Riikka Purra löysi uuden vihollisen ja on täysin väärässä

Anonyymi-ap

59

421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riikkuli kiemurtelee tuttuun kieroon persutyyliinsä ollen tunnin sisällä montaa eri mieltä yhdestä asiasta.

• Anonyymi

Paitsi ettö tuossakin tapauksessa Purran kanta aiheeseen on ollut muuttumaton ollen sitä jatkossakin mutta... Älä anna minun häiritä sinimustien somesaastevastaava ap vassaripropagannan julistamista muiden kaappiäärivassarien tavalla. ;)))))))))

• Anonyymi

Menipäs se Ukkolalla tunteisiin kun Purra vttuili samalla mitalla takaisin kuin Ukkola hänelle Purraa viimeksi haastatellessaan? 😁

• Anonyymi

Taas yksi naisten oikeuksia huntupakolla puolustava feministi?? Fatiman jne. linjoilla kuinka naisten oikeuksia alentavat huntupakot ovat osa uskonnonvapautta mihin natsit ei saa puuttua.

• Anonyymi

''...Purraa viimeksi haastatellessaan''

Missä haastattelu olisi luettavissa ???
        Typerien kuvien sijasta voisit laittaa linkin ko.haastatteluun.

• Anonyymi

mielenkiintoinen täti sotineen persuja vastaan huomioon ottaen että oma ukko on yksi niistä. Ei ole koskaan edes yrittänyt peitellä sitä, kuinka lähinnä halveksii esim. Halla-ahoa ja Purraa.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haastattelu on nähtävissä täältä:

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/440e7568-a67e-4c5e-8c59-dd3a1c50a58d

''Ukkola esimerkiksi sanoi, että Keskisarja on osallistunut juhlapuhujana 612-soihtukulkueeseen ja kirjoittaa kolumnia äärioikeistolaiseen verkkolehti Sarastukseen. Sarastuksessa on pohdittu esimerkiksi miten muslimien etninen puhdistus ja joukkotuhonta toteutetaan.

Purra ei lähde tuomitsemaan Keskisarjaa. Useiden kysymysten jälkeen Purra sanoo:

– Olen itse niin kovin monta kertaa ollut teidän lyötävänä siitä, että olen sanonut vääriä asioita, kirjoittanut niitä väärissä paikoissa, esiintynyt väärissä kuvissa, flirttailut sinne ja tänne, että en ihan vähällä en kyllä näistä pelästy, Purra sanoi.''

Purra käyttää hyväksi todettua ''hei katso, orava'' menetelmää:))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

''Ukkola esimerkiksi sanoi, että Keskisarja on osallistunut juhlapuhujana 612-soihtukulkueeseen ja kirjoittaa kolumnia äärioikeistolaiseen verkkolehti Sarastukseen. Sarastuksessa on pohdittu esimerkiksi miten muslimien etninen puhdistus ja joukkotuhonta toteutetaan.

Purra ei lähde tuomitsemaan Keskisarjaa. Useiden kysymysten jälkeen Purra sanoo:

– Olen itse niin kovin monta kertaa ollut teidän lyötävänä siitä, että olen sanonut vääriä asioita, kirjoittanut niitä väärissä paikoissa, esiintynyt väärissä kuvissa, flirttailut sinne ja tänne, että en ihan vähällä en kyllä näistä pelästy, Purra sanoi.''

Saako kysyä natsikorttia persujen suuntaan heiluttava sinimustien fanittaja Soinisti kuinka Purra vaihtaa aiheen toisaalle kertomalla kuinka ei provosoidu vaikka Ukkola hän siihen kovasti pyrkiikin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se riitä, että Keskisarjat, Halla-ahot, Purrat jne. tuomitsee teidät persuista pihalle potkitut rotuopin julistajat? Jotka potkivat puolueestaan pihalle natsahtelun takia mistä asti esim. sinimustat kannattajakortin kerääjät 612 kulkueessa haukkui persut pystyyn ihan liian maltillisena puolueena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin se Ukkola kutsuu haastateltavankseen Keskisarja jotta voi kysyä häneltä miksi hän vttuilee rotuoppia julistajille äärioikeistolaisille?

https://www.suomenuutiset.fi/teemu-keskisarjan-kolumni-aatu-arjalainen-ja-nahom-hagos-kumpi-on-todempi-uhka/

https://www.suomenuutiset.fi/teemu-keskisarjan-kolumni-niin-mika-salaliittoteoria-ministeri-adlercreutz/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se riitä, että Keskisarjat, Halla-ahot, Purrat jne. tuomitsee teidät persuista pihalle potkitut rotuopin julistajat? Jotka potkivat puolueestaan pihalle natsahtelun takia mistä asti esim. sinimustat kannattajakortin kerääjät 612 kulkueessa haukkui persut pystyyn ihan liian maltillisena puolueena.

