Ikävän lievitykseen

🥰🐶💻 käy esim. jonkun hyvän ohjelman katsominen. Mä olen löytänyt sellaisen torstaisin esitettävästä Ruotsin lihavimmat koirat ohjelmasta. Jo se alku on niin hauska, että nauroin ääneen. Siinä alussa on kuvia pulskista koirista, joiden silmien yli on vedetty mustat viivat, ettei niitä tunnistettaisi. Koirat näyttävät hassuilta kun viiva peittää pelkät silmät. Eihän koiria edes silmistä tunnisteta.

Ruotsin lihavimmat koirat areenassa:
https://areena.yle.fi/1-4424798

24

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikki maus- kyllä tämäkin on palstasedän luoma hahmonen

      • Helle vienyt sulta viimeisenkin järjenhivenen! En ole sinun palstasetäsi, enkä edes setä.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Helle vienyt sulta viimeisenkin järjenhivenen! En ole sinun palstasetäsi, enkä edes setä.

        Kerro palstasetä vielä kerran et tussit ja tissut löytyy tuu vaikka kahtomaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro palstasetä vielä kerran et tussit ja tissut löytyy tuu vaikka kahtomaan

        Ne löytyy kyllä mutta sua en halua nähdä. Mun tutut osaa käyttäytyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro palstasetä vielä kerran et tussit ja tissut löytyy tuu vaikka kahtomaan

        Ei varmaan ole kovin häävit sedällä kumpaisetkaan.


    • Anonyymi

      Minun mielestä tuo on eläimen kaltoinkohtelua ja välinpitämättömyyttä kun syöttää eläimen todella paljon ylipainoiseksi. Surettaa joskus kun näkee esim lyhytjalkaisia koiria jotka ovat todella lihavia ja yrittävät köpötellä lenkillä.

      • Koira lihoo vain siitä kun omistaja antaa liikaa ruokaa. Niitten trveys tosiaan kärsii liiasta painosta. Nuo koirien omistajat heltyivät siihen, kun koira kerjäsi ruokaa. Koirat kyllä oppivat äkkiä millä konstin saa itselleen namipalan. Ihmisten ruoat eivät edes ole kaikki terveellisiä. Koirat pois keittiöstä kun tehdään tai syödään ruokaa.

        Luulisi maalaisjärjen jo sanovan jotain kun koira ei viitsi kävellä vaan sitä pitää kuljettaa vaunuissa. Ei minua sellaiset asiat siinä ohjelmassa naurattaneet.


    • Anonyymi

      Minä pidän kissa ohjelmista eniten.

      • Kissatkin on kivoja. Niitäkin mulla on ollut. Undulaatteja, kilpikonna ja hiirikin.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Kissatkin on kivoja. Niitäkin mulla on ollut. Undulaatteja, kilpikonna ja hiirikin.

        Minulla ollut kaneja.☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ollut kaneja.☺️

        Unohdin mainita kanit. Niitä meillä oli yksi kesä. Myös lammas ja pässi sekä varis on tuttuja hoidettavia. Naapurin lehmät haettiin lypsylle iltaisin metsästä


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Unohdin mainita kanit. Niitä meillä oli yksi kesä. Myös lammas ja pässi sekä varis on tuttuja hoidettavia. Naapurin lehmät haettiin lypsylle iltaisin metsästä

        Tuttua hommaa lehmien haku.😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ollut kaneja.☺️

        Juu niin onkin sulla palstasetä ollut pupuja🐇🐇🐇🐰🐇


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Unohdin mainita kanit. Niitä meillä oli yksi kesä. Myös lammas ja pässi sekä varis on tuttuja hoidettavia. Naapurin lehmät haettiin lypsylle iltaisin metsästä

        Sua vaan palstasetä ei kukaan tuu lypsämään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sua vaan palstasetä ei kukaan tuu lypsämään.

        Sulla taitaa olla auringonpistos, kun noin sekoilet palstalla. Miten noi sun aivopierut liittyy ikävään?


    • Anonyymi

      Kissakuiskaaja on hyvän mielen ohjelma! Suosittelen!

      • Anonyymi

        Mikäs se sellainen on.


      • Kissakuiskaajaa olen katsonut. Se on hyvä ohjelma. Samoin koirakuiskaaja Cesar Millan youtubessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs se sellainen on.

        Se tulee aamuvirkuille arkisin TLC kanavalta Kissakuiskaaja
        ma 04.08. klo 06.40 - 07.30

        https://www.telsu.fi/kissakuiskaaja

        Englantilainen nimi my cat from hell.


    • Anonyymi

      Kiitos tiedosta.☺️

      • Anonyymi

        Tirsk 🤣🤣🤣


      • P.S Unohdin laittaa, että noissa puhe on englantia, eikä ole tekstitystä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe