Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät menot? Loppuelämän, tietyn aikaa, työttömyyden tai sen aikaa kun nainen on esim kotona raskauden ja lapsien takia?
Mikä olisi tilanne missä voisit?
Missä tilanteessa et voisi?
Olisitko mies valmis?
117
816
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mitä sillä rahalla saa?
- AnonyymiUUSI
Elätin, kuten alotuksessakin lukee. ;)
-sivusta - AnonyymiUUSI
Saat palvella naista, tehdä ruokaa, siivota, hoitaa lapsia ja jättää omat huonot harrastukset.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saat palvella naista, tehdä ruokaa, siivota, hoitaa lapsia ja jättää omat huonot harrastukset.
No siinä tapauksessa en voisi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-sivustaLapset tulee kalliiksi mutta useimmat rakastaa omia lapsiaan joten ei se haittaa eikä niitä eläteiksi yleensä nimitetä. Kauheita juttuja täällä. Toiv lapset ei lue näitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lapset tulee kalliiksi mutta useimmat rakastaa omia lapsiaan joten ei se haittaa eikä niitä eläteiksi yleensä nimitetä. Kauheita juttuja täällä. Toiv lapset ei lue näitä.
Vielä kauheemmalta tuntuu sanoa lapselle että "minä en maksa sinulle jäätelöä. Äitisi maksaa" mieti vähän ennekuin pidät muita tyhmänä
- AnonyymiUUSI
Joudutko kysymään mitä sillä saa, ihan oikeasti?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vielä kauheemmalta tuntuu sanoa lapselle että "minä en maksa sinulle jäätelöä. Äitisi maksaa" mieti vähän ennekuin pidät muita tyhmänä
Ketähän tuossa tyhmänä pidettiin ja en ymmärrä sun viestiä että äiti maksaa joo eiköhän äitikin tai isä, molemmat välillä osta jäätelöä kuumalla helteellä lapsilleen????
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ketähän tuossa tyhmänä pidettiin ja en ymmärrä sun viestiä että äiti maksaa joo eiköhän äitikin tai isä, molemmat välillä osta jäätelöä kuumalla helteellä lapsilleen????
Eli lopulta mies maksaa kaikkien jäätelöt. Vaikkei ne olisi omia lapsia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistähän te revitte noita juttuja taas joopa joo...
- AnonyymiUUSI
Rakkautta, rakkautta ja rakkautta, kaikissa olomuodoissa loppuelämäksi. Ja vissiin käpylehmän 🙄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rakkautta, rakkautta ja rakkautta, kaikissa olomuodoissa loppuelämäksi. Ja vissiin käpylehmän 🙄
Tuli väärään kohtaan...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No jos ei konkurssiin mene tms? 👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni ei ole lapsia.
Mutta, jos olisi lapsia, sanoisin lapselleni: "minä en maksa sinulle erityisen kallista jäätelöä, siis sellaista, mitä myydään jäätelökioskilla. Mutta, kun kaupasta saa jäätelöä 1,29€/1 kg, niin ei ole mikään ongelma, että otat pakastimesta sen verran jäätelöä kun kerralla syöt, pakkaat sen itse uudelleen mukaan otettavaksi, laitat kylmälaukkuun ja pari kylmäkallea kaveriksi, niin pysyy kylmänä syöntihetkeen asti".
Näin lapsi oppii arjen vastuullisuutta. Jäätelöä saa syödä, ja sitä saa ottaa myös mukaan retkelle, kunhan kantaa sen kylmälaukun mukanaan, ja retken jälkeen palauttaa kylmälaukun ja ne kylmäkallet.
Jäätelöä sinänsä saa syödä, mutta en halua olla maksamassa jäätelökioskinpitäjän bisnestä, jossa jäätelöä myydään moninkertaiseen hintaan verrattuna siihen, millä hinnalla sitä saa kaupan pakastealtaasta.
Tästä aiheesta on ihan turha tehdä kiistanaihetta, maksaako isä vai maksaako äiti.
