Hienoa että sait kanavasi kuntoon! Nyt täällä onkin hiljaisempaa kun vinkujat ovat meneet kolohinsa itkemään.
Täällä oli vaikka minkälaista "asiantuntijaa" kirjoittelemassa että miksi kanavasi hävisi, hehehehehehe
Mukavaa kesän jatkoa, ja kippis ja skool!
Onneksi olkoon MetsaMan!
20
244
Vastaukset
- Anonyymi
Epäiltiin jopa että vemputtelisit kameralle kännipäissäsi. Törkeetä puhetta sellainen.
- Anonyymi
Se on varmasti hienoa kun saitte kaikki törkypuheet takaisin ja voitte jatkaa samaan malliin.
Odotetaan samalla myös uutta miehekästä videota jossa siemennesteet lentää. - Anonyymi
Hahhaaa oli kyllä ähäskuttia vaikken hirveästi metsä mania seuraakaan että räpättäjät saivat nenilleen ilakoinnistaan. Nyt heidän pitää haavoja nuolla hetken ja sitten alkaa keksimään uutta mollattavaa.
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
https://youtu.be/lvcFlX5fHuU?si=aqO-hTRpw9gWw4yF
On tuo kyllä aivan uskomaton shamaani joka pelkällä pelottavalla katseellaan saa teidät typerykset järjiltään.- Anonyymi
Jotain rauhoittavaa siinä hänen katseessaan ja olemuksessaan on.. ei voi selittää.. Ihan kuin Rasputiini. Pakko oli katsoa video loppuun asti ja tietenkin peukuttaa.. ylöspäin!👍 Olisinpa voinut pötkötellä hänen vierellään tuolla vaunussa!😍🫦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain rauhoittavaa siinä hänen katseessaan ja olemuksessaan on.. ei voi selittää.. Ihan kuin Rasputiini. Pakko oli katsoa video loppuun asti ja tietenkin peukuttaa.. ylöspäin!👍 Olisinpa voinut pötkötellä hänen vierellään tuolla vaunussa!😍🫦
En lähtisi tuohon vaunuun makoilemaan ennen kuin on kosteusmitattu
- Anonyymi
Itse aloitti vehtaamaan ahneuksissaan nettirikollisen kanssa saadakseen lisää mainetta ja massia.
- Anonyymi
Neppari taitaa odottaa, kun näkyvillä tohtii olla kotokylillä. Eikös niin, pysyyhän vai.
- Anonyymi
Ihme ettei Dubain prinsessa ehdottanut yhdyntää.
- Anonyymi
Kosulan emäntä antaa ämpäriä
- Anonyymi
Itsellä oli aamulla outlookissa 188 yhteistyötarjousta, yksi niistä oli Väreen sähkölasku, sen jätin, loput poistin nipussa lukematta ja avaamatta.
Jos tarvitsen yhteistyökumppania niin otan itse yhteyttä.- Anonyymi
Spurguilla se on vaikeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spurguilla se on vaikeaa.
Asuntovaanuun mänj ruoja makkoomaan ja tissisä näätti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asuntovaanuun mänj ruoja makkoomaan ja tissisä näätti.
Kiihotuit mestarin treenatuista rintalihaksista.
- Anonyymi
Suuta soittamalla ja leukalihaksia vääntelemällä saa kauniit tissit.
- Anonyymi
Tissit kasvaa kun tiiliä kantaa.
- Anonyymi
Muusikko opettaa nikimania:
"Sinusta tulee hyvä tubettaja! Anna ajan kulua rauhassa. Teet justiinsa vuan sitä mikä tuntuu mielekkäältä. Älä välitä vittuilijoista. Niitä tulee ja menee. Ei koskaan kannata jollekin pösilölle joka sinulle aukoo päätään kirjoitella mitään. Pois vuan. Itse olemme sen virheen tehneet ja sitä vittuilua tulee kirjoitan kenen kanavalle tahansa. Niin kauan kun olemme haudassa! Mutta meillä on jotain mitä heillä ei tule koskaan olemaan!"
Mitä lie se jota heillä on ja jota muilla ei koskaan tule olemaan?- Anonyymi
Sitähän sinä et koskaan tule tajuamaan.
- Anonyymi
Ja lisää muusikon oppia:
"Onnittelut! Minä/
vaimoni olemme olleet siellä (Ylilaudalla) jo 2vuotta! Tulet näkemään siellä typeryksiä joiden oma elämä on mennyt perseelleen!
Tubettaja on siitä hyvä kohde haukkua ja yleensä haukkujat keksivät juttunsa itse. Nimimerkin takana tuntee reppanakin ittensä maailman kuninkaaksi! Älä välitä mitä kirjoittelevat.. Jos tulevat kanavallesi haukkumaan niin tiedät mitä tehdä. Hyvää loppukesää! Vien metsa manille terveisiä kun kohta tapaamme!"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262496- 1142106
- 1221779
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?931760Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91527Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161271096Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891021Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35977Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959