ex.vaimo antoi vieraille ja sain olla liukkailla olisin halunnut nuolla puhtaaksi mutta ei antanut kyrpä kiihotti olisin halunnut imeä sitä ja luultavasti olen bi onko muita
Olenko ainoa
12
1036
Vastaukset
- Anonyymi
Porissa
- Anonyymi
Entinen puolisoni kohteli vieraita suopeasti, minkä johdosta jouduin epämiellyttävään tilanteeseen. Olisin toivonut mahdollisuutta puhdistaa jäljet, mutta siihen ei suostuttu. Tilanteessa esiintynyt kyrpä herätti minussa voimakkaita tuntemuksia, ja olisin halunnut tutkia sitä tarkemmin. Kokemuksen perusteella epäilen, että seksuaalinen suuntautumiseni saattaa olla biseksuaalinen. Onko muita, jotka kokevat samankaltaisia tuntemuksia?
- Anonyymi
On kyllä
- Anonyymi
Vaimoni antaa muille miehille, harvoin olen saanut putsata jälkiä, miehen kaluja olen muutamaa saanut imeä kovaksi. Yhden miehen kanssa syntyi joksikin aikaa suhde ja tavattiin vaimolta salaa miehen luona. Ja tyydytettiin toisiamme.
- Anonyymi
Samoin näin eläkkeellä on alkanut kiinnostaa saada nuolla muijan pillua kunnon käynyt "vieraissa" tai usein kuvittelen että kaverini ovat nussineet pientä sievää puumaani nuollessani sitä kun se on laittanut liukuvoidetta kiimaiseen pilluunsa.
- Anonyymi
Onko no kerro lisää mistä tuon tiedät. Oletko ryhävalas kuiskaaja. Millanen kokemus on valtameressä sekstailla valaan kaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko no kerro lisää mistä tuon tiedät. Oletko ryhävalas kuiskaaja. Millanen kokemus on valtameressä sekstailla valaan kaa.
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Aika lailla samoin, antaa kyllä nuolla jos vieras on kumilla pannut, mutta ei tule kysymykseen jos on lauennut sisään( en myöskään omia spermoja). Kovasti kiihottais saada munaa suuhun, mut ehdoton kielto. Kerran salaa oon ottanut suihin ja kiinostais kovasti uudestaan
- Anonyymi
Itseäni kiihottaa tuollainen tosi paljon. Olen 50+ ukm. Avokki ei kyllä halua mutta vieraissa olen saanut nuolla ja panna. Imeminen kiinnostaa myös.
- Anonyymi
Mulle kävi niin, että kun olin vieraana panemassa toisen vaimoa (mature n 50v.) takaapäin nelinkontin. Tän mies nuoli panemisen aikana vaimonsa tussua alhaalta päin ja samalla lipaisi myös mun täysinäisiä kasseja. En oo homo mutta en antanut asian häiritä. Pallit paisuivat tästä entisestään.
Kun olin juuri lauennut ja siementänyt vieraan vaimon ja vedin puolikovan meisselin ulos, niin tää hemmo otti meisselini lupaa kysymättä suuhun ja alkoi kovasti imemeään. En hämmästykseltäni ehtinyt tehdä mitään kun meisselini koveni uudestaan ton imemisen takia.
No..koska meisseli oli taas kunnossa niin otin uuden varvin. Hyvää teki ja kassit kilisivät tyhjyyttään.
M61- Anonyymi
Eunukin löpinöitä
- Anonyymi
Vastaavia kokemuksia itsellänikin vieraana, kyllä musta tuntuu hyvältä tyydyttää molempien toiveita joten kyllä parin mies saa koskea kulliin, ohjata sisään, imeä ja kouria kiveksiä ihan vapaasti.
Itse keskityn naisen hyvänä pitoon.
MTku
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042368
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401582Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1351232Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2881028Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56972Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis296940Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20912- 55906
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19774Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763