Tuollainen "kumpi maksaa" asenne on hyvä tapa ajaa avioliittonsa avioeroon (nyt tai myöhemmin). - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-sivustaHmm missä kohtaa aloituksessa luki että olisi kyseessä elätti pääsääntöisesti ainakaan ja usein on myös kyse siitä mihin itse toisen totuttaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lapset tulee kalliiksi mutta useimmat rakastaa omia lapsiaan joten ei se haittaa eikä niitä eläteiksi yleensä nimitetä. Kauheita juttuja täällä. Toiv lapset ei lue näitä.
Näistä olen ai sanon jos lapsen teon yrittää ajottaa siihen koska niihin on varaa ni on parempi unohtaa koko lapsen teko niihin ole koskaan varaa siinä tapauksessa ja ensisijaisesti pidän noin ajattelevaa ihmistä jollain tapaa sairaana joka ajattelee asiat siltä näkökulmalta että onko varaa lapseen määritellänkö kyky pitää lapsesta huolta rahalla siis
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joudutko kysymään mitä sillä saa, ihan oikeasti?
Kyseessä lienee mies joka on tottunut huorien palveluksiin
- AnonyymiUUSI
No en varmasti. Oli varaa tai ei.
- AnonyymiUUSI
No sun ei kannata varmaan hankkia lapsia jos et omiasi elättämään pysty tai et sitä halua niin kauan kuin äiti on äitiyslomalla. Toki hänkin jotain pientä rahaa saa mutta ei niin paljon kuin työaikoina. Ihme kysymys yli päätään aloittajalta. 🙄🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sun ei kannata varmaan hankkia lapsia jos et omiasi elättämään pysty tai et sitä halua niin kauan kuin äiti on äitiyslomalla. Toki hänkin jotain pientä rahaa saa mutta ei niin paljon kuin työaikoina. Ihme kysymys yli päätään aloittajalta. 🙄🤔
Elämän tosiasiat sattuu. Mutta kyllä jos lapsia tehdään ne pitäisi myös itse.hoitaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Elämän tosiasiat sattuu. Mutta kyllä jos lapsia tehdään ne pitäisi myös itse.hoitaa
Niin isäkö ei ole tekemässä niitä lapsia ja hänen ei tarvitse mitään tehdä ei hoitaa ei mitään. Harvoin nainen yksin niitä pystyy tekemään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Puhutko sinä ihan näistä rahaan liittyvistä ulottuvuuksista? Oletko itse sellainen tyypillinen vuoroviikko tai viikonloppuisukki joka miettii että elarit menee korkokenkiin ym suppeaa ajattelua?
- AnonyymiUUSI
Riiteletkö entisen emännän kanssa usein rahasta, etkö haluaisi tukea omia lapsiasi tai lastasi kun innostuit niin kovasti?
- AnonyymiUUSI
Jättäisit oman perheen, vaimon ja lapset vaille turvaa. On siinä mies.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Riiteletkö entisen emännän kanssa usein rahasta, etkö haluaisi tukea omia lapsiasi tai lastasi kun innostuit niin kovasti?
Emännän lapset elättää molemmat jos tiukka paikka tulisi. Vuoroin hoivataan😏
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu tollasen miehen ei kannata vaivautua ees naisia aatteleen suoraan vaan sinne gay osastolle niin ei oo pelkoo ett isukiks joutuis kellekään ja huolehtimaankin vielä tollanen rääpäle. Ei mieheksi kyllä voi sanoa ehkä joku pentu ois sopivampi ilmaisu.
- AnonyymiUUSI
Mikä noista tilanteista on naisen ihan omia vastuita ja intresseja, joista se huolehtii itse?
Ei sellaisista miehen homma ole maksella.- AnonyymiUUSI
No tuo aloitus oli todella huono ja provosoiva totta kai kaikki maksaa jotain mitä pystyy ja kykenee milläkin hetkellä. Ihme jutut taas.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No tuo aloitus oli todella huono ja provosoiva totta kai kaikki maksaa jotain mitä pystyy ja kykenee milläkin hetkellä. Ihme jutut taas.
