💖💛💖💛💖💛💖💛💖
💛 Beijjjbeh 💛
Kaks vuotta tänään täällä.
Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuosia?
Hyvää yötä ja mukavia unia sinne jonnekin 😴😉🤗
💖💛💖💛💖💛💖💛💖
💛 Edelleen sua 💛
💛 Nyt 💛 Aina 💛 Ikuisesti 💛
💛 Loppuun asti 💛
vieläkin sanoa voin...
22
733
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jo 17 vuotta täällä..
- AnonyymiUUSI
Näinkö tämä palstasetä kirjoitti niin kiinnostavan ja uskottavan hahmonsa tarinaksi? Itse ”luin” vain runsaat emojit. T naiselta onnea tuohon ”tsypoosiin”
- AnonyymiUUSI
😂...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂...
Pimatsukin siellä tormistautui palstasedän aloituksen suhteen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pimatsukin siellä tormistautui palstasedän aloituksen suhteen
Saa kait näille nauraa 😂
- AnonyymiUUSI
Mielummin hölinä keiju, kun hiljainen tuupertaja ongelmineen. Miettikääpä nyt!
- AnonyymiUUSI
Just.
- AnonyymiUUSI
Keltainen sydän 😕 kusen väri.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä väri pitäs olla sun mielestä?
Jännä kui mun kommentti poistettiin?Anonyymi kirjoitti:
💛 kuvastaa uskollisuutta, iloa, jne...
- AnonyymiUUSI
originalpieninainen kirjoitti:
Mikä väri pitäs olla sun mielestä?
Jännä kui mun kommentti poistettiin?Kullan värinen..
- AnonyymiUUSI
originalpieninainen kirjoitti:
💛 kuvastaa uskollisuutta, iloa, jne...
Kaunis väri . Mulla nyt päälläni keltainen toppi. Lapsetkin tykkää hoitajista joilla keltaiset vaatteet
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vuotaa palstasedän päästä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vuotaa palstasedän päästä.
Se " setä" tuskin edes on kirjoitellut täällä.
- AnonyymiUUSI
Koetko olevasi elämässä onnistunut kun aloitat tämän apaattisen alustuksen palstaäijän hologrammeista jo ennen ku kukko laulaa tai sika pieraisoo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuka sitten olisi ns kirjoitellut täällä, palstaäijän hönöä hahmoa puolustava? Sivusta T naiselta hanki elämä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuka sitten olisi ns kirjoitellut täällä, palstaäijän hönöä hahmoa puolustava? Sivusta T naiselta hanki elämä
Jatkan - aika ohuen kärpäspaperin varassa jonkun skeemat jos niitä puolustaakseen on kiistettävä jonkun äijän ”oleminen” netissä. Mikä alentuva urpo edes vaivautuu…🙄
- AnonyymiUUSI
UnhappyJoe kirjoitti:
🤜
🐻🐼🐻
Miks sä isket nyrkillä?
Mitä ihmettä???
🍯🫖 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät? Oletko paikalla? Lähetä kuva!
- AnonyymiUUSI
Elämä lyhyt, ikuisuus pitkä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502224Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11904Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖23874- 68863
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt51821Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me117816Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9743vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22733