Onko täällä muita joita kiinnostais ottaa suihin toiselta mieleltä ns anonyymisti? Esim holen kautta. Ja onko tollasta paikkaa missään? Voisin heti antaa suuhoitoa kaikille halukkaille ja ottaa mielellään isot lastit suuhuni.
Haluaisin ottaa toisilta miehiltä suihin gloryholen kautta tai muuten anonyymisti
4
230
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan näitä tautien levitys pesäkkeitä joka suunnalla kuten thai-huorimoita kaikkialla, piilobordelleja joihin laki ei anna lupaa mutta "suojelusyisttä" nekin sallitaan muodollisesti ( poliitikot suosii ja käy) vaikka ammattitaito on olematonta ja vääristää itse aitoa alaa ja osaamista terveysalalla!
- Anonyymi
Onhan noita paikkoja vaikka Unisex Tampereella, Keltainenruusu Helsingissä, Eroticcenter Porissa. Voit olla kopissa vaikka koko päivän ja ottaa suihin jokaiselta joka työntää kalun reiästä sisään niitä imettäjiä kyllä riittää.
- Anonyymi
Jaa no hyvä tietää. Pitääkin mennä käymään. Kiitos. Toki olen valmis meneen jonkun kotiinkin maski päässä jos löytyy halukkaita samoilla toiveilla. Käyn vaan ottaa suihin ja poistun saman tien ilman että tutustutaan toisiimme. Sanoisin että winwin. Löytyykö treelta tähän mukaan?
- Anonyymi
voi kun löytyis paikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161