Yhtä Teslaa latasivat aggregaatilla 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ja monella muulla kuulemma akku lopussa kun ilmastointi tyhjensi akun, eikä voinut enää pitää ilmastointia päällä 🤣🤣🤣🤣.
Sähköautoilijoille oli vähän huono viikonloppu
20
387
Vastaukset
- Anonyymi
Ropo yhtiöys ok perustettu juuri siksi.
- Anonyymi
pakapään tyhmä aloitus
- Anonyymi
Ei niitä ralliparkeissa näe...pride-kulkueessa sitäkin enemmän.
- Anonyymi
Kuka hullu ostaa teslan? Käytettynä varsinkin
- Anonyymi
Hinurit rakastaa teslakuskeja
- Anonyymi
Mitenköhän tämä liittyy ralliautoiluun....???
- Anonyymi
Eihän tämä aloittaja mistään ralliautoilusta mitään tiedä... vastailee täällä viisaana omiin tyhmiin aloituksiin.
- Anonyymi
Siten, että ei kannata lähteä sähköautolla noin isoon tapahtumaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siten, että ei kannata lähteä sähköautolla noin isoon tapahtumaan...
Eli ei mitenkään......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tämä aloittaja mistään ralliautoilusta mitään tiedä... vastailee täällä viisaana omiin tyhmiin aloituksiin.
Aloittaja on pitkän linjan rallimies jo 70-luvulta. Eri tehtävissä, järjestystehtävissä, kuskina, mekaanikkona, auton rakentajana ym.
Eikä ole vastaillut aloitukseen.
Mutta olihan se aika koomista, kun Teslaa latailtiin aggregaatilla. Ei ois ollut pitkä matka latauspisteelle, mutta jos akku on loppu, niin se on loppu🤣🤣🤣🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on pitkän linjan rallimies jo 70-luvulta. Eri tehtävissä, järjestystehtävissä, kuskina, mekaanikkona, auton rakentajana ym.
Mutta olihan se aika koomista, kun Teslaa latailtiin aggregaatilla. Ei ois ollut pitkä matka latauspisteelle, mutta jos akku on loppu, niin se on loppu🤣🤣🤣🤣Noilla meriiteillä ei ole ketään noin tyhmää, että edes viitsisi tänne tehdä noin tyhmiä aloituksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noilla meriiteillä ei ole ketään noin tyhmää, että edes viitsisi tänne tehdä noin tyhmiä aloituksia.
Justiinsa näin🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noilla meriiteillä ei ole ketään noin tyhmää, että edes viitsisi tänne tehdä noin tyhmiä aloituksia.
Puhu vain kokemattona kun et tiedä mistään mitään. Kerro vaikka kuka ajoi lankatulla naamalla ja mustalla kiharaperuukilla jäärataa 70-luvulla? Rallia ajoi myös. Vai eikö ole tietämystä ja kokemusta rallista? Häh!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhu vain kokemattona kun et tiedä mistään mitään. Kerro vaikka kuka ajoi lankatulla naamalla ja mustalla kiharaperuukilla jäärataa 70-luvulla? Rallia ajoi myös. Vai eikö ole tietämystä ja kokemusta rallista? Häh!
Ei kukaan haluakkaan tietää!!!🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta olihan se aika koomista, kun Teslaa latailtiin aggregaatilla. Ei ois ollut pitkä matka latauspisteelle, mutta jos akku on loppu, niin se on loppu🤣🤣🤣🤣Ennen auto työnnettiin käymään kun akku oli loppu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan haluakkaan tietää!!!🤣🤣🤣
ei ainakaan nörtti valvoja halua tietää
- Anonyymi
100 kWh:n akku ei ihan heti pelkällä ilmastoinnilla tyhjene.Useampi vuorokausi menisi, Suomen olosuhteissa viikko. Teslaahan voi käyttää myös yöpymiseen, koska ilmastointi ja lämmitys pitää lämmön tasaisena läpi yön.
- Anonyymi
Rallin tulevaisuus on sähköautoissa.
- Anonyymi
Sähkössä on tulevaisuus. 1000 hv
Siihen ei nykypäivän mopoautot "ralliautot"pysty - Anonyymi
100 kWh:n akustahan riittää ilmastoinnille virtaa vain 2 - 4 vuorokaudeksi. Aika pitkään ovat autossa viihtyneet...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161