kautta rantain kertominen jatkuu yhä! Ymmärsin jo vuosia sitten, että tietty nuorempi henkilö on todella vaikea ihminen ja siksi en koskaa ole halunnut olla missään tekemisissä hänen kanssaan! Te luulette että olen tyhmä enkä ole ymmärtänyt kaikkea, mutta siinä olette täysin väärässä. Ymmärsin aivan kaiken jo kuusi vuotta sitten!
Yhä ahdistuneempi
23
241
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki joista kerrotaan pudotetaan pois, se on ollut minun mottoni ja tulee aina olemaan. Kenestä tahansa kerrottekaan, koen sen painostamisena! Koska olen voinut huonosti kauan, en todellakaan halua sitä, että en saa tehdä päätöksiä hiljaisuudessa! Se on ollut koko projektin ongelma alusta asti! Ja senkin ymmärsin, että yli kymmenen vuotta nuorempi mies haluaa tutustua minuun, mutta minä en tällä hetkellä jaksa tutustua keneenkään. Tärkeämpi asia on se, että saisin tehdä töitä osa-aikaisesti pieniä lapsia hoitaen. Se ettei hän tehnyt aloitetta, vaikka siihen oli monia mahdollisuuksia ja hänen ulkomuotonsa muuttuminen, eivät ole hyviä asioita.
- Anonyymi
Koska olin parisuhteessani lähes näkymätön puolisolleni en jaksa enää sellaisia miehiä, jotka eivät osaa tehdä aloitetta, vaikka mahdollisuuksia oli todella monia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olin parisuhteessani lähes näkymätön puolisolleni en jaksa enää sellaisia miehiä, jotka eivät osaa tehdä aloitetta, vaikka mahdollisuuksia oli todella monia!
Ja tämä ei todellakaan liity oman lapseni ikäiseen. Häneltä en ole koskaan odottanut minkäänlaista aloitetta, enkä halua niin koskaan edes tapahtuvan! Kamera on valmiina ottamaan kuvia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä ei todellakaan liity oman lapseni ikäiseen. Häneltä en ole koskaan odottanut minkäänlaista aloitetta, enkä halua niin koskaan edes tapahtuvan! Kamera on valmiina ottamaan kuvia!
Täällä sais kyllä palstasetä olla, mutta ei kaupunni panosta kun on niin kuollutta kato
- Anonyymi
Mene hakemaan päikystä jotkut lääkkeet. Taidat olla aika ahdistunut daami
- Anonyymi
Tai sitten se on näyttelijä, joka on keksinyt mielestään hauskan roolin, jota jankkaa päivästä toiseen. Huh.
- Anonyymi
Sinä taidat itse olla aika ahdistunut lokinpoikanen joka närppii täältä palstalta ihan mitä tahansa mitä löytyy? Onnea palstasedän aloitusten juontamiseen, kai se sulle tyästä käy. T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten se on näyttelijä, joka on keksinyt mielestään hauskan roolin, jota jankkaa päivästä toiseen. Huh.
No joko omet keskustellut tämän etitäin tärkeän asian itsesi kanssa selväksi? Surullista kun kuvittelet tekeväsi jotain polp..politiikkaa vastailemalla itsellesi todella soavesti
- Anonyymi
Poliisin numero on ykkönen.
- Anonyymi
029 alkuinen kokeile sitä siihen call centeriisi niin sulle ehkä jopa vastataan. Et taida pystyä siihen sattuneesta syystä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
029 alkuinen kokeile sitä siihen call centeriisi niin sulle ehkä jopa vastataan. Et taida pystyä siihen sattuneesta syystä
Eli 03 tai 010 voisi tyhmemmän vakuuttaa nyt soittaa virastoo
- Anonyymi
Onko rahaa vuokraan?
- Anonyymi
Onko sinulla, joka haaveilet jonkun luonnollisen henkilön olevan samassa ahdingossa kuin itse selvästi olet? Mamman nurkissa varmaan asustelet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla, joka haaveilet jonkun luonnollisen henkilön olevan samassa ahdingossa kuin itse selvästi olet? Mamman nurkissa varmaan asustelet
Häätö tullut ja mamman piharakennus käytössä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häätö tullut ja mamman piharakennus käytössä?
Ja kohta muuttuu velat saataviksi palstan kautta
- Anonyymi
Ruoka lopussa
- Anonyymi
No sinun pitää soittaa sokeri-iskälles ja sanoa olleesi kiltti poika palstalla mutisten😏
- Anonyymi
Itsensä myymistä voit harkita
- Anonyymi
Tarkoitatko satuja päästäsi keksivä esim samaa sielusi myymistä mitä itse harjoitat päivästä toiseen? T naiselta
- Anonyymi
Sulla on poika aika paksu poimuinen niska taipumaan isukkis..viereen lempiteesiisi hienovaraisesti viitaten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on poika aika paksu poimuinen niska taipumaan isukkis..viereen lempiteesiisi hienovaraisesti viitaten.
Nice that that was so catchy for all these cousins or related retardo’s
- Anonyymi
Teillä on hyvin outoja juttuja täällä.
- Anonyymi
Kuule setä sellaisen otat kenen ketarat aukiaa ja kel ei koiraa ole !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090