Etkö ole huomannut, kuinka persujen maltillisuus on alkanut hiipua sitä mukaa kun sen kannatus on laskenut.

Kun päästään lähemmäksi tulevia eduskuntavaaleja, valtaa vanha raivo puolueen eikä sen tekomaltillisuudesta ole jäljellä kuin nolo muisto.

• Anonyymi

Et jaksa Kopiopersu? Sinä et sitä laita, koska jäisit välittömästi kiinni valehtelustasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö ole huomannut, kuinka persujen maltillisuus on alkanut hiipua sitä mukaa kun sen kannatus on laskenut.

Kun päästään lähemmäksi tulevia eduskuntavaaleja, valtaa vanha raivo puolueen eikä sen tekomaltillisuudesta ole jäljellä kuin nolo muisto.

Persuilla ei ole mitään asiaa seuraavaan hallitukseen ja siksi persupoliitikkojen, kaiken maailman mäkelöitten, ei tarvitse edes yrittää antaa puolueestaan salonkikelpoista kuvaa.

Päätä voi aukoa mielin määrin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et jaksa Kopiopersu? Sinä et sitä laita, koska jäisit välittömästi kiinni valehtelustasi.

Sinä vttuileva luotsi kopioit jo lehtijutun viestiketjuun minkä minä kieltäydyin kopioimasta perusteluina se, että sinä antipersukopiokone sen kuitenkin kopioit viestiketjuun. 🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä vttuileva luotsi kopioit jo lehtijutun viestiketjuun minkä minä kieltäydyin kopioimasta perusteluina se, että sinä antipersukopiokone sen kuitenkin kopioit viestiketjuun. 🤣🤣

Oletko koskaan miettinyt sitä miksi ihmiset nauravat sinulle?

• Anonyymi

Oho, onko Sanna Ukkola vaihtanut leiriä:)))

Sanna Ukkola elää kimpassa Matias Turkkilan kanssa, tai ainakin oli joskus....

• Anonyymi

Vtut ole päinvastoin tuo TAAS julki vihaansa Purraa kohtaan jota ei ole koskaan sietänyt silmissään. Onko sitten mustasukkainen edelliselle kun oma mies on hänen luottotyyppejään en tiedä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vtut ole päinvastoin tuo TAAS julki vihaansa Purraa kohtaan jota ei ole koskaan sietänyt silmissään. Onko sitten mustasukkainen edelliselle kun oma mies on hänen luottotyyppejään en tiedä?

Siis nyt on ainoastaan mielipiteistä kysymys poliittisesti. Ei siis mitenkään henkilökohtaisella tasolla ihan kuten persut aina vääntää asiat että muka jotain vihataa.
        Siitä jo huomaa ettivä5 tiedä poliittista asioista mitäön vaan kohdistava5 kaiken ihmiseen m jopa yksityisellä tasolla existä puheen ollen
        Politiikassa on politiikan säännöt ei siellä kenenkään yksityis asioita puida ainoastaan kaikki on asiakannalla. Mutta persut ei sitä oikein ymmärrä kun itse vihaavat mimmoinen ketäkin jos jollain on poliittinen mielipide

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukkolan ukolla, Matias Turkkilalla, ei ole varaa suututtaa Purraa, koska hänen leipänsä Persulehden päätoimittajana on täysin Purran luottamuksen varassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukkolan ukolla, Matias Turkkilalla, ei ole varaa suututtaa Purraa, koska hänen leipänsä Persulehden päätoimittajana on täysin Purran luottamuksen varassa.

Ennemmin lentää Ukkola pihalle kun Turkkila lopettaa persujen riveissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turkkila ei lennä mihinkään, kunhan ei suututa Purraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut eivät heitä ketään ulos Iltalehdestä.

• Anonyymi

Purralle pitäisi laittaa burka päähän. YÄK.

• Anonyymi

Purralta ei pitäisi kieltää burkan käyttöä, Purra pitäisi pakottaa käyttämään sitä.
        Olisi siedettävämmän näköinen.

