Se että saa perintöä ei ole perinnönsaajan vika.
Vai pitäisikö perintö jakaa tasapuolisesti kaikille kyläläisille? Se kuulostaa kommunismiltä.
Perintöpojiksi nimittely on pelkkää kateutta
26
282
Vastaukset
- Anonyymi
Spurguille ja etenkin demareille tyypillistä kun itse kuseet elämänsä. Tosin herran armosta kela maksaa näiden kuluja mutta vituttaahan se ahkeria jotka sankoin joukoin muuttavat ulkomaille tätä hulluutta pakoon.
- Anonyymi
Vatut se mitään ole saanut yksin, Otto hallitsee kaikkea, siis tietty nimellisesti. Manni määrää mitä tehdään. Että semmosta, pysyykös ?
- Anonyymi
"Perintöpojiksi nimittely on pelkkää kateutta
Se että saa perintöä ei ole perinnönsaajan vika.
Vai pitäisikö perintö jakaa tasapuolisesti kaikille kyläläisille? Se kuulostaa kommunismiltä"
Sinä taas vääristelet asioita.
Perinnön saaminen ei ole perinnön saajan vika, mutta perinnöllä ylpeily ja perinnön vierellä makailu on.
Melko monet ihmiset joutuvat opiskelemaan ja tekemään vuosikymmeniä kovasti töitä päästäkseen velattomana hyvän viereen makailemaan, johon onnentilaan perintöpoika pääsi jo synnyttyään.- Anonyymi
Minkäs teet jos vanhempasi valinneet nusuttelun tyhjätaskuina. Syytä siitä sukuasi.
- Anonyymi
Olen aivan varma, että tässä yhteiskunnassa moni perintöpoika ja tyttökin on katsonut metsämanista mallia miten perijän pitää elää
Hittoako sitä pistää tikkuakaan ristiin itse, kun isä ja äiti ovat sen jo tehneet.
Laulaa lurittelee ja leikkii, se on perijän elämää.- Anonyymi
Kenelle heidän pitäsi tehdä työtä? Suomen hullussa valtiossa se lypsetään veroina kelanotkujien elättämiseen.
- Anonyymi
Varmasti metsämania vitutti kun isä ja äiti hävittivät lehmät ja istuttivat pellot metsälle.
Poika joutui etsimään palkkatöitä ja sekös palkkaorjaksi joutuminen kalvaa vapauteen tottuneen mieltä kuin syöpä syöpään sairastuneen kehoa.- Anonyymi
Mikään ei ole vapaampaa kuin duunarin hommat etuineen.
- Anonyymi
"Minkäs teet jos vanhempasi valinneet nusuttelun tyhjätaskuina. Syytä siitä sukuasi."
Sinäkö syytät sukuasi kun synnyit ääliöksi?
Varmasti sinua itseäsikin vituttaa olla tyhmää sukua.
Itse en ole koskaan edes nähnyt äitiäni enkä isääni, enkä sukuani:
https://youtu.be/_Nwg0jKnp7A?si=XE3TWoF_EXL5J3rv- Anonyymi
Ei se saatana mun vika ole!! Mee sinne haudoille katsomaan vajaa tai hoidata traumas.
- Anonyymi
Kuka hullu suomessa vaihtaa duunarista ?
https://www.youtube.com/watch?v=WC9mg288uL4 - Anonyymi
Aatella jos joku peris vaikka vauraan ja menestyneen pölynimurikauppiaan. Olis se.
- Anonyymi
'Ei se saatana mun vika ole!! Mee sinne haudoille katsomaan vajaa tai hoidata traumas."
Saatanan pässi, minne haudoille!?
Ei ole minulle ole koskaan kerrottu missä haudat ovat, jos niitä edes on olemassa ja vittuako minä sillä tiedolla tekisin?
Täysin tuntemattomia ihmisiä.
Nyt todella vaikuttaa, että et edes ymmärrä mitä kirjoittelet.- Anonyymi
😂😂😂 Vajaan mielikuvitus vanhemmat ufoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂 Vajaan mielikuvitus vanhemmat ufoja.