Aloituksessa ei oletettu mitää vaan nimenomaan kysyttiin mikä olisi tilanne jossa voisi? Vai onko sellaista tilannetta?
- AnonyymiUUSI
Etkö näe naisen arvoa kotona, ja kaikkea mitä hän siellä tekisi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkö näe naisen arvoa kotona, ja kaikkea mitä hän siellä tekisi?
Nainen on vain pil*lu h**ra ei sillä muuta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei millään tullutkaan aloittajaäijä tämä agendasi selväksi mistä halusit hönössä gallupissasi tiedottaa, no ehkä joki peräkammarin pera tms saa tästä pontta johonkin öyhötykseensä. T
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko sinulla ihan paha mieli tästä palstaäijän avauksesta? Nessu tuosta, ole hyvä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko sinulla ihan paha mieli tästä palstaäijän avauksesta? Nessu tuosta, ole hyvä
Mikähän sua vaivaa skitsofrenia vai joku muu mielensairaus...sinulta ei kukaan nessuja halua ja millä rahalla niitä edes ostaisit 😆😄 mutta koita pärjätä kun parantua noista jutuista ei valitettavasti voi. Ja hauskoja palstailuja kun se on ilmaista jos vielä netti toimii että ne maksut pyörii vaikka sossun avulla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi on kovin ikävä kuulla, että sulla ei ole muista naisista kokemusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi on kovin ikävä kuulla, että sulla ei ole muista naisista kokemusta
Sivusta: tudkin niistäkään. Ei kukaan järkevä ihminen alistu tuollaiseen kohteluun.
- AnonyymiUUSI
Ei ollut kysymys minulle, kun olen nainen, mutta itselle se olisi ihan itsestään selvää, että avustaisin tuloillani miestäni silloin kun on kuoppa tai pari tiessä, jos tarvetta. Voisin kuvitella, että miehellä itselläänkin on kyllä säästöjä pahan päivän varalle (niin on itsellänikin), mutta miksi ihmeessä en tukisi rakastamaani ihmistä vastamäessä, jos vaikka olisi kyse esim. pitkäaikaissairaudesta? Toki yhteiskuntakin jonkin verran tukee, mutta minusta on jotenkin ihan omituinen asetelma ajatella, että EN tukisi. Ei tuota tarvitsisi edes kysyä.
- AnonyymiUUSI
Minulla samat ajatukset. Hänen (miehen) vuokseen tekisin ihan mitä vain ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla samat ajatukset. Hänen (miehen) vuokseen tekisin ihan mitä vain ❤️
No naiset onkin just sellasia ett tuetaan ja tehdään kaikki miehen eteen vaikka se vieraissa juoksis kaikki viikonloput eikä ottais mitään osaa yhteisiin menoihin tai muuhunkaan. Voi voi sentään.
- AnonyymiUUSI
Maksan tietysti kaiken ja haluan tehdä töitä aina. Mutta siksi olenkin tarkka että naisen on oltava oikea. Monet miehet uhraa elämänsä naisiin jotka ei heitä rakasta. Toki myös moni nainen uhraa elämänsä miehiin jotka ei rakasta. Raha ei ole minulle itselleni tärkeää. Muut asiat palkitsee. Naisella saa olla sama suhtautuminen siihen. Vaatimattomuus on paras taloudellinen turva.
- AnonyymiUUSI
Mä olen sitä mieltä että hän on tosiaan löytänyt kutsumuksensa. Persoona ja ammatti kohtaa ihastuttavalla tavalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen sitä mieltä että hän on tosiaan löytänyt kutsumuksensa. Persoona ja ammatti kohtaa ihastuttavalla tavalla.
