupattu?
- Anonyymi
Koiviston Auto on YLISTETTY auto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koiviston Auto on YLISTETTY auto.
Lauttakylän Auto oli aikanaan YLISTETTY AUTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lauttakylän Auto oli aikanaan YLISTETTY AUTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ikaalisten Auto oli aikoinaan YLISTETTY AUTO.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ikaalisten Auto oli aikoinaan YLISTETTY AUTO.
Eero Lumiahon liikenne oli ylistetty LIIKENNÖITSIJÄ.
- Anonyymi
Vaikka Flix onkin saksalainen firma, niin täällä päin operoidaan vanhan Neuvostoliiton aikaisen itäblokin mentaliteetilla. Puolalaiset ja virolaiset yhdistäneen voimansa ja ei voi mennä kuin perseelleen.
Pitää oikein isosti ihmetellä tuota Flixibussin Suomen lanseerausta, kuinka amatöörimäisesti se on tehty. - Anonyymi
Taivassalon Auto on ylistetty liikennöitsijä, YLISTETÄÄN, YLISTETÄÄN, YLISTETÄÄN.
- Anonyymi
YLISTETÄÄN, YLISTETÄÄN, YLISTETÄÄN.
- Anonyymi
UGLI MUGLI, UGLI MUGLI, UGLI MUGLI.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
UGLI MUGLI, UGLI MUGLI, UGLI MUGLI.
Olin sodassa Ugli mugli maker, ja sain sen valmiiksikin.
Kun se viimein laskettiin vesille, kuului vain UGLI,MUGLI,UGLI,MUGLI.
- Anonyymi
Aloitus oli paremminkin toiveajattelua. Sen mitä minä olen seurannut, matkustajia on ollut yllättävän paljon verrattuna siihen että kyseessä on aivan uusia linjoja. Kalusto on ollut uutta ja siistiä ja kulkeneet aikataulussa. Kuljettajista ja asiakaspalvelusta en tiedä, kun en ole vielä koematkustanut. On pelkästään hyvä, että matkustajille tulee uusia vaihtoehtoja. Mikä vain on parempi kuin OB tai sen hännystelijäfirmat.
Suomen lanseerauksesta olen samaa mieltä, ei vaikuta kovin ammattimaiselta. Reittejä, pysäkkejä ja aikatauluja ei ole pahemmin mietitty. Ilmeisesti reitit on Saksassa suunniteltu google mapsin avulla. Tähän tarvittaisiin ehdottomasti suomalainen henkilö, jolla olisi alan kokemusta.- AnonyymiUUSI
Johtaja olisi täydellinen konsultti vaan hänpä ei flixbussukkaa auta!
- AnonyymiUUSI
Onnibus on YLISTETTY liikennöitsijä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Johtaja olisi täydellinen konsultti vaan hänpä ei flixbussukkaa auta!
Johtaja jakaa neuvojaan yksin Heinille.
- AnonyymiUUSI
Liksbussukka on surkea pulju. Voitaisiinko unohtaa se vaan jo?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Johtaja jakaa neuvojaan yksin Heinille.
Onko Heini todella noin yksinkertainen, että kuuntelee?
- AnonyymiUUSI
Pupu laukkaa, laputtaa...!
- AnonyymiUUSI
Paronit räpiköi, rätkyttää...! Suossa!
- AnonyymiUUSI
Likspussin "bussit" ovat surkeita perunasäkkejä!
- AnonyymiUUSI
R*kien kohti länttä - Länsilinjat
R*kien kohti suota - Paunu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
R*kien kohti länttä - Länsilinjat
R*kien kohti suota - PaunuHinurin perässä kohti korjaamoa - Valkeakosken liikenne
Rahoitus yhtiön nuorassa kohti vararikkoa - onnibus
- AnonyymiUUSI
Minä matkustan vain Flixbussilla, arvostan laadukasta kalustoa.
T. Joni mäyrävuoresta- AnonyymiUUSI
Samoin minä, en ikinä alentuisi Valkeakosken liikenteen likaisiin romubusseihin jotka hajoilevat joka matkallaan.
T Erja-Mummu
- AnonyymiUUSI
Flixbus ajoi Iveco-minibussilla Helsingistä Rovaniemelle 30.7.2025. Bussi oli loppuunmyyty, eikä ihmisillä ollut paikkaa mihin laittaa matkalaukkujaan. Koko käytävä oli täynnä matkalaukkuja. Scania Irizareilla mentiin Tampereelle ja Imatralle. Rovaniemi on pitkä matka, ja sinne mennään minibussilla.
- AnonyymiUUSI
Tätä on flixbussukaisen "laatu"
- AnonyymiUUSI
valkeakosken liikenne ajaa joka päivä V130 kaupunkibusseilla, jotka on ensin loppuun hinkattu valkeakoski-tampere välillä. Sitten nyt onneksi on saatu vuokralle, lue siis vuokralle, muutama muiden loppuunajama lintta.
Sitä se on valkakosken "laatu"
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1407939Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323140Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3872221Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841770Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1481607Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211441- 1001239
- 151228
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371152- 181122