Oisko joku joka haluis tehä suuseksiä mun kanssa
Vastaukset 7
- Anonyymi
Riippuu vähän ootko mies vai nainen? Toki miestäkin vois tietyin edelletyksin harkita. Nainen kun nainen kelpaa siinä touhussa kaveriksi, jos on siisti ja osaa edes alkeelliset seurustelu säännöt.
Itse olen 70 v. Äijä mutta suuseksi homman naisen kanssa uskoisin osaavani kelvollisesti.- Anonyymi
Mee kurppa vanhainkotiin mummojen turskaa lipomaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee kurppa vanhainkotiin mummojen turskaa lipomaan
Ja taas kurppa. Tarkentaisitko vähän, tarkoitatko, suo, jänkä vai lehtokurppaa?.
Sä pölkkis et taida elää ihan tässä maailmassa. Meissä seitenkymppisissä on vielä kovia ukkoja. Veikkaan että jos tavattais nokikkain ja laukoisit jotain tuollaista päin naamaa. Sulle tulis piilopaikoista uupelo😈
Jos olet nainen ja asut lähellä.
- Anonyymi
Ei kun spede niuvanniemen suljetulta buaahaa
- Anonyymi
Hyi saatana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2522162
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2651283- 211251
- 41816
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i127752Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤237719Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa234693- 54530
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46481- 38468