Olisko täällä ketää joka haluaisi imeä?
Imurille paikka
32
2312
Vastaukset
- Anonyymi
Kuule ostapa tutti ja tuttipullo ja ime sitä, se riittää sulle jos olet yhä imeväisten ikää?!?
- Anonyymi
Kuuleppas opettele sinä lukemisen ymmärtäminen. Eikös siinä haeta imijäää. Ei sun tuttia ja tuttipulloas.
Anonyymi kirjoitti:
Kuuleppas opettele sinä lukemisen ymmärtäminen. Eikös siinä haeta imijäää. Ei sun tuttia ja tuttipulloas.
Syväkurkku tuntuisi tepsivän varsin hyvin miesten impotetntiin...
- Anonyymi
Olis, mitä olis tarjolla?
- Anonyymi
Minulla ainakin on imurin paikka siivouskomerossa.
- Anonyymi
Hyvä juttu kun hoidat hommat piilossa.
- Anonyymi
tää ei oo siivous palsta jos et oo huomannu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tää ei oo siivous palsta jos et oo huomannu
Eiköhän imuri kuulu siivoukseen? Jos et ole huomannut?
- Anonyymi
Voin pikkuhinnasta😘 mut saa kiinni kikistä @tampereseuraa111
- Anonyymi
Kyllä on mutta missähänn päin Suomea se tarve olisi?
- Anonyymi
Mulla on vuosia vanha imuri, kyllä se yhä toimii ja hoitaa tehtävänsä.
Mutta tekisi mieli jo uudempaan kyllä vaihtaa!
Nyt vaan vaikeutena ottaako uudi kunnon varrella pideltävä vai se perinteisempi letkullinrn malli?
Mutta lähinnä luovuttaa yhä toimiva imuri, toki kierrätykseen mutta minne?
Kiitos neuvoista! - Anonyymi
Siinäpä vasta taas aloitus. Ei kerro ikää kokoo eikä mistä.
- Anonyymi
Imuri kauppias. Vai imurikauppias?
Ja tosiaan on imurin paikka on komerossa, jos ei ole ammattilainen siis siivooja!😵💫🤯🤭
- Anonyymi
on se ihanaa hommaa ottaa toiselta mieheltä kunnnolla suihin
- Anonyymi
No jaa kuka mitenkin... minusta se olisi tavallisemmin vain osa aktia eli esileikki. Ja kun koko vartalo on aina aktissa seksuaalinen juttu eikä vaan imeminen tai naiminen!
Minusta anaaliini panot on koko jutun huipentuma, vaatii enemmän kuin pelkät imuttelut! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jaa kuka mitenkin... minusta se olisi tavallisemmin vain osa aktia eli esileikki. Ja kun koko vartalo on aina aktissa seksuaalinen juttu eikä vaan imeminen tai naiminen!
Minusta anaaliini panot on koko jutun huipentuma, vaatii enemmän kuin pelkät imuttelut!Saako piereskellä samalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako piereskellä samalla
Piere ikeniis homo.
- Anonyymi
Missäpäin imetät?
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
Mulla hooveri hajos 2 vuotta sitten, nyt harjalla ja kihvelillä. Nurkkiin jää aina vähän pölyä, ois kiva jos imaisisit ne veks.
- Anonyymi
Onko isot tissit?
- Anonyymi
Minul on f kupit 162 63. N53
- Anonyymi
Mikä aloitus taas. Eipä ollu mitään et mistäpäin ja millane.
- Anonyymi
Kyllä imijöitä löytyy enemmän kuin imettäjiä. Minä olen alistuva imijä, pidän tunteesta kun saan polvistua miehen eteen tyydyttämään käsilläni ja suullani
- Anonyymi
Kyllä Porissa
- Anonyymi00038
Olis joo. Nuoletko pillun kanssa, jos imean sua? N37
kevät tulee , kyllä sitä voisi imeä kullia , se on niin ihanaa
- Anonyymi00039
Pitääkö sun taas ängetä joka paikkaan kommentoimaan.koska sä olet pelkkä runkkari joka kuvittelee olevansa tyttöilijä.suksi jo vittuun.
Anonyymi00039 kirjoitti:
Pitääkö sun taas ängetä joka paikkaan kommentoimaan.koska sä olet pelkkä runkkari joka kuvittelee olevansa tyttöilijä.suksi jo vittuun.
ehei en minä kuvittele , minä tyttöilen oikeasti , eikä nuo vitut enään niin kiinnosta , kullit enemmän , sinunkin pitäisi saada kullia niin rentoutuisit 😅
- Anonyymi00040
Puhdasta ja kookasta posliinikullia tykkään imeä, loppuun asti BIM60LAMMI
runkkaan at Gmail.cpm
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416