Olisko täällä ketää joka haluaisi imeä?
Imurille paikka
25
1364
Vastaukset
- Anonyymi
Kuule ostapa tutti ja tuttipullo ja ime sitä, se riittää sulle jos olet yhä imeväisten ikää?!?
- Anonyymi
Kuuleppas opettele sinä lukemisen ymmärtäminen. Eikös siinä haeta imijäää. Ei sun tuttia ja tuttipulloas.
Anonyymi kirjoitti:
Kuuleppas opettele sinä lukemisen ymmärtäminen. Eikös siinä haeta imijäää. Ei sun tuttia ja tuttipulloas.
Syväkurkku tuntuisi tepsivän varsin hyvin miesten impotetntiin...
- Anonyymi
Olis, mitä olis tarjolla?
- Anonyymi
Minulla ainakin on imurin paikka siivouskomerossa.
- Anonyymi
Hyvä juttu kun hoidat hommat piilossa.
- Anonyymi
tää ei oo siivous palsta jos et oo huomannu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tää ei oo siivous palsta jos et oo huomannu
Eiköhän imuri kuulu siivoukseen? Jos et ole huomannut?
- Anonyymi
Voin pikkuhinnasta😘 mut saa kiinni kikistä @tampereseuraa111
- Anonyymi
Kyllä on mutta missähänn päin Suomea se tarve olisi?
- Anonyymi
Mulla on vuosia vanha imuri, kyllä se yhä toimii ja hoitaa tehtävänsä.
Mutta tekisi mieli jo uudempaan kyllä vaihtaa!
Nyt vaan vaikeutena ottaako uudi kunnon varrella pideltävä vai se perinteisempi letkullinrn malli?
Mutta lähinnä luovuttaa yhä toimiva imuri, toki kierrätykseen mutta minne?
Kiitos neuvoista! - Anonyymi
Siinäpä vasta taas aloitus. Ei kerro ikää kokoo eikä mistä.
- Anonyymi
Imuri kauppias. Vai imurikauppias?
Ja tosiaan on imurin paikka on komerossa, jos ei ole ammattilainen siis siivooja!😵💫🤯🤭
- Anonyymi
on se ihanaa hommaa ottaa toiselta mieheltä kunnnolla suihin
- Anonyymi
No jaa kuka mitenkin... minusta se olisi tavallisemmin vain osa aktia eli esileikki. Ja kun koko vartalo on aina aktissa seksuaalinen juttu eikä vaan imeminen tai naiminen!
Minusta anaaliini panot on koko jutun huipentuma, vaatii enemmän kuin pelkät imuttelut! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jaa kuka mitenkin... minusta se olisi tavallisemmin vain osa aktia eli esileikki. Ja kun koko vartalo on aina aktissa seksuaalinen juttu eikä vaan imeminen tai naiminen!
Minusta anaaliini panot on koko jutun huipentuma, vaatii enemmän kuin pelkät imuttelut!Saako piereskellä samalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako piereskellä samalla
Piere ikeniis homo.
- Anonyymi
Missäpäin imetät?
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
Mulla hooveri hajos 2 vuotta sitten, nyt harjalla ja kihvelillä. Nurkkiin jää aina vähän pölyä, ois kiva jos imaisisit ne veks.
- Anonyymi
Onko isot tissit?
- Anonyymi
Minul on f kupit 162 63. N53
- Anonyymi
Mikä aloitus taas. Eipä ollu mitään et mistäpäin ja millane.
- Anonyymi
Kyllä imijöitä löytyy enemmän kuin imettäjiä. Minä olen alistuva imijä, pidän tunteesta kun saan polvistua miehen eteen tyydyttämään käsilläni ja suullani
- Anonyymi
Kyllä Porissa
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1505425Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei1145351Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka544344Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j123821Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden763782Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle333650Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.553393- 2052525
Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12393HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00
KAIKKI NUORET JA KAIKKI MUUT MYÖS TÄNÄÄN HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00!!!!!261289