Minkäs sille mahtaa.
Rakastan sua Jo
14
293
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt jo?
- Anonyymi
Nyt jo
- AnonyymiUUSI
Pitäskö sille jotain mahtaa muka jos hän on se kenet haluat eikö ny olisi jotenkin hölmöä haluata jotakuta jos et mitään häntä kohtaan edes tuntisi
- AnonyymiUUSI
Niinpä! En ole vielä kokenut eroni jälkeen sellaisia tunteita, että voisin sanoa pitäväni paljon jostain miehestä! Tummatukkaiset lyhyet miehet ovat niitä, jotka saavat sukat pyörimään jaloissa!
- AnonyymiUUSI
Tää meni varmaan Joonakselle
- AnonyymiUUSI
Just sille
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Just sille
Arvasin...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Arvasin...
Eli sama omien tuttujen maaninen ja järjenvastainen tunnistelu jatkuu pikku peikon elämässä? Tämä on aivan surrealistista skeidaa. No tavallaan ymmärrän mekaniikan millä ylipäätään olet saanut tästä työttömän ja katkeran touhustasi kiinnostavan niiden yhtä idioottien mielestä. Tee Tee sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Arvasin...
Sinulla mennyt taas koko yö sovitellessa omaa turtavapiiriäsi tänne palstaäijän avauksiin? Nämä hönöt ei taida vieläkään osata yhdistää mitä kaikkea sinä niistä impulsiivisesti avaudut täällä. Minulla kun on päättelykykyä voisin valaista vaan en viitsi nähdä vaivaa kun vastassa on korkeintaan tyhjä kirkas aivopesty katse.
- AnonyymiUUSI
Jolene?
- AnonyymiUUSI
Pusu vaa.
- AnonyymiUUSI
Minä varmaan rakastin, mutta sehän se vasta saikin toisen innostumaan leikkiin tunteideni kanssa. Toivottavasti olet ylpeä itsestäsi.
- AnonyymiUUSI
Kyllä mä sen tiedän paremmin kuin hyvin.
- AnonyymiUUSI
On se Jolle kyl kuuma.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432937Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta602789- 422313
- 251763
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251679- 481556
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa701546Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771225- 361216
- 791050