Antakaapas miehet vastauksia siihen, miksei mies enää nuole? En oo saanut suuseksiä kahteen vuoteen enää. Kun kyselen asiasta, niin en oikeen saa mitään vastauksia.
Mies kuitenkin vaatii, että otan suihin. Sanoin, että lopetan myös suuseksin antamisen.
Mikä on syynä?
Mies lopetti nuolemisen
29
1031
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko hyvä suihinottaja? Olen koukussa suihinottoon ja haluan vain tietää ja haluaisin todellakin nuolla pilluasi vastapalveluksena suihinotosta
- Anonyymi
Mä lopetin aikoinani ex:n nuolemisen, ku ex ei halunnut ottaa suihin, eikä sit ottanutkaan... Sano et leuat lähtee sijoiltaan....
Kaippa miehellesi on tullut joku epämiellyttävä kokemus nuolemisesta? Jos siis on tykännyt aiemmin nuolla sua... Vastaiskohan, jos kysyisit?
Mies 51v - Anonyymi
Tavataan Helsingissä saat kaikkea mitä haluat.
- Anonyymi
Tavataan vaan, millainen nainen oot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavataan vaan, millainen nainen oot?
150 Kiloinen sotanorsu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
150 Kiloinen sotanorsu.
Oletko jo Ukrainassa. Milloin sut kotiutetaan,
- Anonyymi
Se on helvetin tylsää ja puuduttavaa ja asento huono.
Toisekseen kun tajuaa ettei naisilla oikeasti ole toivoakaan saada aitoa orgasmia niin menee maku tyhjään näpräämiseen.
Josko vaan se yhdyntä riittäis..Siinä on alku ja loppu kun mälli lentää. Selvä peli. - Anonyymi
Voi kun saiskin nuolla 🤷
- Anonyymi
Mulla on ollut kautta aikain suurta huvia tyydyttää naista kielellä.
Antaa lisäaikaa yhdyntää kestoon ja orgasmi/2-3 orgasmia naiselle taattu.
Ainoa miinus, ettei niskat kestä olla jalkovälissä pitkään, vaan 69:ssä ollaan oltu.
Usein saan suuhoitoa itsekin.
t:60v mies - Anonyymi
Ajeletko karvoja? Voi siitä johtua
Relevantti kysymys, joskin suuhoitoa janoava varmaan huolehtii puutarhastaan. Toinen on hygienia, mutta en nyt tässä usko siihenkään, oletan että molemmat asiat on kunnossa.
Hankala sanoa sitten noon muuten. Itse en näe mitään syytä miksi en nuolisi, niin hankala kuvitella se toisen puolesta. Toki niitäkin on jota puuha ei kiinnosta, itse en kuulu niihin, samoin kuin moni muu.
- Anonyymi
Parasta on antaa suuseksiä naiselle ilman että odottaa saavansa samalla mitalla takaisin,antaa naisen nauttia ilman odotusta omasta orkusta,kyllä se tulee jossain vaiheessa samassa muodossa takaisin,ei mitään suorituspakkoa vaan hyvää oloa ja tyydytystä...
- Anonyymi
Onko hygieniassa tai hormonitoiminassa muutoksia. Jos alkanut pillun odorit tökkimään.
- Anonyymi
No ei aavistustakaan. Olisko sillä toinen? Ihan a rvaus...
- Anonyymi
Mä nuolen ihan helvetisti mun tyttöystävää oon 12
- Anonyymi
Mulla on itsellä vähän sama juttu, etten oikein viitsi nuolla jos nainen ei halua ottaa suihin. Ei mua nyt ole pakko imeä, mutta olisi kiva kuulla/tietää että nainen olisi valmis siihenkin, jos selkaista pyytäisin. Mutta jos on ehdoton ei heti alussa, niin ei sitä tee mieli sitten nuolla pilluakaan.
Nuo hygieniaongelmat ja muutokset hormonitoiminnassakin voivat vaikuttaa asiaan, jis tuoksuu tai maistuu epämiellyttävältä niin ei sellaista tee mieli maistellakaan.
