Ikinä ajatusta: Miksi olen täällä?Mitä tekisin että kokisin eläväni?Elämäni tarkoitus.
Onko kellään muulla
9
160
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Aika hämärän peitossa on.. mutta jotain alan aavistaa 😘🔥🌻🌱🍀🪽
- AnonyymiUUSI
Erittäin hyvä aloitus ja noille hyvän yön toitottajille erityisesti. Ehkä kannattaisi lähettää viesti alkuun riippuvuuksissaan vaikka jollekin kaverille joka ilta että hyvää yötä ettei tänne tarvitse jollekin ihan tuntemattomille joka ikinen ilta sitä tehdä ja joku aivoton kanalauma vastailee hyvää yötä, kiitos, hyvää yötä vaikkei tää mulle oo ja vastaus on kiitos kiitos ja vielä kerran kiitos. Mikähän näiden elämän tarkoitus on, odottaa joka ikistä iltaa että pääsee tänne kuvittelemaan jotain ja toivottamaan hyvää yötä. Mitä jos tosiaan miettisi asioita joskus ihan itsekseen edes pari iltaa. Voi kun ihmiset on niin heikossa kunnossa.
- AnonyymiUUSI
Nykyään on paljon yksinäisiä ihmisiä, joilla ei ole ketään, kenelle puhua. Ehkä tänne kirjoittaminen vähentää yksinäisyyden tunnetta.
- AnonyymiUUSI
Vaikka lähettelen hyvän aamun ja yön toivotuksia, niin voin vaikka vannoa, että tiedän elämästä enemmän kuin sinä, enkä ole joku kana-aivo. Mielummin kuulisin joltain hyvät huomenet ja hyvänyön toivotukset, kuin sinun negatiivista kuraa, missä ei todellakaan ole sen syvempää merkitystä.
Vaikka et muuta pystyisi puhumaan, niin se että jollekin on tärkeää, että heräät tähän aamuun tai kun käyt nukkumaan niin on jo jotain.
Mieti tästä lähtien kaksi kertaa, kun käyt siellä kosmetologilla tekoripsien ja kynsien laitossa tai kampaajalla jauhamassa pjaskaa! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka lähettelen hyvän aamun ja yön toivotuksia, niin voin vaikka vannoa, että tiedän elämästä enemmän kuin sinä, enkä ole joku kana-aivo. Mielummin kuulisin joltain hyvät huomenet ja hyvänyön toivotukset, kuin sinun negatiivista kuraa, missä ei todellakaan ole sen syvempää merkitystä.
Vaikka et muuta pystyisi puhumaan, niin se että jollekin on tärkeää, että heräät tähän aamuun tai kun käyt nukkumaan niin on jo jotain.
Mieti tästä lähtien kaksi kertaa, kun käyt siellä kosmetologilla tekoripsien ja kynsien laitossa tai kampaajalla jauhamassa pjaskaa!Jos kirjoitit tämän ketjun ihmiselle niin eipä ole kuule ollut tekoripsiä eikä tekokynsiä ikipäivänä ja niin et ehkä tiedä kuka tietää ja mitä elämästä. Turha sun kirjoittaa mitään kun et näköjään ymmärrä mistään mitään tällä hetkellä. Oletko kännissä vai lääkkeissä tai muuta. Mutta toiv olo paranee pian.
- AnonyymiUUSI
Joskus joo mutta olen oivaltanut nykyään, että elämälle antautuminen antaa paljon ja voi huomatakkin paljon hyviä asioita jotka tuovat tarkoituksellisuutta elämään.
- AnonyymiUUSI
Ei varmaankaan se, että poltan budia ja kuuntelen kun alakerrassa tappelee juopunut pariskunta. Pääsisinpä täältä jonnekin pois. Alan pyrkimään sitä kohti, että pääsen täältä pois. Olen joutunut kantamaan liikaa vastuuta lapsesta lähtien. Haluan olla vapaa ihminen ja toteutan sen vielä.
- AnonyymiUUSI
Meidän elämämme tarkoitus on pelastaa tää kakka maailma. T:original ailien
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643235Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002197- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132