🥰🌺🦋 amiraaliperhonen oli tullut keittiön ikkunasta sisään ja lepatteli ympäriinsä. Kun avasin ikkunan se lehahti heti ulos. Oli fiksumpi kuin kärpäset ja mehiläiset, jotka jäävät pörräämään lasissa. Oli ihanaa nähdä sen liihottelevan tiehensä. Olisihan se ollut kamalaa jos se olisi menehtynyt mun keittiöön. Olihan se sentään Afrikasta asti tänne räpytellyt. Sitkeä kaunotar.
Vanessa atalanta
13
138
Vastaukset
- Anonyymi
Perhonen sulla palstasetä on kalsareissas.
- Anonyymi
Mene muualle siitä nokinenä.
- Anonyymi
Ihan oikein toimittu. Näin peräkammarimiehenä ihmettelen nykynuorten uusavuttomuutta. Oli Oulussa lintu tullut pirtinpuolelle ja ihan palokunta oli paikalle komiasti kutsuttu. Olisi tuon ikkunan mielestäni voinut itsekin avata.
Mulla alkoi täällä vintillä kerran kummittelemaan. Rapinaa kuului niin paljon, että menin katsomaan. Pikkulintu siellä räpisteli hädissään. Avasin ikkunan ja ohjasin sitä sinnepäin. Senjälkeen tukin vielä oksanreiän, josta oletin sen päässeen sisään. Ei mulle tullut mieleenikään mitään palokuntaa kutsua paikalle.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Mulla alkoi täällä vintillä kerran kummittelemaan. Rapinaa kuului niin paljon, että menin katsomaan. Pikkulintu siellä räpisteli hädissään. Avasin ikkunan ja ohjasin sitä sinnepäin. Senjälkeen tukin vielä oksanreiän, josta oletin sen päässeen sisään. Ei mulle tullut mieleenikään mitään palokuntaa kutsua paikalle.
On ihan totta. Sulla kyllä vintillä kummitteleekin ja paljon!
- Anonyymi
No niinpä,perhoset on kauniita.😍
Perhosten lentoa on kiva seurata. Mulla on pihakukissa perhoshoukuttimia. Lapinnauhukset mm houkuttelevat perhosia. Nokkosessa viihtyy myös monet perhoslajit, joten sitä on hyvä pitää jossakin tontin nurkilla.
- Anonyymi
Helle on pehmentänyt loputkin aloittajan päästä 🤯
- Anonyymi
Haaa! Minullekin lensi eilen makuuhuoneen ja meni keittiöön. En ole koommin nähnyt, liekköhän lepatteli sinne pariutumaan?
- Anonyymi
Jostain tuuletusrakosesta mönki sisälle ok-taloon pitkähäntäinen hyönteinen. Sillä oli monen sentin pituinen häntäjouhi.
Se ensimmäisen pelastustoimi meni förbiin, poloinen litistyi juomalasin alle. Ihan oikeoppinen pelastustoimi se oli.
Toinen oli taas sisällä eritapauksena. Pahvikortti ikkunan ja pelastettavan väliin. Kyöräsin pelastettavan ulos.
Kiitollisena kesäauringosta se pörhäls pian näkymättömiin.
Meinaan, ettei noita pitkähäntäihmisiä tavallisina kesinä näy.Nyt näkyy välillä ötököitä mitä aiemmin ei ole näkynyt. Mulla oli vesisaaviin tipahtanut musta pyöreä kovakuoriainen, jolla oli kaksi sentin mittaista häntäjouhta. Joku tarkoitus niilläkin lienee. Sitä ei tarvinnut pelastaa, se oli jo liikkumaton. Ongin sen kuitenkin vedestä pois ja heitin sellaiselle aluelle, missä en kävele.
Hiiriä näyttää olevan paljon liikenteessä. Niitä viuhahtelee heinikon suojissa rakennusten alle. Ajattelin laittaa tänään taas kauhaan vettä naapurin kissoille. Voivat sitten vettä juodessaan hoitaa tuota hiiriongelmaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle312562Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362541Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532534Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt921956Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle331845Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121688- 1501506
- 731358
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231108Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271093