Ja mikä on tämä mainitsemasi ammatti aloittajaäijä- keskinkertaisten öyhöttäjien agitoiminen? Joku merkitys se on sullakin oltava
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikä on tämä mainitsemasi ammatti aloittajaäijä- keskinkertaisten öyhöttäjien agitoiminen? Joku merkitys se on sullakin oltava
Juttelen täällä vain rakkaani kanssa. Anteeksi taas kovasti että olen olemassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaapa kivalta
- AnonyymiUUSI
Rakkautta tarjoaisin. Ja jäätelön.
- AnonyymiUUSI
Antaisin kossua.
- AnonyymiUUSI
Niin makaa kuin sattuu sammumaan
- AnonyymiUUSI
Olen jo kerran elänyt sen elämän. Enää en jaksa. :)
- AnonyymiUUSI
Enhän minä kykene maksamaan edes omia kulujani.
- AnonyymiUUSI
Niin se nykyisin on monella muullakin
- AnonyymiUUSI
Lankkaahan sinäkin sosiopaattien kenkiä pimeästi
- AnonyymiUUSI
Ehdottomasti👍
- AnonyymiUUSI
❤️
- AnonyymiUUSI
varmuudeksi ettei sekoitu, en ikinä hyväksyisi, oma elämä parempaa, enkä ikinä luopuisi mistään tai ottaisi vastaan tai edes ajattelisi että sopii. jos tuommoiseen joutuisi, itseltä vietiin näille tämmöisille. ei ne niitä omistaan maksa mutta en kyllä moiseen suostuisikaan tai ottaisi kotiinkaan.
- AnonyymiUUSI
Avioliitossa ainakin on ihan lain mukaan molempien osallistuttava niinkuin kykenee toistensa elatukseen ja yhteiseen kustannuksiin.
- AnonyymiUUSI
Kerrotko tuon lain kohdan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Osaat varmaan Googlea käyttää. Elatusvelvollisuus avioliitto sillä löytyy.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
https://www.finlex.fi/fi/lainsaadanto/1929/234 siitäpä lukemaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
https://www.finlex.fi/fi/lainsaadanto/1929/234 siitäpä lukemaan.
Kerrotko suoraan kohdan missä noin sanotaan, kun kerran tiedät.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En sieltä se löytyy jos niin kiinnostaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi olla noin avuton….
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi olla noin avuton….
Kukahan tässä on 🤣 etkö löydä tekstistä kohtaa jossa todetaan tuo mitä väitit? Ei se mitään, koska siellä ei ole sellaista kohtaa 🤣
- AnonyymiUUSI
Lain mukaan molempien on osallistuttava pyh pah. Ei ole 😆
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kukahan tässä on 🤣 etkö löydä tekstistä kohtaa jossa todetaan tuo mitä väitit? Ei se mitään, koska siellä ei ole sellaista kohtaa 🤣
Ei ollut kommenttini. Se on siellä. Ei minua kiinnosta uskotko vai etkö.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lain mukaan molempien on osallistuttava pyh pah. Ei ole 😆
Niin voit soittaa vaikkapa jollekin lakimiehelle ja kysyä asiasta jos mietyttää. Mutta näin kuitenkin on. Harmi ettet osaa lakitekstejä lukea.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin voit soittaa vaikkapa jollekin lakimiehelle ja kysyä asiasta jos mietyttää. Mutta näin kuitenkin on. Harmi ettet osaa lakitekstejä lukea.
Harmi ettet sinä osaa. Esität väitteitä joihin et löydä edes pätevää lähdettä 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kävitkö edes lukemassa. Se on laissa. Jos se ei sulle riitä niin minkäpä minä sille voi. Älä mene ikinä naimiisiin vois olla vaan neuvo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se että vammahymiösi kanssa viisastelet ei lakeja muuta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se että vammahymiösi kanssa viisastelet ei lakeja muuta.
Kävin oikeasti lukemassa sen 🫢
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvänen aika. Minä kävin hakemassa oikean kohdan, kun et osaa edes skrollata vähän alaspäin tarjotun linkin sivustoa. Avioliittolain 4 luku. Erityisesti pykälät 46 ja 47.
4 luku Elatus (16.4.1987/411)
46 § (16.4.1987/411)
Kummankin puolison tulee kykynsä mukaan ottaa osaa perheen yhteiseen talouteen ja puolisoiden elatukseen. Puolisoiden elatus käsittää puolisoiden yhteisten sekä kummankin henkilökohtaisten tarpeiden tyydyttämisen.
Puolisolle suoritettavan elatusavun määrä ja sen suorittamistapa voidaan vahvistaa sopimuksella tai tuomioistuimen päätöksellä.
Lapsen oikeudesta saada elatusta vanhemmiltaan säädetään lapsen elatuksesta annetussa laissa (704/75) .
47 § (16.4.1987/411)
Jos puoliso laiminlyö elatusvelvollisuutensa tai jos puolisot asuvat erillään, tuomioistuin voi velvoittaa puolison maksamaan elatusapua toiselle puolisolle 46 §:ssä säädettyjen perusteiden mukaisesti.
- AnonyymiUUSI
Vain ja ainoastaan jos nainen on aivan täydellinen minun makuuni ja haluaa samoja asioita kuin minä.
- AnonyymiUUSI
Nainen ei tule olemaan sinun kanssasi ellet SINÄ ole juuri täydellinen hänen makuunsa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nainen ei tule olemaan sinun kanssasi ellet SINÄ ole juuri täydellinen hänen makuunsa.
On vaan huomattavan paljon epätodennäköisempää löytää itselleen täydellinen ihminen, joka lisäksi maksaa kaikki molempien kulut. - sivulta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On vaan huomattavan paljon epätodennäköisempää löytää itselleen täydellinen ihminen, joka lisäksi maksaa kaikki molempien kulut. - sivulta
Silloin on parempi olla yksin.
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa orjuudelle.
- AnonyymiUUSI
Minä ja mun nainen oltaisiin tiimi, kun eletään yhdessä ja kasvatetaan lapsia. Minä tekisin töitä ja maksaisin enemmän, kun nainen ottaa kotona enemmän vastuuta. Pystyn periaatteessa tekemään kaikkea, mutta aika ei riittäisi. Eli hommat ja vastuut pitää jakaa.
- AnonyymiUUSI
Tottakaj maksan jos hän on kaunotar, alle 20v, alle BMI 20, pilaamattomalla iholla, feminiini, nöyrä sekä tottelevainen.
- AnonyymiUUSI
Asetat maksamiselle ehtoja, jotka eivät liity rakkauteen, kumppanuuteen tai yhteiselämään vaan pelkästään ulkonäköön ja alistuvuuteen. Tällainen ajattelutapa esineellistää naisen ja tekee hänestä "tuotteen", jonka arvo riippuu ulkoisista ominaisuuksista. Tämä ei ole terveen ihmissuhteen lähtökohta. Tällainen mies ei todennäköisesti pysty rakentamaan vastavuoroista, kunnioittavaa tai kestävää parisuhdetta. Kyse on enemmän valta-asetelmasta kuin rakkaudesta.
- AnonyymiUUSI
Sivusta: tiedoksi miehelle syön jäätelöä hyvin harvoin kun siinä on liikaa sokeria.
- AnonyymiUUSI
Tiedoksi miehelle toiselta sivulta: minä syön jäätelöä silloin kun tekee mieli syödä jäätelöä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedoksi miehelle toiselta sivulta: minä syön jäätelöä silloin kun tekee mieli syödä jäätelöä.
Olet todennäköisesti ylipainoinen
- AnonyymiUUSI
Tilanteesta riippuen vaikka kaiken. Yhteisen asunnon ja elämiseen 500€ kuussa pystyisin tällä hetkellä tarjoamaan, jos laittaisin vähemmän säästöön joka kuukausi. Palkalla on varaa nousta vielä ajan kanssa monta tonnia, joten jossain vaiheessa varmaan vaimo ja lapsetkin menisi.
Huonossa suhteessa en kyllä enää eläisi vuosia, oli sitten lapsia tai ei. Siksi en suosittele ketään jäämään kokonaan toisen elätettäväksi, jos se on vaan mahdollista välttää, kun elämät ja ihmiset muuttuvat ajan kanssa. - AnonyymiUUSI
Olen heteriäonainen, mutta vastaan silti. Kyllä minä nuo rakkaalleni maksaisin, jos on olemassa aitoja syitä miksi hän ei itse kykene. Pelkästä muuten vaan, kun ei nyt vaan nappaa tyylistä lonnimista en tietenkään maksaisi. Ja jos toinen minun asuntooni muuttaisi, niin en mä siitä mitään rahaa pyydä. Sehän jo itsessään on pitkä penni, jonka hän siinä säästäisi.
- AnonyymiUUSI
Olen heteronainen ja olen valmis maksamaan. Jos minulla on enemmän rahaa, en pihistele. Se laittaa rahat tiskiin, jolla on.
- AnonyymiUUSI
Tottakae pitäsin huolen kaikinpuolin omasta.Ei tuommosie tarvi ees kysellä.
- AnonyymiUUSI
Ihana olet! ♡
- AnonyymiUUSI
Hanki semmonen ratsumies https://youtu.be/IFsPbSb3czY?si=Pl7cfkBukVjpw31a
- AnonyymiUUSI
En ymmärrä kysymystä, kun itselleni on selvää, että tottakai toisistaan pidetään huolta, jos on yhteen menty. Toisaalta, kun näitä vastauksia lukee, niin ehkä kysymys onkin ihan aiheellinen. Mä tiedän toki jo, että tällä palstalla on aina aivan hitokseen outoja miesoletettujen vastauksia, enkä oleta tämän palsta kuvastavan lainkaan laajemmin miesten ajattelutapaa. Siitä huolimatta näitä lukiessa tuli mieleen, että jos näitä juoksentelee tuolla enemmänkin vapaana, niin ei mikään ihme, ettei lapsia synny. Eihän noin ajattelevien kanssa voi edes harkita perustavansa perhettä. Siinä pitää olla oma nippu tosissaan kunnossa, ennen kun edes harkitsee ja sitten kun se on, niin kuka ihme tuollaisen siihen enää rinnalle huolisi. Ihan ihme sakkia nämä "miehet" täällä.
- AnonyymiUUSI
Nimenomaan etenkin naimisissa pidetään huolta toisista joka tavalla. Niin samaa mieltä kanssasi. Mutta en ihmettele että palstan miehet valittaa että ovat yksin eikä naisia löydy eikä ole. Onpas kummaa kun lukee tätäkin ketjua.
- AnonyymiUUSI
Nää on miehiä jotka haluavat naisen passaamaan ja palvelemaan elää kuin sinkut vailla vastuuta vailla mistään. Jollain tasolla nainen ei ole edes ihminen näille. Pelkästään joku tyydytysten täyttäjä. Ei nää ole aviomies ainesta niin sanotusti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan etenkin naimisissa pidetään huolta toisista joka tavalla. Niin samaa mieltä kanssasi. Mutta en ihmettele että palstan miehet valittaa että ovat yksin eikä naisia löydy eikä ole. Onpas kummaa kun lukee tätäkin ketjua.
Ensimmäisenä näistä tulee mieleen, että yhtään ainoa vastamäkeä tuollainen ei kestä. Mä en tiedä millaisia kermaperseitä nämä "miehet" ovat. Aina on ilmeisesti tullut rahaa jostain automaatista, eikä sen kanssa ole koskaan tarvinut taistella. Jos toinen vaikka sairastuu, niin eivät ne pienet päivärahat välttämättä ala noin vain juosta, vaan niitä odotetaan ja niistä voi joutua valittamaan ja se kestää ja kestää ja mitään muita tukia on aivan turhaa edes yrittää hakea, jos toisella osapuolella on kohtuulliset tulot. Tämä noin esimerkkinä, mutta vaihtoehtoja siihen, että toisesta voi joutua pitämään huolta, on paljon muitakin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäisenä näistä tulee mieleen, että yhtään ainoa vastamäkeä tuollainen ei kestä. Mä en tiedä millaisia kermaperseitä nämä "miehet" ovat. Aina on ilmeisesti tullut rahaa jostain automaatista, eikä sen kanssa ole koskaan tarvinut taistella. Jos toinen vaikka sairastuu, niin eivät ne pienet päivärahat välttämättä ala noin vain juosta, vaan niitä odotetaan ja niistä voi joutua valittamaan ja se kestää ja kestää ja mitään muita tukia on aivan turhaa edes yrittää hakea, jos toisella osapuolella on kohtuulliset tulot. Tämä noin esimerkkinä, mutta vaihtoehtoja siihen, että toisesta voi joutua pitämään huolta, on paljon muitakin.
Näin on voin todistaa, tutustunut irl palstan kautta muutamaan mieheen ja juurikin jo ennen kuin edes nähty hoettu juurikin näitä juttuja mitä koko ketju täynnä eli tänne on todella valikoitunut niitä miehiä jotka ei omastaan ikinä naisilleen anna ja kuitenkin ihmettelevät ja valittavat kuinka voivat olla yksin ja naiset on niin vaikeita. Yllättäen en ole tekemisissä enää, se luonne paljastui hyvin nopsaan. Yksikin ihmetteli miten joku aviomies voi auttaa taloudellisesti jos vaimo vaikka sairastuu vakavasti, hän ei ikinä alkaisi. Ei ole hänen tehtävänsä menettää rahojaan jonkun toisen vuoksi.
- AnonyymiUUSI
En huolisi akkaa joka ei pysty elättämään itseään.
- AnonyymiUUSI
😅👏🏻👍🏿 well, pussy.
- AnonyymiUUSI
Kysymys onkin mitä sä tarjoat naiselle joka ei laske arvoaan.
- AnonyymiUUSI
Just. Eli lapsia ei sinun kaltaisen kanssa hankita. Naisparka joutuis vissiin tekemään maksullisena naisena hommia ett lapsen syntymän jälkeen sais ruokaa itelleen ja lapsellesi. Sinä et osallistu mitenkään. Voi herran jestas sentään millasia on suomimiehistä tullu. Eihän noita enää kukaan halua ja jos tuolla ulkomailla tietäisivät naiset että tällasia on oikeasti suomimiehet niin ei kyllä olis mitään vientiä. Siellä kun miehet luonnostaan pitää naisista huolta.
- AnonyymiUUSI
Rahalla saa ja hevosella pääsee. Ei maallinen mammona onnelliseksi tee... se rauhoittaa! Nainen joka on sitoutunut yhteiseen hyvinvointiin ja miehensä tukemiseen on sen arvoinen, että saa ansaitsemansa hyvinvoinnin itselleen ja lapsillemme. Molempien on ajateltava toistensa rinnalla tasaarvoista kanssakäymistä ja täyttä luottamusta. Mieheltä> Naiselle
- AnonyymiUUSI
Ei kiinnosta hankkia itselleen elättiä.
- AnonyymiUUSI
No se on teiltä miehiltä täällä tullut selväksi monestiko se vielä pitää kirjoittaa ja aika ruma sana tuo elätti ja eiköhän hädän keskellä varmasti auta toista jos rakastaa 🧡 mutta tämän palstan miehet ei ymmärrä yhtään mitä aito todellinen rakkaus on, se ei ole vaan seksiä. Se on niin paljon muuta ja syvällistä että turha edes yrittää kertoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No se on teiltä miehiltä täällä tullut selväksi monestiko se vielä pitää kirjoittaa ja aika ruma sana tuo elätti ja eiköhän hädän keskellä varmasti auta toista jos rakastaa 🧡 mutta tämän palstan miehet ei ymmärrä yhtään mitä aito todellinen rakkaus on, se ei ole vaan seksiä. Se on niin paljon muuta ja syvällistä että turha edes yrittää kertoa.
