Nyt aiheena purkujätteiden ympäristövaikutus !
Kyllä elli osaa!
Kaarisillasta jälleen uusi valitus!
21
427
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä oli juuri Lieksan lehden tarkoitus kiihottaa taas ihmisiä suojelijoita vastaan vaikka silta on jo kohta palasina? Onko kaupungilla jotain suhmurointia kun pitää yrittää huomiota ohjata taas epäolennaisiin asioihin?
- Anonyymi
Mikään ei yhdistä kuntalaisia lieksapuolueen taakse kuin kunnon vastakkainasettelu eri tavalla ajattelevien kanssa
- Anonyymi
Sairauden puolelle menee tuo valituksilla kiusaaminen. Valittaja voinee panna joukkoineen uuden sillan boikottiin ja mennä vaikka toista kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairauden puolelle menee tuo valituksilla kiusaaminen. Valittaja voinee panna joukkoineen uuden sillan boikottiin ja mennä vaikka toista kautta.
Hyvä että valitus kusi valittajan kintulle, kyllä kesä kusen kuivattaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valittaja asuu itse joensuussa ja jotain on jäänyt hampaankoloon lieksasta. haluaa ilmeisesti kostaa valittamalla. Valittaa viimeiseen asti vaikka on jo taistelun hävinnyt aikoja sitten. katkera pitää ihmisen olla tosi kovasti.
- Anonyymi
Lieksassa valitetaan aivan liian vähän. Sellainen valituksien tulva pitäis panna pystyyn, että sillä olis taloudellista merkitystä.
Esim. Sellaisen valituksen vois väsätä, miksi uudesta sillasta kaaret jäivät kokonaan pois, oliko vahinko vai tarkoitus.- Anonyymi
Tarkoitus on, ettei kaaria tule, koska entisiä kaaria on katseltu jo liian kauan. Ei muullakaan rakenneta enää kaarisiltoja, koska ne on rumia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitus on, ettei kaaria tule, koska entisiä kaaria on katseltu jo liian kauan. Ei muullakaan rakenneta enää kaarisiltoja, koska ne on rumia.
Valittaja voisi kaaret viedä kotiin muistoksi miksi hidastetaan sillan rakentamista joka on tarpeellinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valittaja voisi kaaret viedä kotiin muistoksi miksi hidastetaan sillan rakentamista joka on tarpeellinen
Ei kukaan ole sanonut että uutta siltaa ei saa rakentaa
- Anonyymi
Olen pannu n paljaalla pimuja pinppiin
- Anonyymi
Ensimmäinen järkevä kommentti ketjussa
- Anonyymi
Höpö höpö. Et ole saanut koskaan pimppiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Et ole saanut koskaan pimppiä.
oon pannu paljaalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oon pannu paljaalla
Juu olet pannut jopa kaivosaukkoa. Itsekerroit.
- Anonyymi
Olen nainu kaarisillalla pimuja pinppiin paljaalla syksyllä ja talvella
- Anonyymi
Entä keväällä ja kesällä?🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä keväällä ja kesällä?🤔
again für sommer i pinppor
- Anonyymi
pilluralli rulez!
- Anonyymi
Pircca tölkki? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pircca tölkki? 🤔
Vajakit on aktiivisina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vajakit on aktiivisina.
Eikö kulttuuripuoli tee enää siltahommasta yhtään ruikutusta, eli valitusta vaikka EU:hun? Meinaako ne nyt jo luovuttaa?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 952133
- 1291388
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231350Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291298- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371028- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?55896- 122787
- 82776