Olisko täällä ketää joka haluaisi imeä?
Imurille paikka
25
1436
Vastaukset
- Anonyymi
Kuule ostapa tutti ja tuttipullo ja ime sitä, se riittää sulle jos olet yhä imeväisten ikää?!?
- Anonyymi
Kuuleppas opettele sinä lukemisen ymmärtäminen. Eikös siinä haeta imijäää. Ei sun tuttia ja tuttipulloas.
Anonyymi kirjoitti:
Kuuleppas opettele sinä lukemisen ymmärtäminen. Eikös siinä haeta imijäää. Ei sun tuttia ja tuttipulloas.
Syväkurkku tuntuisi tepsivän varsin hyvin miesten impotetntiin...
- Anonyymi
Olis, mitä olis tarjolla?
- Anonyymi
Minulla ainakin on imurin paikka siivouskomerossa.
- Anonyymi
Hyvä juttu kun hoidat hommat piilossa.
- Anonyymi
tää ei oo siivous palsta jos et oo huomannu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tää ei oo siivous palsta jos et oo huomannu
Eiköhän imuri kuulu siivoukseen? Jos et ole huomannut?
- Anonyymi
Voin pikkuhinnasta😘 mut saa kiinni kikistä @tampereseuraa111
- Anonyymi
Kyllä on mutta missähänn päin Suomea se tarve olisi?
- Anonyymi
Mulla on vuosia vanha imuri, kyllä se yhä toimii ja hoitaa tehtävänsä.
Mutta tekisi mieli jo uudempaan kyllä vaihtaa!
Nyt vaan vaikeutena ottaako uudi kunnon varrella pideltävä vai se perinteisempi letkullinrn malli?
Mutta lähinnä luovuttaa yhä toimiva imuri, toki kierrätykseen mutta minne?
Kiitos neuvoista! - Anonyymi
Siinäpä vasta taas aloitus. Ei kerro ikää kokoo eikä mistä.
- Anonyymi
Imuri kauppias. Vai imurikauppias?
Ja tosiaan on imurin paikka on komerossa, jos ei ole ammattilainen siis siivooja!😵💫🤯🤭
- Anonyymi
on se ihanaa hommaa ottaa toiselta mieheltä kunnnolla suihin
- Anonyymi
No jaa kuka mitenkin... minusta se olisi tavallisemmin vain osa aktia eli esileikki. Ja kun koko vartalo on aina aktissa seksuaalinen juttu eikä vaan imeminen tai naiminen!
Minusta anaaliini panot on koko jutun huipentuma, vaatii enemmän kuin pelkät imuttelut! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jaa kuka mitenkin... minusta se olisi tavallisemmin vain osa aktia eli esileikki. Ja kun koko vartalo on aina aktissa seksuaalinen juttu eikä vaan imeminen tai naiminen!
Minusta anaaliini panot on koko jutun huipentuma, vaatii enemmän kuin pelkät imuttelut!Saako piereskellä samalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako piereskellä samalla
Piere ikeniis homo.
- Anonyymi
Missäpäin imetät?
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
Mulla hooveri hajos 2 vuotta sitten, nyt harjalla ja kihvelillä. Nurkkiin jää aina vähän pölyä, ois kiva jos imaisisit ne veks.
- Anonyymi
Onko isot tissit?
- Anonyymi
Minul on f kupit 162 63. N53
- Anonyymi
Mikä aloitus taas. Eipä ollu mitään et mistäpäin ja millane.
- Anonyymi
Kyllä imijöitä löytyy enemmän kuin imettäjiä. Minä olen alistuva imijä, pidän tunteesta kun saan polvistua miehen eteen tyydyttämään käsilläni ja suullani
- Anonyymi
Kyllä Porissa
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1478294Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu496121Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju604516K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon444078Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko714037Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta953594- 853444
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1583333Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö82073Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä181956