• Anonyymi

Musta roskapussi sopisi paremmin kuin burka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Musta roskapussi sopisi paremmin kuin burka.

Anonyymi
        2025-08-02 13:53:34
        UUSI

Anonyymi kirjoitti:
        Purralta ei pitäisi kieltää burkan käyttöä, Purra pitäisi pakottaa käyttämään sitä.

Lue lisää
        Laita sinä Purraa anonyyminä puskista maalittava miesoletettu Soinisti expersu hame päällesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anonyymi
        2025-08-02 13:53:34
        UUSI

Anonyymi kirjoitti:

Lue lisää
        Laita sinä Purraa anonyyminä puskista maalittava miesoletettu Soinisti expersu hame päällesi.

Minä en ole entinen, nykyinen enkä tulevakaan persu.

Hametta minä olen sen sijaan käyttänyt pikkutytöstä asti.

• Anonyymi

Purralle Burka, peittäsi tuon irvistelijän kuvottavan naaman !

• Anonyymi

Jokaiselle persulle kuonokoppa ja pippuripanta, jolloin loppuisi se alituinen räksyttäminen.

• En aina ole Sannan (Ukkola) kanssa ihan samaa mieltä, mutta tässä kirjoituksessa hänellä on kyllä pointtinsa.

Se on vähän sama asia, kun halutaan kieltää mielenilmaisuja, mutta vain silloin, jos ne eivät ole sopivia. Vain sopivat mielenilmaukset sallitaan. Perussuomalaiset aktiivisesti ajavat tätä asiaa.

• Anonyymi

Totta helvetissä sinä sinimustia fanittava kallonmittaaja äärivihetvassarifeministien tavalla vastustat sitä, että joku vastustaa sitä, että mamunaiset puetaan mustiin säkkeihin sitä minä en epäile laisinkaan ap. 😁😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta helvetissä sinä sinimustia fanittava kallonmittaaja äärivihetvassarifeministien tavalla vastustat sitä, että joku vastustaa sitä, että mamunaiset puetaan mustiin säkkeihin sitä minä en epäile laisinkaan ap. 😁😁

Yksi islamismin tukijoita naisten alistamisineen.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap:lla on hauska tapa vastustaa KAIKKEA mitä persut kannattaa. Jopa mamupoltiikan kiristyksiä ja työmarkkinauudistuksia joita vuosia vailla oli alkaen niitä vastaan sotimaan sillä samalla sekunnilla kun Orpon hallitus niitä alkoi ajamaan eduskunnassa läpi vieden. Koska persut oli osallisena niissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap:lla on hauska tapa vastustaa KAIKKEA mitä persut kannattaa. Jopa mamupoltiikan kiristyksiä ja työmarkkinauudistuksia joita vuosia vailla oli alkaen niitä vastaan sotimaan sillä samalla sekunnilla kun Orpon hallitus niitä alkoi ajamaan eduskunnassa läpi vieden. Koska persut oli osallisena niissä.

rotuoppia julistava natsikorttia heiluttava homoja kivittävä sinimusta mamuja ja homoja halaileva äärivassari

• Anonyymi kirjoitti:

No niin, sehän osui ja upposi kerralla. Mukava kirjoitella, kun tietää että välitetään :)

• Anonyymi
        landlord kirjoitti:

No niin, sehän osui ja upposi kerralla. Mukava kirjoitella, kun tietää että välitetään :)

Kopiopersu leimaa kaikki sinimustiksi, jotka tippaakaan kritisoivat Purraa. Tämä on yksi oikeistoradikaalien vaikuttamiskeinoista leimata kritiikin esittänyt hämäyksen, kapinakertomuksen ja paskapuheen taktiikoilla.

https://netn.fi/artikkelit/oikeistoradikaalien-vaikuttamisstrategioiden-abc/

Todellisuudessahan Sinimusta liike on sisulaisten/hallapurralaisten farmipuolue. Jäännöspuolueen taktiikka toimii myös persujen omaa propagandaa tukevana näyttää, että "on olemassa vieläkin hullumpia kuin me". Miksi muuten nämä Halla-ahon "ulospotkimien" perustama farmipuolue saisi tukea emopuolue PS:n riveistä? Sinimustissahan nämä innokkaimmat Halla-ahon fanit ovat turvallisen etäisyyden päässä itse Mestarista, jotta suoraa kytköstä ei valtaosa kansalaisista sattuisi huomaamaan ja itse puhemies Halla-ahon fasadi pysyisi kiillotettuna.

https://www.hs.fi/tutkiva/art-2000011278556.html

• Anonyymi kirjoitti:

Kopiopersu leimaa kaikki sinimustiksi, jotka tippaakaan kritisoivat Purraa. Tämä on yksi oikeistoradikaalien vaikuttamiskeinoista leimata kritiikin esittänyt hämäyksen, kapinakertomuksen ja paskapuheen taktiikoilla.

