Itsepalvelu kassojen maine on huono suuren hävikin myötä. Osa tuotteista jätetään maksamatta kokonaan, tai tuotteisiin laitetaan halvemman tavaran hintalappu, osa kauppiaista on kyllästynyt järjestelmään.
Itsepalvelu kassoja poistetaan
19
228
Vastaukset
- Anonyymi
Juoksukaljat kun hakee ei tarvitse mitään kassoja 🏃♂️
- Anonyymi
Kai tuon nyt tietää että rottalaumat eikun vaan lisääntyy heti kun pieninkään uusi tilaisuus aukeaa varastelulle.
- Anonyymi
Työkyreiden pakko varastaa kun pieni palkka ei riitä ruokaan!
- Anonyymi
Kauppias keksinyt keinon vetää tavaraa omiin liiveihinsä "itsepalvelu kassojen" avulla! Sitten kun on tarpeeksi varastossa kassat voi myydä pois seuraavalle kauppiaalle.
- Anonyymi
Olen palvellut itzeäni itzetyydytys kassalla paljaalla
- Anonyymi
Minua palveli uhkea kassapimu ja sain tyhjentää kassini 🥰 Olen 47v työtön mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua palveli uhkea kassapimu ja sain tyhjentää kassini 🥰 Olen 47v työtön mies.
Taas työtön voitti ☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas työtön voitti ☝️
Sperma lensi kassaan 3,2 sekunnissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on kassan laskijalla tekemistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dynaaminen maksutapahtuma 👆
- Anonyymi
Pikapano tilille
- Anonyymi
Onneksi juopotteluun ja tatuointeihin on rahaa, ruuasta ei niin väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi juopotteluun ja tatuointeihin on rahaa, ruuasta ei niin väliä.
Onneksi työttömät kuolee pikkuhiljaa jaloksista haisemasta.
- Anonyymi
Reunatiellä voi panna pikana pimuja paljaalla
- Anonyymi
Ihmisen luonne on sellainen, että aina pitää yrittää huijata ja keplotella.
- Anonyymi
Haluan huijata ja keppostella 🙋
- Anonyymi
Pikapanot pikakassalla on kuntoutujan kohokohta tilipäivänä paljaalla
- Anonyymi
Ei, mutta poonus sätkää olisi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, mutta poonus sätkää olisi...
Bamlaa Liksa pikapano dösa skuuvata kassaa friiduun pippåån
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6332751Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232190Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4282153- 881924
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201779Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671580- 1281342
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231250Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau251154Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231140