kautta rantain kertominen jatkuu yhä! Ymmärsin jo vuosia sitten, että tietty nuorempi henkilö on todella vaikea ihminen ja siksi en koskaa ole halunnut olla missään tekemisissä hänen kanssaan! Te luulette että olen tyhmä enkä ole ymmärtänyt kaikkea, mutta siinä olette täysin väärässä. Ymmärsin aivan kaiken jo kuusi vuotta sitten!
Yhä ahdistuneempi
23
258
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki joista kerrotaan pudotetaan pois, se on ollut minun mottoni ja tulee aina olemaan. Kenestä tahansa kerrottekaan, koen sen painostamisena! Koska olen voinut huonosti kauan, en todellakaan halua sitä, että en saa tehdä päätöksiä hiljaisuudessa! Se on ollut koko projektin ongelma alusta asti! Ja senkin ymmärsin, että yli kymmenen vuotta nuorempi mies haluaa tutustua minuun, mutta minä en tällä hetkellä jaksa tutustua keneenkään. Tärkeämpi asia on se, että saisin tehdä töitä osa-aikaisesti pieniä lapsia hoitaen. Se ettei hän tehnyt aloitetta, vaikka siihen oli monia mahdollisuuksia ja hänen ulkomuotonsa muuttuminen, eivät ole hyviä asioita.
- Anonyymi
Koska olin parisuhteessani lähes näkymätön puolisolleni en jaksa enää sellaisia miehiä, jotka eivät osaa tehdä aloitetta, vaikka mahdollisuuksia oli todella monia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olin parisuhteessani lähes näkymätön puolisolleni en jaksa enää sellaisia miehiä, jotka eivät osaa tehdä aloitetta, vaikka mahdollisuuksia oli todella monia!
Ja tämä ei todellakaan liity oman lapseni ikäiseen. Häneltä en ole koskaan odottanut minkäänlaista aloitetta, enkä halua niin koskaan edes tapahtuvan! Kamera on valmiina ottamaan kuvia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä ei todellakaan liity oman lapseni ikäiseen. Häneltä en ole koskaan odottanut minkäänlaista aloitetta, enkä halua niin koskaan edes tapahtuvan! Kamera on valmiina ottamaan kuvia!
Täällä sais kyllä palstasetä olla, mutta ei kaupunni panosta kun on niin kuollutta kato
- Anonyymi
Mene hakemaan päikystä jotkut lääkkeet. Taidat olla aika ahdistunut daami
- Anonyymi
Tai sitten se on näyttelijä, joka on keksinyt mielestään hauskan roolin, jota jankkaa päivästä toiseen. Huh.
- Anonyymi
Sinä taidat itse olla aika ahdistunut lokinpoikanen joka närppii täältä palstalta ihan mitä tahansa mitä löytyy? Onnea palstasedän aloitusten juontamiseen, kai se sulle tyästä käy. T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten se on näyttelijä, joka on keksinyt mielestään hauskan roolin, jota jankkaa päivästä toiseen. Huh.
No joko omet keskustellut tämän etitäin tärkeän asian itsesi kanssa selväksi? Surullista kun kuvittelet tekeväsi jotain polp..politiikkaa vastailemalla itsellesi todella soavesti
- Anonyymi
Poliisin numero on ykkönen.
- Anonyymi
029 alkuinen kokeile sitä siihen call centeriisi niin sulle ehkä jopa vastataan. Et taida pystyä siihen sattuneesta syystä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
029 alkuinen kokeile sitä siihen call centeriisi niin sulle ehkä jopa vastataan. Et taida pystyä siihen sattuneesta syystä
Eli 03 tai 010 voisi tyhmemmän vakuuttaa nyt soittaa virastoo
- Anonyymi
Onko rahaa vuokraan?
- Anonyymi
Onko sinulla, joka haaveilet jonkun luonnollisen henkilön olevan samassa ahdingossa kuin itse selvästi olet? Mamman nurkissa varmaan asustelet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla, joka haaveilet jonkun luonnollisen henkilön olevan samassa ahdingossa kuin itse selvästi olet? Mamman nurkissa varmaan asustelet
Häätö tullut ja mamman piharakennus käytössä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häätö tullut ja mamman piharakennus käytössä?
Ja kohta muuttuu velat saataviksi palstan kautta
- Anonyymi
Ruoka lopussa
- Anonyymi
No sinun pitää soittaa sokeri-iskälles ja sanoa olleesi kiltti poika palstalla mutisten😏
- Anonyymi
Itsensä myymistä voit harkita
- Anonyymi
Tarkoitatko satuja päästäsi keksivä esim samaa sielusi myymistä mitä itse harjoitat päivästä toiseen? T naiselta
- Anonyymi
Sulla on poika aika paksu poimuinen niska taipumaan isukkis..viereen lempiteesiisi hienovaraisesti viitaten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on poika aika paksu poimuinen niska taipumaan isukkis..viereen lempiteesiisi hienovaraisesti viitaten.
Nice that that was so catchy for all these cousins or related retardo’s
- Anonyymi
Teillä on hyvin outoja juttuja täällä.
- Anonyymi
Kuule setä sellaisen otat kenen ketarat aukiaa ja kel ei koiraa ole !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1854122Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,993418SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.1002756Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2992665Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392356Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1602111Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02060Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k291751Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll61594- 441127