Todellisuudessahan Sinimusta liike on sisulaisten/hallapurralaisten farmipuolue. Jäännöspuolueen taktiikka toimii myös persujen omaa propagandaa tukevana näyttää, että "on olemassa vieläkin hullumpia kuin me". Miksi muuten nämä Halla-ahon "ulospotkimien" perustama farmipuolue saisi tukea emopuolue PS:n riveistä? Sinimustissahan nämä innokkaimmat Halla-ahon fanit ovat turvallisen etäisyyden päässä itse Mestarista, jotta suoraa kytköstä ei valtaosa kansalaisista sattuisi huomaamaan ja itse puhemies Halla-ahon fasadi pysyisi kiillotettuna.

Minusta on hyvin hauskaa, että kirjoituksillani on merkitystä jollekin ja joku näkee vaivaa trollata. Jos ne olisivat merkityksettömiä, niin niihin ei kukaan reagoisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ennen natsit juoksi mamujen perässä niitä potkimassa nykyisin ne juoksee persujen perässä vasara kädessä."

...ja puolueesta pihalle potkittu ääliöoikeistolainen vainoaa&mustamaalaa persuja pakkomielteisesti 18-22h/365vrk vuodessa suoli24:lla Iuotsinpestin suojista ("Roskaväellä on roskaväen huvit").

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos persut ovat natseja kuten väität, miksi sinä persuista pihalle potkittu ääliöoikeistolainen niitä sitten vainoat ja maalitat suoli24:lla 24/7?? Kysymys mihin sinulta äärivasemmistolaiselta rotuoppia julistavalta mamuhalaajalta ei saa koskaan vastausta. ☺☺☺

• Anonyymi
        landlord kirjoitti:

Minusta on hyvin hauskaa, että kirjoituksillani on merkitystä jollekin ja joku näkee vaivaa trollata. Jos ne olisivat merkityksettömiä, niin niihin ei kukaan reagoisi.

Miksi sinä sitten saat aina raivarit ja sensuroit saamasi vastaukset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ennen natsit juoksi mamujen perässä niitä potkimassa nykyisin ne juoksee persujen perässä vasara kädessä."

...ja puolueesta pihalle potkittu ääliöoikeistolainen vainoaa&mustamaalaa persuja pakkomielteisesti 18-22h/365vrk vuodessa suoli24:lla Iuotsinpestin suojista ("Roskaväellä on roskaväen huvit").

Sinulla näyttää olevan vaihteeksi maaninen vaihe menossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On aina yhtä viihdyttävää kun sinä sinimustia fanittava Soinisti massapostaat arkistoistasi vassaripropagandaa. Natsikorttia heilutellen persujen suuntaan jotka ne puolueestaan pihalle potki. Poistaen luonnollisesti kaikki muiden viestit joissa auotaan päätä persuille pihaille potkituille natseille todistellen koomisuuteen asti ettet ole sinimustien kannattaja. Mikä erikoisinta olet pari päivää ainakin kentien enemmänkin haukkunut palvomaasi Soinia jota arvostelevat viestit poistat tänäänkin?

• Anonyymi

Mieti sitä naurettavan sensuuriherkkä nikkinsä taas unohtanut lantaloordi kun kirjoitat seuraavan avauksen tai viestin missä Tynkkystä homona kivität julistaen kuinka kannatat homoja halaavia pride vassaridemareita. Sinun tänäänkin heilutellessa edelleen natsikorttia persujen suuntaan poistaen muiden viestit joissa auotaan päätä persuista pihalle potkituille natseille. Rssäkortin heiluessa tänäänkin toimestasi idiotismeineen sinun poistaessa kaikki muiden viestit joissa häiritään kremlin s24 trollin persuvainoa yms. lataamokamaa mistä sinut f hatun tunnistaa jo kaukaa kaikilla s24 palstoilla.

