Niin tiedä se, etten enää tälle palstalle takaisin palaa.
Itse toivon että sen katoamisen syy on ikävöinnin loppuminen luonnollisesti.
Mutta sille voi olla muukin syy.
:/
Nainen, jos pian katoan palstalta
25
399
Vastaukset
- Anonyymi
Olitkin laittanut mms viestin mutta en saa sitä enää auki :(
- Anonyymi
Kuulostaapa vaikealta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaapa vaikealta
Juu ei voi sitten mitään🤷♀️mutta onneksi on kaijoja olemassa
- Anonyymi
Miksi et ilmoita siitä viestillä suoraan henkilölle itselleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et ilmoita siitä viestillä suoraan henkilölle itselleen?
En oo varma haluaako se
- Anonyymi
Mutta siihen asti olen täällä kunnes se aika koittaa.
:/- AnonyymiUUSI
Niin mäkin rakas oon
- Anonyymi
Hei, varmaan tekee hyvää pitää taukoa tästä palstasta.
En ehkä onnistu ratkaisemaan tätä tilannetta nopeasti. Haluun sut lähelle ja se toivottavasti vielä mahdollistuu.
Oot mut ajatuksissa. Itsetuntoani hivelee kaikki sinulta saamani huomio. - Anonyymi
Tahtoisin sanoa naiselleni.
Rakkaani, tule ja vie minut kauas pois täältä ja tee se jo tänään.
I'm done.
:/- Anonyymi
Noin toivoisin aloittajan tekevän.
Mut turhaan....... - AnonyymiUUSI
I'm done too
- Anonyymi
Jos susta siltä tuntuu.
- Anonyymi
Siinä ei kauan mennyt kun kirjoitin asiasta että kun suomen viranomaiset eivät puutu asioihin, ei selviin räikeisiin rikoksiin, niin niihin puututaan ylempää.
Kyllä ne näkivät ja kuulivat kun vaatisin oikeutta, mutta koittivat hiljentää.
Aina hyssyteltiin että ne pitää vaan unohtaa ja niille ei voi mitään ja pilleriä nassuun vaan ja ole hiljaa ym. blaa blaa.
No, kirjoitinhan siitä whistleblower suojelusta ja valvonnasta ym.
Ja sieltä se sitten yllättäen tulikin kirje ja kyselykaavake minulle genevestä, ilman mitään tilaamista taikka suoraa yhteydenottoa jonka tietenkin annoin viranomaisten tulkattavaksi ja auttoivat vielä täyttämisessä ja kääntämisessä ja lähettivät takaisin turvapostilla.
Ja mikä parasta, että täyttäessään sinne ne tietoni he varmasti alkoivat ymmärtää taikka myöhemmin varmasti ymmärtävät, että ne luvut ja tilanne ei sitten minkäänlaista tarkastelua kestä.
Niitä lukuja ja tilannetta saavat siellä sitten kaikki yhdessä ihmetellä, että mitä helvettiä Suomessa oikein tapahtuu......onko tämä jotain pilaa?
Mutta se on.
Virallinen asiakirja.
Allekirjoitettu ja viranomaisten läsnäollessa ja toimesta täytetty ja käännätetty kahdesti ja viranomaisten turvapostilla postitettu.
Joten se on legit......
Todiste, ja virallinen sellainen joten ei ole pilaa, että kyllä sitä helvettiä vaan tapahtuu.
https://finlandabroad.fi/web/geneve/ihmisoikeudet
:/- Anonyymi
Olis aika huippua jos joku toimittaisi mulle takaisin erään turvapostilla lähetetyn jutun.
Ilman sitä mulla ei oo enää "ihmisoikeuksia"
tai mitään muutakaan.
- Anonyymi
Tunnistan vähän liiankin hyvin itseni kirjoituksistasi. En ole nyt ollut täällä paljoa. En tunnista silti sua joten en voi tietää miten nykyään koen sinut. Tuskin löydän tätäkään ketjua enää joten saankohan edes vastaustasi…
- Anonyymi
Älä pidä kiirettä takaisin tulemisessa:)
- Anonyymi
Mä katoan viimeistään sunnuntaina lopullisesti.
Tosin en tiedä miks sanon edes sulle tosta.
Väitän ettei sillä oo merkitystä sulle.
Pieni toivon kipinä silti vielä kytee että mitä jos..
Turhia toiveita........
😵- Anonyymi
Mut voi käydä noin kyllä ihan
hetkenä minä tahansa
eikä omasta tahdosta ees.
Hieman haastavaa tää huippailu,
ja muutenki vointi.
- Anonyymi
En ikinä antaisi kenenkään muun miehen edes hipaista minua. Odotan sinua vain! 🔥💫🧨🌪️🌊😘🤍⚓🌻
- AnonyymiUUSI
Enkä mä antaisi kenenkään muun naisen koskea mua. Mäkin odotan.🤗😘👍💫✨🪐🙏🪽😴❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Enkä mä antaisi kenenkään muun naisen koskea mua. Mäkin odotan.🤗😘👍💫✨🪐🙏🪽😴❤️
Sua ei palstasetä kukaan koskettele.
- Anonyymi
En välitä mitä sulle tapahtuu mies
Kaikki energia menee omaan selviämiseen
Naiselta - AnonyymiUUSI
Olisko syy, et saadaan toisemme?❤️🔥🪽🙏🪐✨💫👍😘🤗
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743750Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1762946Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472926Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572411Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3622190- 1601870
- 781565
- 281390
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391352