niin ota vastaan tiukka halaukseni ja muista, että pidän sinua siinä niin kauan kuin haluat. Olet muuttanut maailmankuvani ja käsitykseni itsestäni paljon myönteisemmäksi ja rauhallisemmaksi. Voin vain toivoa, että olisin ainakin jossain määrin samaa sinulle. Hyvää yötä!
“It’s always darkest before the dawn. The bigger your challenge, the closer you are to your victory.”
— Joel Osteen
Aina jos tuntuu pahalta
19
392
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Et ole. Näin pimeässä paikassa en ole koskaan ennen ollut. Kiitos sinun.
- AnonyymiUUSI
Ei tainnut kuule olla sulle 😆
- AnonyymiUUSI
Täällä veit sanat suustani sinä joka juuri tuon kirjoitit. Tunnemme samoin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täällä veit sanat suustani sinä joka juuri tuon kirjoitit. Tunnemme samoin.
Paitsi väliin joku tuli irvistelemään.
- AnonyymiUUSI
Rauhallinen olen yhä minäkin, mutta nyt sisälläni ei enää kiehu vaan kuplii 🫶🏻
- AnonyymiUUSI
Oh my darling i love you and you mean the world to me! Keep your faith always
- AnonyymiUUSI
🙊🙉💋💕💌💤
- AnonyymiUUSI
God is near us and he knows what we need. We need so badly each others
- AnonyymiUUSI
Vaikka on nätti aloitus ja kelle sitten lieneekään. Itse ainakin haluan elää konkreettisia tunteita ja yhteyttä. Vaikka täällä on kivoja ja kauniita aloituksia, niin en pysty enkä kykene (enää) kuvittelemaan että ne olisivat juuri itselle. Jotkut osaavat sen taidon mutta minä en enää pysty siihen, elän mielummin tunnetta jossa saa oikeasti tuntea, konkreettisesti saaden myös vastakaikua tunteille.
Toivottavasti aloittaja saa elää tunteillaan sellaista, minkä kokee juuri itselleen parhaimmaksi.- AnonyymiUUSI
Aamen. Voi kun täällä kaikki joskus heräisivät samaan. Hyvä sinä!
- AnonyymiUUSI
Ihan samoin olen minäkin ajatellut jo kauan!
- AnonyymiUUSI
Kiitos, menikö naiselle vai miehelle?🤔
- AnonyymiUUSI
Aika ihana ajatus. Aina sitä voi haaveilla että joku päivä se ois totta omalla kohdallakin. Mut elämä ei taida mennä niin. Ainakin olen vielä hengissä pitäisi kait siitäkin olla edes iloinen. Hyvää yötä kuka ikinä oletkaan.
- AnonyymiUUSI
" Ainakin olen vielä hengissä pitäisi kait siitäkin olla edes iloinen. "
Luin tuon lauseen ensin niin että ainakin olen vielä hengissä, pitäisi kait sillekin tehdä jotain. Heh, ei sentään... - AnonyymiUUSI
Onneksi olet hengissä vielä rakas. Ikävöin ja rakastan sua❤️🤗
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi olet hengissä vielä rakas. Ikävöin ja rakastan sua❤️🤗
Kenelle? Mietin että olispa mulle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle? Mietin että olispa mulle.
Juhalle meni
- AnonyymiUUSI
Kaunis kirjoitus. 🧡
- AnonyymiUUSI
Paitsi Joel Osteen on liero.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222648- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821189