Ansaitsee oma avauksen. Lähellä keskustaa oleville juomalaulu grillimakkara juhliin.

Anonyymi-ap

Lähellä kepua oleva grillimakkara (käristynyt) vietetään nuotiolla ja lämmintä Leijona viinaa pullosta. Mutta suorastaan nerokkaat sanat on tuntematon kehittänyt lähellä keskustaa oleville Osseille, VKKssa miesten tapa keskinäisiin illanviettoihin ja saunailtoihin herättää kysymyksen miksi mkarvat niin kovasti kiinnostaa....?

Ballaadi Paavosta
Yk-Joukkojen Juomalaulusta kehittynyt

Minä olen Paavo Väyrynen,
lentoemon peppuun koske en.
Jos minä rohkenen,
niin en ole Väyrynen.

jalasmökissä asustelen.
Jos en asu Lapissa,
on päivärahat jumissa.

neukkujen kanssa juttele en.
Jos minä juttelen,
niin en ole Väyrynen.

presidentiksi pyri en.
Jos minä pyrkinen,
niin en ole Väyrynen.

mediapeliin sorru en.
Jos minä sortunen,
niin en ole Väyrynen.

eduskunnassa jarruta en.
Jos minä jarruttanen
niin en ole Väyrynen.

EE-UU:hun liity en.
Jos minä liittynen,
niin en ole Väyrynen.

takkiani käännä en.
Jos minä kääntänen,
niin en ole Väyrynen.

omia etuja aja en.
Jos minä ajanen,
niin en ole Väyrynen.

kaksoispalkkoja nauti en.
Jos minä nauttinen,
niin en ole Väyrynen.

10

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Leijona-viinaa ei juo kukaan muu kuin säälittävä alkkis-persu.

• Anonyymi

Se on lähellä keskustaa olevien pyhä kansallisjuoma, tsekkaa VKK kauppa ja näet asian aivan uudessa valossa. Väyrystä ei kannata edes alkkis-persu tai ehkä Lintilä sopivassa hönössä.

• Anonyymi

Päivitys voisi olla.

Ukrainalaisista välitä en.
      Ja jos minä välitän,
      en ole Paavo Väyrynen.

Suomea rakasta en,
      ja jos minä rakastan,
      niin en ole venäjää rakastava Paavo Väyrynen.

• Anonyymi

Olen nuori lähellä keskustaa oleva, onko Leijona viina dekatoitava ja onko 30 astetta oikea lämpötila ennen nauttimista? Grillimakkara on tietysti oltava musta ja tirisevän kuuman makuelämyksen saamiseksi.

• Anonyymi

Olet oikealla tiellä lähellä keskustaa oleva nuori, vanhan vkklaisen neuvo, älä mene suviseuroilla miesten saunaan. Korkkaavat muutakin kun Leijona potun.

• Anonyymi

Ei tarvitse dekatoida ollenkaan, korkki auki ja on heti valmis nautittavaksi. B-luokan grillimakkaran kanssa kuin linnun maitua nauttisi. Menee myös lihapiirakan kanssa kyytipoikana. Oikein rupesi suu napsamaan ja b-luokan grillimakkarassa ei ole kökön kököön, mikä on iso vika lihaa sisältävissä tuotteissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse dekatoida ollenkaan, korkki auki ja on heti valmis nautittavaksi. B-luokan grillimakkaran kanssa kuin linnun maitua nauttisi. Menee myös lihapiirakan kanssa kyytipoikana. Oikein rupesi suu napsamaan ja b-luokan grillimakkarassa ei ole kökön kököön, mikä on iso vika lihaa sisältävissä tuotteissa.

Lähellä keskustaa olevassa kulinaristisessa genressä myös lihapiirakka kuuluu nautti maantien levikkeellä ja kyytipoikana lämmennyt piimä. Siinä keskustalainen maistaa työnsä hedelmiä pellosta pöytään ja parhaimmillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähellä keskustaa olevassa kulinaristisessa genressä myös lihapiirakka kuuluu nautti maantien levikkeellä ja kyytipoikana lämmennyt piimä. Siinä keskustalainen maistaa työnsä hedelmiä pellosta pöytään ja parhaimmillaan.

Ja pitää olla B-luokan lihapiirakka, siinä ei saa olla oikeaa lihaa, vaan lähellä lihaa olevaa B-luokan höttöä. A-luokan makkarassa ja lihapiirakassa maun pilaa oikea lihatuote.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

B-luokan kepulainen makkara on kuin samettia, ei kökön kökköö ja ei napsa hampaissa rustot tai lihat.

• Anonyymi

Harvinaisen kohdalleen osunut sanoitus. Ossista ei samaa voi tehdä, Ossi ei päässyt YK joukkohin, kyvyt puuttui.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe