Lukijalta | Nopeusrajoituksia Suomen maanteillä voisi päivittää
Pyhtäälläkö???????? Jatkuvasti Pyhtäällä autoja käpeiköissä
Sekin on aivan älytöntä, että 80–100 km/h:n teillä on ties miksi väliin pistetty 70 ja 50 km/h:n alueita
Nopeudet voisivat Suomessa olla hyvin 90–100 ja 130 km/h. Liikennesäännöt voivat palvella ja sujuvoittaa liikennettä – vaikea asia Suomessa.
Raul Lehto (ps.)
Purolantielle talvi rajoitus 100 km/ h. Onhan näitä muitakin nopeutta nostettavia teitä Pyhtäällä , ihan vaan nimellä lehteen. Aksels Sp.
Trafin katumestaaja Raul Lehto (ps.) nopeudet 90 ..100
10
736
Vastaukset
- Anonyymi
Typerä järjestelmä, parempi olisi jos jokainen voisi itse päättää mikä on paras nopeus mihinkin tilanteeseen. Audilla, bemarilla ja teslalla se on aina vähän kovempaa kuin toinen ajaa. Ehkä nämä ei vain osaa numeroita, olisiko syytä myös kirjoittaa nopeusrajoitukset, 50 km/h on viisikymmentä kilometriä tunnissa.
- Anonyymi
Parempi olisi jos jokainen voisi itse päättää mikä on paras nopeus ajaa tieltä ja itsensä hengiltä tiemestari Lehdon menetelmällä.
- Anonyymi
Ei kai se ole Lehdon vika jos Te olette tyhmempiä kuin muut.
- Anonyymi
Mistä tiedät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät?
Osaan lukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaan lukea.
Onko se Pyhtäällä harvinaista vai?
- Anonyymi
ei näemmä ymmärrä lukemaansa. ooottaketo te käyneet ulkomailla koskaan? Käykää ja katsokaas kuinka toimii. Vai oottakote tyhmempiä kuin ulkomailla ihmiset??
- Anonyymi
Lehtoko siellä aakkosasemalla vingutti?
- Anonyymi
Taisivat olla almkreenin opetuslapsia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253770
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422762Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532290Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122261Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131799Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191540Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip531512- 971399
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621261Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951204