• Anonyymi

On ne luotsit ihan kauheita :)))))))))))

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinä sitten saat aina raivarit ja sensuroit saamasi vastaukset?

Ihan niin kuin minulla tai kenelläkään muulla peruskäyttäjällä olisi valta sensuroida yhtään mitään. Jos kärsit harhoista tai maniasta, niihin on saatavana apua.

Mutta onhan se ilahduttavaa, että viestini ovat niin tärkeitä jollekin.

• Anonyymi

Sinun maanisuutesi on näköjään ryyditetty aimo annoksella harhaluuloisuuttakin.

• Anonyymi

Kaikki suomalaiset alkaa käyttää samanlaista näkösuojaa kulkiessaan.
      Ei tiedä kuka tulee vastaan. Poliisille kielto tarkistaa henkilön kasvot, sehän on yksityisyyteen kajoamista.

Jotain järkeä tähänkin asiaan.

• Anonyymi

Purra ulisee joistain huiveista niin kuin ne olisi joku törkeä asia! Duunareiden oikeuksia kavennettu ja rikkaille lisää rahaa. Konkurrsseja ennätysmäärä ja samoin velkaa ennätysmäärä mutta Purra itkee muutamien naisten pukeutumisesta. Voiko raukkamaisempaa huijaria olla?
      E; ole nähnyt yhtään burkhaa Suomen kaduilla!

• Anonyymi

Niinhän ne ovat törkeä asia paitsi sinulle sinimustien somesaastevastaavalle Soinistille. Joka piti duunarien käsistä kiinni kun Sipilä niitä turpaan veteli ja työttömien käsiä kun Lindströn niitä pataan pisteli.

Miten sinä ap voisit nähdä burkhia kadulla koska et käy koskaan edes ulkona? Sinun viettäessä kaiken valveilla olemasi ajan suoIi24 palstoilla persuja maalittaen. Jotka tekee teidän kainaloiden tuulettajien puolesta kiristyksiä mamupolitiikkaan. Sinun halutessa taas Soinin hallitukseen imuroimaan mamuja maahan kuten edelliselläkin kerralla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän ne ovat törkeä asia paitsi sinulle sinimustien somesaastevastaavalle Soinistille. Joka piti duunarien käsistä kiinni kun Sipilä niitä turpaan veteli ja työttömien käsiä kun Lindströn niitä pataan pisteli.

Miten sinä ap voisit nähdä burkhia kadulla koska et käy koskaan edes ulkona? Sinun viettäessä kaiken valveilla olemasi ajan suoIi24 palstoilla persuja maalittaen. Jotka tekee teidän kainaloiden tuulettajien puolesta kiristyksiä mamupolitiikkaan. Sinun halutessa taas Soinin hallitukseen imuroimaan mamuja maahan kuten edelliselläkin kerralla.

Oletko koskaan miettinyt miksi ihmiset aina nauravat sinulle?

• Anonyymi

On typerää syyttää naisia, miehethän ne säännöt määrää.
      Jos nainen jättäisi burkan pois mies voisi tappaa sen.

• Anonyymi

Rasistit voisivat olla enemmän huolissaan omasta rasistisuudestaan.

• Anonyymi

🔵⚫🤪

• Anonyymi

Ei ne lääkkeet auta näihin sinun harhoihin jos ota niitä. ;)

• Anonyymi

Tuo Purran puhe joistain huiveista on taas pelkästään hölmöjen höynäyttämistä.
      Ettei porukat vaan huomaisi, miten hallitus on epäonnistunut kaikessa, työttömiä lisää, velkaa lisää, konkursseja lisää ja nyt vielä se, että ulosotot on huimasti lisääntyneet
      Kansa on pistetty kyykkyyn. Mutta jonkin pienen ryhmän pukeutumisesta Purra ja tollopersut ulisee.
      No, tyhmä kuin persu; vai miten se meni?

• Anonyymi

mutku purra käskyttää HAUUUUU UUUUU !

• Anonyymi

Purra tekee hyvää työtä suomalaisten eteen, sitä ei maanpetturit muuksi tee

Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 124
      3626
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      76
      3148
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      83
      2598
    4. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      7
      2396
    5. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      221
      2262
    6. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2141
    7. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      929
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      918
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      806
    10. Haapaveille jotain uutta!

Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.
      Haapavesi
      16
      770
    Aihe