"😂😂😂 Vajaan mielikuvitus vanhemmat ufoja."
Siitä sen näkee mikä sinä olet, keskustelukyvytön kesken kasvuiseksi jäänyt tursake. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"😂😂😂 Vajaan mielikuvitus vanhemmat ufoja."
Siitä sen näkee mikä sinä olet, keskustelukyvytön kesken kasvuiseksi jäänyt tursake.Mikä apina ei saa kirkosta edes vanhempiensa tietoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä apina ei saa kirkosta edes vanhempiensa tietoja?
Sinä olet todella ääliö.
"Aadoptiolasten vanhempien tietoja ei yleensä löydy kirkonkirjoista. Adoptio on virallinen oikeudellinen toimenpide, jossa lapsen oikeudellinen suhde biologisiin vanhempiin päättyy ja luodaan uusi suhde adoptiovanhempien kanssa. Adoptiosta tehdään merkintä adoptiopäätökseen, joka on tuomioistuimen vahvistama." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet todella ääliö.
"Aadoptiolasten vanhempien tietoja ei yleensä löydy kirkonkirjoista. Adoptio on virallinen oikeudellinen toimenpide, jossa lapsen oikeudellinen suhde biologisiin vanhempiin päättyy ja luodaan uusi suhde adoptiovanhempien kanssa. Adoptiosta tehdään merkintä adoptiopäätökseen, joka on tuomioistuimen vahvistama."Diu diu diuu,,,,
Biologisten vanhempien selvittäminen voi olla monimutkainen prosessi, mutta se on mahdollista, varsinkin jos adoptio on tapahtunut vahvalla adoptiolla, jossa lapsen oikeudelliset siteet biologisiin vanhempiin katkeavat. Tärkeintä on kerätä kaikki saatavilla oleva tieto ja olla kärsivällinen.
- Anonyymi
😂😂😂 Vajaan mielikuvitus vanhemmat ufoja."
Sinunlaisia olivat ne suutaan soittavat pikkukaupungin räkänokat jotka osasivat vain naamaansa väännellä ja räkyttää kuin kärpiäskoirat siellä kaupungin koulun pihamaalla.- Anonyymi
Siellä lantupellolla mitään kouluja ole.
- Anonyymi
Vuosi kymmenien jälkeen olen tavannut usein ulkonäöltään muuttuneita vanhoja herrasmiehiä ja heidän elämän kumppaneitaan jotka jo nuorena olivat fksuja miehen ja naisen alkuja.
Mutta pitkä elämä ja elämän kokemus on jalostanut heistä aivan upeita voimaannuttavia ihmisiä.
Jo nuorena oppivat soittamaan kitaraa ja pelaamaan jalkapalloa, mutta myös ajoivat elämässään pitkänpinon kirolematta ja ylpeilemättä niin kuin oikeat mestarit tekevät.- Anonyymi
Mitä lie ajaneet? Videoita ei näy ja köyhiä tollukoita laitanaan.
- Anonyymi
Harvoin perintöjä vahtivista pojista kasvaa kunnon miehiä. Aika ja nuoruun mennyt perintöjä vahtiessa. Valmiiksi täytettyjä lomakkeita kanneltu äitimuorin ja isäukon nenän eteen nimiä papereihin saamatta. Sekös se on kieroittanut entisestään luonnetta. Idän sotapolku tekis kunnon miehiä jos edes sekään.
- Anonyymi
Mitä se viime sota teki? Hermoraunioita hulluja.
- Anonyymi
Nyt perinöt valuvat ulkomaille.!
- Anonyymi
Eihän siinä mittää moittimista ole kun on ainut perinnönsaaja. Ja kun kunnolla kohteloo vanhempiaan, niin on hyvin. Isä- ja äitivanhusten ei tarvitse huolta kantaa eikä pelätä. Kunnon mies on hyvä perinnönsaaja ja peintönsä ansainnut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv242385- 1121987
- 1131637
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421493Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91437Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901045Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120976Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15929Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35927Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87925