Antakaapas miehet vastauksia siihen, miksei mies enää nuole? En oo saanut suuseksiä kahteen vuoteen enää. Kun kyselen asiasta, niin en oikeen saa mitään vastauksia.
Mies kuitenkin vaatii, että otan suihin. Sanoin, että lopetan myös suuseksin antamisen.
Mikä on syynä?
Mies lopetti nuolemisen
16
400
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Oletko hyvä suihinottaja? Olen koukussa suihinottoon ja haluan vain tietää ja haluaisin todellakin nuolla pilluasi vastapalveluksena suihinotosta
- AnonyymiUUSI
Mä lopetin aikoinani ex:n nuolemisen, ku ex ei halunnut ottaa suihin, eikä sit ottanutkaan... Sano et leuat lähtee sijoiltaan....
Kaippa miehellesi on tullut joku epämiellyttävä kokemus nuolemisesta? Jos siis on tykännyt aiemmin nuolla sua... Vastaiskohan, jos kysyisit?
Mies 51v - AnonyymiUUSI
Tavataan Helsingissä saat kaikkea mitä haluat.
- AnonyymiUUSI
Tavataan vaan, millainen nainen oot?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tavataan vaan, millainen nainen oot?
150 Kiloinen sotanorsu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
150 Kiloinen sotanorsu.
Oletko jo Ukrainassa. Milloin sut kotiutetaan,
- AnonyymiUUSI
Se on helvetin tylsää ja puuduttavaa ja asento huono.
Toisekseen kun tajuaa ettei naisilla oikeasti ole toivoakaan saada aitoa orgasmia niin menee maku tyhjään näpräämiseen.
Josko vaan se yhdyntä riittäis..Siinä on alku ja loppu kun mälli lentää. Selvä peli. - AnonyymiUUSI
Voi kun saiskin nuolla 🤷
- AnonyymiUUSI
Mulla on ollut kautta aikain suurta huvia tyydyttää naista kielellä.
Antaa lisäaikaa yhdyntää kestoon ja orgasmi/2-3 orgasmia naiselle taattu.
Ainoa miinus, ettei niskat kestä olla jalkovälissä pitkään, vaan 69:ssä ollaan oltu.
Usein saan suuhoitoa itsekin.
t:60v mies - AnonyymiUUSI
Ajeletko karvoja? Voi siitä johtua
Relevantti kysymys, joskin suuhoitoa janoava varmaan huolehtii puutarhastaan. Toinen on hygienia, mutta en nyt tässä usko siihenkään, oletan että molemmat asiat on kunnossa.
Hankala sanoa sitten noon muuten. Itse en näe mitään syytä miksi en nuolisi, niin hankala kuvitella se toisen puolesta. Toki niitäkin on jota puuha ei kiinnosta, itse en kuulu niihin, samoin kuin moni muu.
- AnonyymiUUSI
Parasta on antaa suuseksiä naiselle ilman että odottaa saavansa samalla mitalla takaisin,antaa naisen nauttia ilman odotusta omasta orkusta,kyllä se tulee jossain vaiheessa samassa muodossa takaisin,ei mitään suorituspakkoa vaan hyvää oloa ja tyydytystä...
- AnonyymiUUSI
Onko hygieniassa tai hormonitoiminassa muutoksia. Jos alkanut pillun odorit tökkimään.
- AnonyymiUUSI
No ei aavistustakaan. Olisko sillä toinen? Ihan a rvaus...
- AnonyymiUUSI
Mä nuolen ihan helvetisti mun tyttöystävää oon 12
- AnonyymiUUSI
Mulla on itsellä vähän sama juttu, etten oikein viitsi nuolla jos nainen ei halua ottaa suihin. Ei mua nyt ole pakko imeä, mutta olisi kiva kuulla/tietää että nainen olisi valmis siihenkin, jos selkaista pyytäisin. Mutta jos on ehdoton ei heti alussa, niin ei sitä tee mieli sitten nuolla pilluakaan.
Nuo hygieniaongelmat ja muutokset hormonitoiminnassakin voivat vaikuttaa asiaan, jis tuoksuu tai maistuu epämiellyttävältä niin ei sellaista tee mieli maistellakaan.
Tai sit nuoleminen on ollut alunperinkin hänelle ällöttävää, mutta ei ole aluksi kehdannut kieltäytyä tai sitten on ruvennut tuntumaan muuten ylipääsemättömän vastenmieliseltä...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1407741Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.303007Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3431932Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422751587Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1271371- 1001189
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371102Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com191026Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j21992Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille
Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.82951