Olisko täällä ketää joka haluaisi imeä?
Imurille paikka
20
952
Vastaukset
- Anonyymi
Kuule ostapa tutti ja tuttipullo ja ime sitä, se riittää sulle jos olet yhä imeväisten ikää?!?
- Anonyymi
Kuuleppas opettele sinä lukemisen ymmärtäminen. Eikös siinä haeta imijäää. Ei sun tuttia ja tuttipulloas.
- Anonyymi
Olis, mitä olis tarjolla?
- Anonyymi
Minulla ainakin on imurin paikka siivouskomerossa.
- Anonyymi
Hyvä juttu kun hoidat hommat piilossa.
- Anonyymi
tää ei oo siivous palsta jos et oo huomannu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tää ei oo siivous palsta jos et oo huomannu
Eiköhän imuri kuulu siivoukseen? Jos et ole huomannut?
- Anonyymi
Voin pikkuhinnasta😘 mut saa kiinni kikistä @tampereseuraa111
- Anonyymi
Kyllä on mutta missähänn päin Suomea se tarve olisi?
- Anonyymi
Mulla on vuosia vanha imuri, kyllä se yhä toimii ja hoitaa tehtävänsä.
Mutta tekisi mieli jo uudempaan kyllä vaihtaa!
Nyt vaan vaikeutena ottaako uudi kunnon varrella pideltävä vai se perinteisempi letkullinrn malli?
Mutta lähinnä luovuttaa yhä toimiva imuri, toki kierrätykseen mutta minne?
Kiitos neuvoista! - Anonyymi
Siinäpä vasta taas aloitus. Ei kerro ikää kokoo eikä mistä.
- Anonyymi
Imuri kauppias. Vai imurikauppias?
Ja tosiaan on imurin paikka on komerossa, jos ei ole ammattilainen siis siivooja!😵💫🤯🤭
- Anonyymi
on se ihanaa hommaa ottaa toiselta mieheltä kunnnolla suihin
- Anonyymi
No jaa kuka mitenkin... minusta se olisi tavallisemmin vain osa aktia eli esileikki. Ja kun koko vartalo on aina aktissa seksuaalinen juttu eikä vaan imeminen tai naiminen!
Minusta anaaliini panot on koko jutun huipentuma, vaatii enemmän kuin pelkät imuttelut! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jaa kuka mitenkin... minusta se olisi tavallisemmin vain osa aktia eli esileikki. Ja kun koko vartalo on aina aktissa seksuaalinen juttu eikä vaan imeminen tai naiminen!
Minusta anaaliini panot on koko jutun huipentuma, vaatii enemmän kuin pelkät imuttelut!Saako piereskellä samalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako piereskellä samalla
Piere ikeniis homo.
- Anonyymi
Missäpäin imetät?
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
Mulla hooveri hajos 2 vuotta sitten, nyt harjalla ja kihvelillä. Nurkkiin jää aina vähän pölyä, ois kiva jos imaisisit ne veks.
- Anonyymi
Onko isot tissit?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042358
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401572Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1351222Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2881018Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56972Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis288915- 55906
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20902Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18765Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763