Asun Noljakantien varrella kerrostalossa,tässä joka kesä jatkuva moporalli ,illat ajellaan/kaasutellaan toisinaan jopa hurjastellaan pitkin katua.se mikä häiritsee on meluhaitta ..ajan henki on että hiljaiset sähköautot..mutta ,entä mopot .ja samoin ne jotka kaupungossa ajaa mönkijöillä.ne on maastoajoneuvoja.
Noljakan moporalli
29
297
Vastaukset
- Anonyymi
Nään näään näään nän nän näään...!!!
Onko lasten mopot viallisia kun eivät pysy käynnissä ilman kaasuttamista, vai harjoitteleeko finninaamat onanointiliikkeitä ranteellaan?
Pitäs nyt isien ensinnäkin tarkistaa lasten mopedien kunto ja sitten kertoa vähän pojan aikuiseksi kasvamisen vaiheista.- Anonyymi
Perskeles pojat! Tuotapa ei ole tullut ajateltua että mopoillessa rahikaiset kehittää ranteensa voimaa ja nopeutta ihan muuta tarkoitusta varten kuin kaasukahvan kääntämiseen!🤣
- Anonyymi
Koulujen alkaminen tai viimeistään syksy hiljentää sitä moporallia. Sateet karsii nykyisin tehokkaasti sitä pärinää.
- Anonyymi
Ei ne pojat enää parin vuoden päästä moppoile ku autot tulee kuvioihin.
- Anonyymi
Sitten ajavat bemarilla puuhun taikka louhokseen...
- Anonyymi
Tarkoitatko ettei parin vuoden päästä ole mopoikäisiä poikia...?
- Anonyymi
Tuu Kukkonen alas sieltä puusta!
- Anonyymi
Voi voi muuta muualle
- Anonyymi
Kiva täällä koillisväylän varrelakin kun koko vanhustentalo herää jonkun kova äänisen mulkun takia. Mutta minkäs teet...
- Anonyymi
Ajorajoitus ja selvemmät rajat yöaikaan. Jos ajelet monta kertaa samaa reittiä tai huudatat jossain parkissa pitkän aikaa sakot heilahtaa. Pitääkö lakia muuttaa...
- Anonyymi
Piikkimattoja pimeällä
- Anonyymi
Eli hyväksyisit sydänkohtauksesi aikana sen että ambulanssi jäisi matkan varrelle?
- Anonyymi
Hyvä että huomataan, annetaan koneen siis laulaa ja putken soittaa sävelmää! Mitä on mainittu, Noljakkaa ja Koillisväylää sinne siis! 🏍️🏍️
- Anonyymi
Tule sieltä luukusta ulos ja muuta vaikkapa Egyptinkorpeen niin ei mopon äänet kuulu
- Anonyymi
Hei. no niimpä voisin maalle muuttaakin..jos siellä ois työpaikkoja/palvelut lähellä.
- Anonyymi
Höpö höpö
- Anonyymi
Idiotismi on lisääntyvä "luonnonvara".
- Anonyymi
SATA KESÄÄ TUHAT YÖTÄ RÄLLÄÄVÄT MOPOPOIJAT NÄÄÄ SATA KESÄÄ TUHAT YÖTÄ RÄLLÄÄVÄT
- Anonyymi
Mopo on hyvä ajopeli. Turhaan täällä juntit ulvovat. Muuttakaa Öllölään, jos ette kaupungin ääniä kestä.
- Anonyymi
Kumma että tytöt osaa ajaa siististi ja muita häiritsemättä ja mopotkin heillä näyttää olevan laillisia ja normaaliäänisiä.
Kolleilta vain tuntuu puuttuvan jokin pala aivoista ja ajelu muistuttaa lähinnä tahallista häiriöntuottamista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumma että tytöt osaa ajaa siististi ja muita häiritsemättä ja mopotkin heillä näyttää olevan laillisia ja normaaliäänisiä.
Kolleilta vain tuntuu puuttuvan jokin pala aivoista ja ajelu muistuttaa lähinnä tahallista häiriöntuottamista.Jäkäti jää pla pla plaaa
- Anonyymi
Hyvä että huomataan, annetaan koneen siis laulaa ja putken soittaa sävelmää!
- Anonyymi
Varo ettei pimeässä ohta kipeydy ja mopo mene rikki...
- Anonyymi
Hiekkaa tankkiin niin loppuu.Kuulema toimii ikäviin yöajeluihin..
- Anonyymi
Jep, tai jos sähköauto niin u-muotoinen iso naula latauspistokkeeseen niin siltä osin rauhoittaa myös
- Anonyymi
Viilajauho parempi sylinterissä kummasti terästää.Muuten ei oo pakko kuunnella rälläämistä sulkekaa korvat.
- Anonyymi
Koulujen alku, syksy ja huonot säät vähentävät turhaa ajelua, koittakaa jaksaa.
- Anonyymi
Oli kesä oli mopo
Tuli ylämäki kesä mopo
Ylä ylämäki mopo hyyty mopo hyyty
Ylä ylämäkeen moottori laukesi
Oli mäki tuli hiki
Tuli mopo hiki mäki mopo
Tuli mopo hiki mäki mopo
Tuli mäki hiki pinnani kuumeni - Anonyymi
Hyvä että huomataan, annetaan koneen siis laulaa ja putken soittaa sävelmää!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 975582
- 564241
- 462516
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282338Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201178- 231085
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431071