Olemme aviopari, ihan tavallinen. Olleet yhdessä n. 20 vuotta. Seksi on aina ollut todella TAVALLISTA. Nyt olen katsonut bdsm videoita netistä. Aluksi kiihotti naisten alistaminen ja häpäisy. Tukasta vetäminen ja pillulle läpsiminen. MUTTA nyt olen alkanut haluta tuottaa kipua miehelleni. Hän ei tiedä videoista joita olen katsonut. Ennen itse seksiä otan yleensä suihin. Mutta uskaltaisinko alkaa runkata häntä kovakouraisesta. Niin että laittaisin hyvin liukkaria ja sitten tiukalla otteella, siis todella tiukalla alkaisin ensin vetää terskaa alaspäin.. Ja sitten ylös.. Niin että kulki olisi ihan kivikovana ja aaargh. En tiedä saako kukaan kiinni ajatuksestani. Haluaisin että hän olisi siinä avuttomana ja ehkä ääntelehtisi niin että kuulisin äänestä että ehkä vähän sattuu.. Sitten välillä hellästi kulli suuhun ja juuri kun alkaisi nauttia ottaisin tiukkaan puristusotteeseen käteeni ja runkkaisin hyvin kovakouraisesta. Ei riitä rohkeus ottaa asiaa puheeksi, joten kokeilenko vain?
Haluan satuttaa miestäni
12
686
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on ollut haaveena että joku puris mua, kun ottaa suihin. Jokaisella on varmaan omat mieltymykset.
- Anonyymi
Onko sulla mielihaluja purra miehesi kyrpää?
- Anonyymi
Sinähän sen omasta kokemuksestai tiedät. Nyt täällä eunukkina vingut päivittäin.
- Anonyymi
https://xhamster.com/videos/the-hottest-ruined-cumshot-during-prostate-massage-xhswPdH
Ei pureminen kiihota. Tuolla tyylillä. Kohdasta 4.40 lähtien - Anonyymi
https://xhamster.com/videos/bdsm-handjob-with-good-experienced-milf-double-cumshot-xhdLgMU
Myös tämä 4 minuutista eteenpäin. Kun puristaisi ihan saakelin kovaa ja vatkais kyrpää. Vielä sen jälkeen kun olis ruikannut. Että oikein tekis epätoivoisen tunteen kun ois niin herkkä ja puristus ja vauhti vain kovenisi. Ehkä vielä anelua että lopeta- Anonyymi
Jaahaas vai sellanen kokemus sulla on spedestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahaas vai sellanen kokemus sulla on spedestä.
Menkääs nyt pilipali spedet muualle satuilemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menkääs nyt pilipali spedet muualle satuilemaan
No mitäs olet,miksi et ole jo mennyt.
- Anonyymi
En tiedä. Haluan potkia ukkoa kiveksille, mutta en uskalla
- Anonyymi
Kevyesti vaan testaamaan :)
- Anonyymi
Voit kertoa että haluat kokeilla kerran jotain uutta. Jos kerrot ennakkoon mitä teet menetät yllätys efektin jonka se voi saada aikaan.
Laita miehesi makaamaan sängylle kädet ylhäällä ja istu hänen naamalleen lukiten hänen kätensä jalkojesi väliin vai antaisiko hän sitoa kätensä ja jalkansa uuteen leikkiin?
Kyynärpääsi veisit miehesi jalkojen väliin levittäen niitä avoimeksi ja samalla estäisit jalkojen sulkemista.
Näin sinulla olisi kädet ja suu vapaana leikkimään miehesi peniksellä. - Anonyymi
Saan ajatuksesta kiinni tykkään itse sellaisesta. Et puhu ennakkoon mitään teet vaan ukkos on nössö jos ei tykkää sellaisesta runkkaat kyrpää hieman väkivaltaisesti vaikka ilman liukkaria pieni kipu ihanaa....
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042368
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401582Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1351232Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2881028Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56972Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis296940Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20912- 55906
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19774Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763