Onko täällä muita joita kiinnostais ottaa suihin toiselta mieleltä ns anonyymisti? Esim holen kautta. Ja onko tollasta paikkaa missään? Voisin heti antaa suuhoitoa kaikille halukkaille ja ottaa mielellään isot lastit suuhuni.
Haluaisin ottaa toisilta miehiltä suihin gloryholen kautta tai muuten anonyymisti
4
90
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan näitä tautien levitys pesäkkeitä joka suunnalla kuten thai-huorimoita kaikkialla, piilobordelleja joihin laki ei anna lupaa mutta "suojelusyisttä" nekin sallitaan muodollisesti ( poliitikot suosii ja käy) vaikka ammattitaito on olematonta ja vääristää itse aitoa alaa ja osaamista terveysalalla!
- AnonyymiUUSI
Onhan noita paikkoja vaikka Unisex Tampereella, Keltainenruusu Helsingissä, Eroticcenter Porissa. Voit olla kopissa vaikka koko päivän ja ottaa suihin jokaiselta joka työntää kalun reiästä sisään niitä imettäjiä kyllä riittää.
- AnonyymiUUSI
Jaa no hyvä tietää. Pitääkin mennä käymään. Kiitos. Toki olen valmis meneen jonkun kotiinkin maski päässä jos löytyy halukkaita samoilla toiveilla. Käyn vaan ottaa suihin ja poistun saman tien ilman että tutustutaan toisiimme. Sanoisin että winwin. Löytyykö treelta tähän mukaan?
- AnonyymiUUSI
voi kun löytyis paikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432847Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423572613Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562375- 352214
- 251743
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251649- 481536
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391405Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa661389