Ja sama myös toisinpäin jos mies vaikka sairastuisi niin työssäkäyvä nainen auttaa. Se kuuluu rakkauteen. Ja yhteiseen elämään jos elämä siis halutaan jakaa.
- AnonyymiUUSI
Eipä 😂😂😂
Mieluummin ostan sillä rahalla seksiä ammattilaisilta. Saan vaihtuvia naisia, erilaisia kokemuksia ja nainen on aina nuori ja kaunis, eikä hän tapaamisen jälkeen ala soitella ja kerjätä lisää rahaa.
Selibaattikin on aika hyvä vaihtoehto. Kenenkään elättäjäksi en ryhdy.- AnonyymiUUSI
Tyydyt kohtaloosi. Muuta et saisikaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä se on juuri niin!
Anonyymi kirjoitti:
Minulla oli joskus suhde naiseen, joka etsi kai jotain elättäjää ja alkoi kerjätä rahaa. Piti pistää suhde poikki rumasti ja vaihtaa salaiseen puhelinnumeroon. Eli kokemusta on naisesta, joka etsii elättäjää, enkä ikinä enää lähde siihen kelkkaan mukaan. Aidot ammattilaiset ovat parempia ja halvempia.
- AnonyymiUUSI
Raha saa köyhän muijan leijumaan.Tavis tyttö muuttuu huomioh...ksi ja silloin pistetään vaihtoon ja katkeroittaahan se huomioh.....n mielen😅
- AnonyymiUUSI
Maailma on muuttunut siitä, kun yhden ihmisen palkalla elätti koko perheen, ja maksoi vielä asunnonkin. Melkein välttämätöntä taloudellisesti, että molemmat käy töissä.
- AnonyymiUUSI
No ainakin mun tutuista ja kavereista kaikki äidit ovat olleet yli 3 vuotta hoitovapaalla ja mies on käynyt yksin töissä ja nainen eli äiti tekee tietysti työtä ja raskasta työtä tekeekin kotona lasten kanssa ja siihen kotityöt joten kyllä nykyään ihan vielä välillä miehet käyvät töissä ja perheenäidit kotona hommissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin mun tutuista ja kavereista kaikki äidit ovat olleet yli 3 vuotta hoitovapaalla ja mies on käynyt yksin töissä ja nainen eli äiti tekee tietysti työtä ja raskasta työtä tekeekin kotona lasten kanssa ja siihen kotityöt joten kyllä nykyään ihan vielä välillä miehet käyvät töissä ja perheenäidit kotona hommissa.
Ja siihen myös monet miehet tekevät kotonakin hommia töiden jälkeen. Se on ihan miehestä kiinni millainen on. Minun lähipiirissä on hyvin ahkeria ja kunnollisia, vastuuntuntoisia miehiä eikä mitään kitisijöitä...josko perheenkin haluaa niin tietää kyllä mitä siitä seuraa mutta jotkut miehet myös rakastavat yli kaiken perhettään sekä lapsia että vaimoaan. Se on ihanaa katsottavaa. ♥️
- AnonyymiUUSI
Aikaisemmin on onnistunut, miksi ei nytkin?
- AnonyymiUUSI
sehän sinun unelmasi olisi. haaveile vaan.
- AnonyymiUUSI
Elämäntapatyöttömien miesten juttuja
- AnonyymiUUSI
Etsii joku demokraatti...
- AnonyymiUUSI
En puoliks menee tai ollenkaan.
- AnonyymiUUSI
Oon samaa mieltä🩷
- AnonyymiUUSI
Olen jo kerran yrittäny kahden aikuisen ja lapsen kulut maksaa pienestä palkasta sosku jotain silloin kai makso muista tai tie kun kaikki muut rahat meni lapsen äidille paitsi palkka jonka sain muutamasta työpäivästä kuussa ei maksa vaivaa kyseisen kaltainen nainen ainakaan osaa arvostaa edes sitä
- AnonyymiUUSI
En todellakaan. En siedä laiskoja ja tyhmiä naisia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502224Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11904- 68863
Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖23834Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt51811Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me114806Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9743vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22723