Tai sit nuoleminen on ollut alunperinkin hänelle ällöttävää, mutta ei ole aluksi kehdannut kieltäytyä tai sitten on ruvennut tuntumaan muuten ylipääsemättömän vastenmieliseltä...? - Anonyymi
Ite rakastan nuolemista naiseni tissit ovat aivan kuolassa nuolemisenjälkeen
- Anonyymi
No lopetin vaimon kanssa seksijutut liki kokonaan kun löysin kivan miehen jota tapainen harrastusten myötä tiuhaan. Vaimo ei tätä noteeraa ja tiedä, tuskin uskoisikaan.
Mies hoitaa seksissä kaiken puolin ja toisin upeasti.
Hän ottaa suuhun ja tyydyttää myös että saan naida anaaliin josta vaimo ei myöskää tykkää! Minä nautin!
Hän nauttii ja kookas kaluni ei ole hänelle vastenmielinen alkuunkaan.
Toivon tämä jatkuu vaikka myös aviosuhde jatkuisi, on siis kysymys hyvästä ksverisuhteesta joka osui kohdalleni näin. Tämä on kuin uusi ihastus vielä kypsillä kymmenillä!
Kannustan miehiä joilla tämä kokematta!- Anonyymi
Varo jäämästä kiinni.
Voi olla, ettei ymmärrä ja suhteenne loppuu.
Mulla pari homokokemusta 80-luvulla, joista naiseni ei tiedä mitään, eikä tarvitsekaan.
Ironista sinänsä, ettei ole kokemusta miehen perseeseen panemisesta, mutta nykyisen naisen kanssa on.
Mulla on muutama seksikelu, joita tungen pyllyyni halutessani rajumman orgasmin.
- Anonyymi
M ies lopettaa nuolemisen kun nainen lopettaa nielemisen
- Anonyymi
Kokeilkaa kuusysiä seksin alussa tai vaan niin. Molemmat saa. Tää auttoi mulla.
- Anonyymi
Jaa empä tie kenties hän ei pidä siitä nääs kun siinä kipeytyy leuka yllättävän helposti
- Anonyymi
Erikoista. Meikäläinen tykkää nuolla kunhan on puhdas ja siisti alakerta. Mulla on omat niksit nuolennassa ja muutama kuukausi sitten nuolin yhtä neitoa että meinas meikäläiseltä lähteä henki. Nainen kertoi ettei sitä oltu ikinä nuoltu orgasmiin ja minähän sen tein ja neito puristi haarat niin piukkaan yhteen kun mä olin nuolemassa että meinas henki loppuu. Näin 02- alueella
- Anonyymi
Sinulla todellakin tuntuu nuolemisessa olevan ihan omat niksit jos meinaa henki lähteä kun neito puristaa haara yhteen.....
- Anonyymi
Haluisko joku että nuolisin sitä
- Anonyymi
Jo vain!
Mulla on kalu pesemättä kolmatta päivää eli missä nähdään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo vain!
Mulla on kalu pesemättä kolmatta päivää eli missä nähdään?Kemin meripuistossa
onko liikaa karvoitusta ettei kiihota miestä enää. aja posliiniksi niin luulisi nuolevan jos ei nuole tule tänne nuolettamaan.
- Anonyymi
Minulla vähän vastaavaa. Vaimo ilmoitti ettei hän halua enää, että nuolen häntä? Olin ja olen vieläkin hieman ihmeissäni. Aikaisemmin hän on siitä nauttinut ja saanut lukuisat orgasmit. Itse nautin myös todella suuseksin antamisesta. Itse asiassa rakastan nuolla pillua. Vaimoni kyllä edelleen ottaa suihin, kuin ennenkin, ilman mitään eri pyyntöjä.
En tiedä, pitääkö minun löytää "lainapillu" jostain nuoltavaksi? Se on vaan niin ihanaa antaa naiselle orgasmi suulla....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762155
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo391517Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321184Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56942Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol255899- 55876
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20832Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18745Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis233745Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58743