Olemme tulossa Poriin viikonloppuna pariksi päiväksi. Kannattaako käydä Yyterissä uimassa?
Yyteri nähtävyytenä
12
180
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata.
Keskustassa on uimahalli ja siellä on uimavalvojat.
Lasten altaaseen sinne niin on helpompaa naarata. - Anonyymi
Yyteri on nättiä seutua. Kyllä siellä kannattaa käydä. Siitä uimisesta niin tiedä kun on matalaa. Pitää kahlata melkein ruotsiin saakka että voi uida muutakin kuin käsipohjaa. Älä mene pumppurannalle uimaan. Siellä on vaarallisia virtauksia.
- Anonyymi
Kannattaa käydä ja muutenkin ihailla dyynejä. Voit nähdä minut miesten ympäröimänä, sillä olen kaunis ja upea.
- Anonyymi
olen musta mutta ihana...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen musta mutta ihana...
Black magic and yyteri magic.
- Anonyymi
Onko siellä riittävästi valvojia ja hengenpelastajia..?
- Anonyymi
Ei mutta nakurannalla voit nähdä vaikka junan.
- Anonyymi
Kiitos enimmäkseen asiallisista vastauksista! Mennään kuin mennäänkin Yyteriin.
- Anonyymi
Porilaista huumoria täällä... Oikeasti yyteri on ylivoimaisesti suomen hienoin ranta. Kannattaa tsekata jos täälläpäin liikkuu.
- Anonyymi
Siellä on nähty krocodiili. Älä mene.
- Anonyymi
Ai sitäkin diilaatte nykyään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai sitäkin diilaatte nykyään
ei hotellilla mitään diilata :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643225Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992180- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132