🥰🐶💻 käy esim. jonkun hyvän ohjelman katsominen. Mä olen löytänyt sellaisen torstaisin esitettävästä Ruotsin lihavimmat koirat ohjelmasta. Jo se alku on niin hauska, että nauroin ääneen. Siinä alussa on kuvia pulskista koirista, joiden silmien yli on vedetty mustat viivat, ettei niitä tunnistettaisi. Koirat näyttävät hassuilta kun viiva peittää pelkät silmät. Eihän koiria edes silmistä tunnisteta.
Ruotsin lihavimmat koirat areenassa:
https://areena.yle.fi/1-4424798
Ikävän lievitykseen
23
196
Vastaukset
- Anonyymi
Mikki maus- kyllä tämäkin on palstasedän luoma hahmonen
Helle vienyt sulta viimeisenkin järjenhivenen! En ole sinun palstasetäsi, enkä edes setä.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Helle vienyt sulta viimeisenkin järjenhivenen! En ole sinun palstasetäsi, enkä edes setä.
Kerro palstasetä vielä kerran et tussit ja tissut löytyy tuu vaikka kahtomaan
Anonyymi kirjoitti:
Ne löytyy kyllä mutta sua en halua nähdä. Mun tutut osaa käyttäytyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan ole kovin häävit sedällä kumpaisetkaan.
- Anonyymi
Minun mielestä tuo on eläimen kaltoinkohtelua ja välinpitämättömyyttä kun syöttää eläimen todella paljon ylipainoiseksi. Surettaa joskus kun näkee esim lyhytjalkaisia koiria jotka ovat todella lihavia ja yrittävät köpötellä lenkillä.
Koira lihoo vain siitä kun omistaja antaa liikaa ruokaa. Niitten trveys tosiaan kärsii liiasta painosta. Nuo koirien omistajat heltyivät siihen, kun koira kerjäsi ruokaa. Koirat kyllä oppivat äkkiä millä konstin saa itselleen namipalan. Ihmisten ruoat eivät edes ole kaikki terveellisiä. Koirat pois keittiöstä kun tehdään tai syödään ruokaa.
Luulisi maalaisjärjen jo sanovan jotain kun koira ei viitsi kävellä vaan sitä pitää kuljettaa vaunuissa. Ei minua sellaiset asiat siinä ohjelmassa naurattaneet.
- Anonyymi
Minä pidän kissa ohjelmista eniten.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Kissatkin on kivoja. Niitäkin mulla on ollut. Undulaatteja, kilpikonna ja hiirikin.
Minulla ollut kaneja.☺️
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ollut kaneja.☺️
Unohdin mainita kanit. Niitä meillä oli yksi kesä. Myös lammas ja pässi sekä varis on tuttuja hoidettavia. Naapurin lehmät haettiin lypsylle iltaisin metsästä
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Unohdin mainita kanit. Niitä meillä oli yksi kesä. Myös lammas ja pässi sekä varis on tuttuja hoidettavia. Naapurin lehmät haettiin lypsylle iltaisin metsästä
Tuttua hommaa lehmien haku.😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ollut kaneja.☺️
Juu niin onkin sulla palstasetä ollut pupuja🐇🐇🐇🐰🐇
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Sua vaan palstasetä ei kukaan tuu lypsämään.
Anonyymi kirjoitti:
Sua vaan palstasetä ei kukaan tuu lypsämään.
Sulla taitaa olla auringonpistos, kun noin sekoilet palstalla. Miten noi sun aivopierut liittyy ikävään?
- Anonyymi
Kissakuiskaaja on hyvän mielen ohjelma! Suosittelen!
- Anonyymi
Mikäs se sellainen on.
Kissakuiskaajaa olen katsonut. Se on hyvä ohjelma. Samoin koirakuiskaaja Cesar Millan youtubessa.
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs se sellainen on.
Se tulee aamuvirkuille arkisin TLC kanavalta Kissakuiskaaja
ma 04.08. klo 06.40 - 07.30
https://www.telsu.fi/kissakuiskaaja
Englantilainen nimi my cat from hell.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta.☺️
- Anonyymi
Tirsk 🤣🤣🤣
Laitan tässä vielä nämä kissakuiskaaja ja koirakuiskaaja pätkät.
Tässä 22 min pätkä koirakuiskaaja Cesar Millan koulutusta
https://youtu.be/x9EvbUZXjpY
Tässä 15 minuuttia kissakuiskaajaa youtubesta
https://youtu.be/pkWCQAC_mwU
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle312562Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362541Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532534Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt921956Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle331845Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121688- 1501506
- 731358
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231108Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271093