Olenko ainoa

Anonyymi-ap

ex.vaimo antoi vieraille ja sain olla liukkailla olisin halunnut nuolla puhtaaksi mutta ei antanut kyrpä kiihotti olisin halunnut imeä sitä ja luultavasti olen bi onko muita

12

1036

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Porissa

• Anonyymi

Entinen puolisoni kohteli vieraita suopeasti, minkä johdosta jouduin epämiellyttävään tilanteeseen. Olisin toivonut mahdollisuutta puhdistaa jäljet, mutta siihen ei suostuttu. Tilanteessa esiintynyt kyrpä herätti minussa voimakkaita tuntemuksia, ja olisin halunnut tutkia sitä tarkemmin. Kokemuksen perusteella epäilen, että seksuaalinen suuntautumiseni saattaa olla biseksuaalinen. Onko muita, jotka kokevat samankaltaisia tuntemuksia?

• Anonyymi

On kyllä

• Anonyymi

Vaimoni antaa muille miehille, harvoin olen saanut putsata jälkiä, miehen kaluja olen muutamaa saanut imeä kovaksi. Yhden miehen kanssa syntyi joksikin aikaa suhde ja tavattiin vaimolta salaa miehen luona. Ja tyydytettiin toisiamme.

• Anonyymi

Samoin näin eläkkeellä on alkanut kiinnostaa saada nuolla muijan pillua kunnon käynyt "vieraissa" tai usein kuvittelen että kaverini ovat nussineet pientä sievää puumaani nuollessani sitä kun se on laittanut liukuvoidetta kiimaiseen pilluunsa.

• Anonyymi

Onko no kerro lisää mistä tuon tiedät. Oletko ryhävalas kuiskaaja. Millanen kokemus on valtameressä sekstailla valaan kaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko no kerro lisää mistä tuon tiedät. Oletko ryhävalas kuiskaaja. Millanen kokemus on valtameressä sekstailla valaan kaa.

Sää mää ja bää tietää buaahaa

• Anonyymi

Aika lailla samoin, antaa kyllä nuolla jos vieras on kumilla pannut, mutta ei tule kysymykseen jos on lauennut sisään( en myöskään omia spermoja). Kovasti kiihottais saada munaa suuhun, mut ehdoton kielto. Kerran salaa oon ottanut suihin ja kiinostais kovasti uudestaan

• Anonyymi

Itseäni kiihottaa tuollainen tosi paljon. Olen 50+ ukm. Avokki ei kyllä halua mutta vieraissa olen saanut nuolla ja panna. Imeminen kiinnostaa myös.

• Anonyymi

Mulle kävi niin, että kun olin vieraana panemassa toisen vaimoa (mature n 50v.) takaapäin nelinkontin. Tän mies nuoli panemisen aikana vaimonsa tussua alhaalta päin ja samalla lipaisi myös mun täysinäisiä kasseja. En oo homo mutta en antanut asian häiritä. Pallit paisuivat tästä entisestään.

Kun olin juuri lauennut ja siementänyt vieraan vaimon ja vedin puolikovan meisselin ulos, niin tää hemmo otti meisselini lupaa kysymättä suuhun ja alkoi kovasti imemeään. En hämmästykseltäni ehtinyt tehdä mitään kun meisselini koveni uudestaan ton imemisen takia.

No..koska meisseli oli taas kunnossa niin otin uuden varvin. Hyvää teki ja kassit kilisivät tyhjyyttään.
      M61

• Anonyymi

Eunukin löpinöitä

• Anonyymi

Vastaavia kokemuksia itsellänikin vieraana, kyllä musta tuntuu hyvältä tyydyttää molempien toiveita joten kyllä parin mies saa koskea kulliin, ohjata sisään, imeä ja kouria kiveksiä ihan vapaasti.

Itse keskityn naisen hyvänä pitoon.

MTku

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      204
      2368
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      40
      1582
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      135
      1232
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      288
      1028
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      972
    6. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      296
      940
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      912
    8. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      906
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      19
      774
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      763
    Aihe