Intelligent 12V /230V 3000W invertteri on toiminut moitteettomasti mökin aurinkosähköillä. Keväällä alkoi temppuilu vesipumppua käynnistettäessä. Pumppu ottaa vain 500W ja invertteri on toiminut muina kesinä hyvin, myös 1500W ottava laite ei ole ylikuormittanut invertteriä. Valaistus, televisio ym. laitteet jotka ottavat vähemmän toimii. Nyt invertteri katkaisee sähkön välittömästi pumppua tai siitä tehokkaampaa sähkölaitetta käynnistettäessä. Voiko esim ylikuumenemissuoja olla vaurioitunut? Olisiko saatavissa kytkentäkaavio? Kuka korjaisi ja onko korjattavissa?
Mikä mahtaa olla vika
8
262
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on tämän kyselyikäisen tekemän aloituksen pointti ??
- Anonyymi
Niin kuin olen kirjoittanut, invertterin on ilmoitettu kestävän 3000W kuorman. Ei kestä edes vesipumppua joka ottaa 500W. Missä vika ja voiko korjata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuin olen kirjoittanut, invertterin on ilmoitettu kestävän 3000W kuorman. Ei kestä edes vesipumppua joka ottaa 500W. Missä vika ja voiko korjata.
Tarkista syöttöjännite (12V), kun pumppu käynnistyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkista syöttöjännite (12V), kun pumppu käynnistyy.
Syöttöjännite on ok. noin 12,6 - 12,8 V. Tunnen sähkötekniikkaa jonkin verran mutta en tunne invertteriä. Verkkokaupasta tilattu mutta sieltä ei saa kytkentäkaaviota minkä avulla voisi paikallistaa vikaa. Tunteeko kukaan invertteriä.
- Anonyymi
Oikeen hyvä aloitus .
Mielenkiintoinen ja samalla ajnkohtainen kalliin sähkön aikoina.
Teitenkin jos ei m omaa sähkömittarii ei kinnosta niitä ,mutta miskei sitten luuhaa tälläpalstalla.
Aloituskehuja
Äänestä SDP
- Anonyymi
Mitähän aloittaja keksii seuraavaksi kysyä ?
- Anonyymi
Invertterin laskettu kesto ikä noin 1o. Vuotta kun se pitää uusia
Sehän on kaikilla tiedossa
Jos mökkisi on kylmillään talvella oliko invertteri päällö - Anonyymi
Invertterin laskettu kesto ikä noin 1o. Vuotta kun se pitää uusia
Sehän on kaikilla tiedossa
Jos mökkisi on kylmillään talvella oliko invertteri päällö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1084261- 1483667
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1291730
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361556Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140