Oisko joku joka haluis tehä suuseksiä mun kanssa
Haluisin nuolla jotakin
6
351
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu vähän ootko mies vai nainen? Toki miestäkin vois tietyin edelletyksin harkita. Nainen kun nainen kelpaa siinä touhussa kaveriksi, jos on siisti ja osaa edes alkeelliset seurustelu säännöt.
Itse olen 70 v. Äijä mutta suuseksi homman naisen kanssa uskoisin osaavani kelvollisesti.- Anonyymi
Mee kurppa vanhainkotiin mummojen turskaa lipomaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee kurppa vanhainkotiin mummojen turskaa lipomaan
Ja taas kurppa. Tarkentaisitko vähän, tarkoitatko, suo, jänkä vai lehtokurppaa?.
Sä pölkkis et taida elää ihan tässä maailmassa. Meissä seitenkymppisissä on vielä kovia ukkoja. Veikkaan että jos tavattais nokikkain ja laukoisit jotain tuollaista päin naamaa. Sulle tulis piilopaikoista uupelo😈
Jos olet nainen ja asut lähellä.
- Anonyymi
Ei kun spede niuvanniemen suljetulta buaahaa
- Anonyymi
Hyi saatana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne202277Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv332122Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k641673Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941657Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel801602- 1131460
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.521452- 831149
Martina haluaa tasoisensa miehen
Seiskassa juttu minkälaisen miehen Martina haluaa. Kumppanin pitää tuoda hänen herkkyytensä ja vahvuutensa esiin sekä ol2401017Voi ei! Katja Ståhl joutui sairaalaan - Syynä tämä vitsaus - Koskettava päivitys sairaalasängystä
Pikaista paranemista, Katja! Katja Ståhl on kertonut somessa joutuneensa sisään sairaalaan. Lue lisää: https://www.suom21895