Miksi elämä on yhtä vaikeutta ja käytökseni niin radikaalia että tuhoan kaikki suhteet ihmisiin? onko se tämä adhd + autismi? en haluaisi syyttää muuta kun itseäni. Muut eivät tahdo ymmärtää kun teen niin hiton sairaita ja ihme tekoja, en edes minä. t. Mies 36v
Mikä mulla on? samaistuuko kukaan?
8
92
Vastaukset
- Anonyymi
pitää huomauttaa että minulla on diagnosoitu joskus borderline personality disorder mutta luulen että se on väärin diagnosoitu koska se over läppää niin paljon autismi ja ADHD yhdistelmä kanssa. t. mies 36v
- Anonyymi
Oletko sama kuin Masentunut mies ? Jos et ole niin hän ymmärtäis kun hän sinun ikäinen ja hänelläkin on nuo samat vaivat.
- Anonyymi
en ole, olen uusi täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en ole, olen uusi täällä
Huuda jeesus ja olet terve
- Anonyymi
Mulla oli oma käsitys, että on epävakaa persoonallisuus, mutta psykiatrin mielestä olikin vain ADHD.
Asperger on aika selvä, mutta siitä ei ole diagnoosia.
Mulla on paljon traumoja alusta tähän asti.
Eri häiriöissä on paljon päällekäisyyksiä, ne diagnoosit on vaan nimikkeitä.
Asia on itse ymmärtää itseään ja säätää elämäänsä sopivaksi eikä se, miten muut sinut nimikoi.- AnonyymiUUSI
Olin jo yli 50v kun Jyväskylän Autismikeskuksen toimittaja kirjoitti aspergereistä niin laajan artikkelin sanomalehteen, että tiesin olevani yksi heistä. as-mies.
Otin talteen sen kirjoituksen ja näytin sitä omaisilleni. Ok assimies, yritetään tulla toimeen.
Olin silloin jo ottanut hatkat korvesta, 50 km sydänmaalta suomalaiseen korpeen päin.
As-pojalla oli halua tietää, miks poikkean niin paljon veljistäni.
Citypaikoissa oli kirjastot kuten Valkeekoskellakin.
Kirjoissa selitettiin kohteliaasti, että voit pitää syntymässä saamasi tunkin loppuikäsi - siihen ei ole löydetty parannuskeinoo!
Yks sossutanttojen päällikkö tuli pyytämättä tässä hiljan kertomaan, että et sitten saanut syntymässä rajummin älynlahjoja.
Vastaan hänelle kun aika tulee. Nettiauttajani sano, että varo vähän sanojas, niillä on valta pistää sinut hiljentymiskoppiin loppuiäkses...
- AnonyymiUUSI
Adhd on kehityshäiriö. Eli käytännössä kehitysvamma. Sairaudesta ei varmaankaan parane, mutta hyvään käyttäytymiseen voi opetella ja kasvaa. Häiriötä on aina ollut aikaisemmillakin sukupolvilla, mutta vanhemmat ovat tiedostaneet tämän lapsilla, ja kasvattaneet lapsisia elämään yhteiskunnassa. Mutta nykyään adhd-lapset, varsinkin vanhempiensa kannustukselle, heittävät lössiksi. "Olen syyntakeeton. Olen mulkero, koska adhd. En tavoittele elämässä mitään, en onnistu ja ei tarvitsekaan onnistua. Koska adhd". Koulussa te pilaatte "normaalien" lasten oppimisen ja elämän uhriutuneella häiriköimisellä. Adhd porukka pitäisi olla omissa kouluissaan.
- AnonyymiUUSI
ADHD on aika paljon aiheuttanut. Monessa suhteessa eron juuri siksi että henkilö euåi tehdessään kykene ajattelemaan seurauksia , siis vasta myöhemmin huomaa ajatellessaan kun se on jo myöhäistä ,että taas tuli söhittyä asioita .
Etkö syö lääkettä siihen oireeseen , moni joka syö sanoo että he ovat tulet tasaisimmiksi mieleltään kun on aloittanut lääkityksen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024823Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493242Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1081020Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah421012Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40981