Imurille paikka

Anonyymi-ap

Olisko täällä ketää joka haluaisi imeä?

32

2312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuule ostapa tutti ja tuttipullo ja ime sitä, se riittää sulle jos olet yhä imeväisten ikää?!?

      • Anonyymi

        Kuuleppas opettele sinä lukemisen ymmärtäminen. Eikös siinä haeta imijäää. Ei sun tuttia ja tuttipulloas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppas opettele sinä lukemisen ymmärtäminen. Eikös siinä haeta imijäää. Ei sun tuttia ja tuttipulloas.

        Syväkurkku tuntuisi tepsivän varsin hyvin miesten impotetntiin...


    • Anonyymi

      Olis, mitä olis tarjolla?

    • Anonyymi

      Minulla ainakin on imurin paikka siivouskomerossa.

      • Anonyymi

        Hyvä juttu kun hoidat hommat piilossa.


      • Anonyymi

        tää ei oo siivous palsta jos et oo huomannu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tää ei oo siivous palsta jos et oo huomannu

        Eiköhän imuri kuulu siivoukseen? Jos et ole huomannut?


    • Anonyymi

      Voin pikkuhinnasta😘 mut saa kiinni kikistä @tampereseuraa111

    • Anonyymi

      Kyllä on mutta missähänn päin Suomea se tarve olisi?

    • Anonyymi

      Mulla on vuosia vanha imuri, kyllä se yhä toimii ja hoitaa tehtävänsä.
      Mutta tekisi mieli jo uudempaan kyllä vaihtaa!
      Nyt vaan vaikeutena ottaako uudi kunnon varrella pideltävä vai se perinteisempi letkullinrn malli?

      Mutta lähinnä luovuttaa yhä toimiva imuri, toki kierrätykseen mutta minne?
      Kiitos neuvoista!

    • Anonyymi

      Siinäpä vasta taas aloitus. Ei kerro ikää kokoo eikä mistä.

      • Anonyymi

        Imuri kauppias. Vai imurikauppias?
        Ja tosiaan on imurin paikka on komerossa, jos ei ole ammattilainen siis siivooja!😵‍💫🤯🤭


    • Anonyymi

      on se ihanaa hommaa ottaa toiselta mieheltä kunnnolla suihin

      • Anonyymi

        No jaa kuka mitenkin... minusta se olisi tavallisemmin vain osa aktia eli esileikki. Ja kun koko vartalo on aina aktissa seksuaalinen juttu eikä vaan imeminen tai naiminen!
        Minusta anaaliini panot on koko jutun huipentuma, vaatii enemmän kuin pelkät imuttelut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jaa kuka mitenkin... minusta se olisi tavallisemmin vain osa aktia eli esileikki. Ja kun koko vartalo on aina aktissa seksuaalinen juttu eikä vaan imeminen tai naiminen!
        Minusta anaaliini panot on koko jutun huipentuma, vaatii enemmän kuin pelkät imuttelut!

        Saako piereskellä samalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako piereskellä samalla

        Piere ikeniis homo.


    • Anonyymi

      Missäpäin imetät?

      • Anonyymi

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin


    • Anonyymi

      Mulla hooveri hajos 2 vuotta sitten, nyt harjalla ja kihvelillä. Nurkkiin jää aina vähän pölyä, ois kiva jos imaisisit ne veks.

    • Anonyymi

      Onko isot tissit?

      • Anonyymi

        Minul on f kupit 162 63. N53


    • Anonyymi

      Mikä aloitus taas. Eipä ollu mitään et mistäpäin ja millane.

    • Anonyymi

      Kyllä imijöitä löytyy enemmän kuin imettäjiä. Minä olen alistuva imijä, pidän tunteesta kun saan polvistua miehen eteen tyydyttämään käsilläni ja suullani

      • kyllä sama ihana tunne kun saa kullin suuhuni ja saan imeä sitä


    • Anonyymi

      Kyllä Porissa

    • Anonyymi00038

      Olis joo. Nuoletko pillun kanssa, jos imean sua? N37

      • Missä nainen olis N37 molemmat jos haluu


    • kevät tulee , kyllä sitä voisi imeä kullia , se on niin ihanaa

      • Anonyymi00039

        Pitääkö sun taas ängetä joka paikkaan kommentoimaan.koska sä olet pelkkä runkkari joka kuvittelee olevansa tyttöilijä.suksi jo vittuun.


      • Anonyymi00039 kirjoitti:

        Pitääkö sun taas ängetä joka paikkaan kommentoimaan.koska sä olet pelkkä runkkari joka kuvittelee olevansa tyttöilijä.suksi jo vittuun.

        ehei en minä kuvittele , minä tyttöilen oikeasti , eikä nuo vitut enään niin kiinnosta , kullit enemmän , sinunkin pitäisi saada kullia niin rentoutuisit 😅


    • Anonyymi00040

      Puhdasta ja kookasta posliinikullia tykkään imeä, loppuun asti BIM60LAMMI
      runkkaan at Gmail.cpm

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe