että kuinka upeaa jälkeä laadukkaalla kännykkäkameralla voi saada. Se on ihan uskomatonta. Niissä on 200 mpix kamerat ja huippuobjektiivit taskuun mahtuvassa koossa ja rajaton jälkikäsittelyn mahdollisuus.
Itse olen harrastanut valokuvausta about 50 vuotta ja olen omistanut kaiken mikä liittyy valokuvaukseen. No ne ovat olleet sen ajan huippputuotteita mutta nyt on uusi aika, uudet käsitteet ja uusi tekniikka. Sanoisin, että onneksi niin. En voisi enää mistään tekosyystä palata 6x45, 6x7 ja kinareiden maailmaan.
Nyt vaan nautin.
En olisi ikinä voinut uskoa
5
84
Vastaukset
- Anonyymi
Itseasiassa nuo tekevät aika huonoja kuvia jotka parannellaan tekoälyllä, niillä saa kuvan kuusta vaikka sitä ei yötaivaalla olisikaan...😂
- Anonyymi
Ei se niin mene. Kamerat jo itsessään tekevät todella korkeatasoista jälkeä vaikka ei olisi mitään jälkikäsittelyäkään. Tämä perustuu moneen asiaan mutta suurelta osin poikkeukselliseen valotukseen jota muissa kameroissa ei ole. Kuvat onnistuvat lähes poikkeuksetta vaikka valaistusolosuhteet olisivat kuinka hankalat tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se niin mene. Kamerat jo itsessään tekevät todella korkeatasoista jälkeä vaikka ei olisi mitään jälkikäsittelyäkään. Tämä perustuu moneen asiaan mutta suurelta osin poikkeukselliseen valotukseen jota muissa kameroissa ei ole. Kuvat onnistuvat lähes poikkeuksetta vaikka valaistusolosuhteet olisivat kuinka hankalat tahansa.
Totta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta
-😂-
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-😂-
Näin se on, ihan ammattilaisenkin näkökulmasta. En ole vime vuosina tarvinnut järjestelmäkameraa kuin joissain pilkkopimeällä tehdyissä tähti/maisemakuvauksissa. Nekin kyllä hoituisivat kännykällä (jos osaa ja tietää mitä tehdä), mutta jälkikäsittelyssä järkkäri on noissa helpompi. Ei juuri muuten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663352Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433147Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1182570- 432528
- 311943
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271840- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179