Miettinyt syrjäkylien emäntien hygienisuutta erilaisten piirakoittensa myynnissä ja tarjoiluissa kukot ja kiusaukset mukaan lukien. Onko hygieniasta millaisia todisteita vaikkapa passin muodossa. Lämpimässä lätköttäviä piiraita, raitakakkuja ja leikkeleleipäsiä.
Kyläpeijaisten hygienia
10
236
Vastaukset
- Anonyymi
Tuota asiaa puitiin jo laajasti kun Pirre myi leipomuksiaan eräveikkolassa. No eihän niitä kukaan ostellut ja itse söi ne sitten. En muista oliko sen jälkeen vatsataudissa.
- Anonyymi
Älä ny takerru pikkuseikkoihin.
- Anonyymi
Mitenkä lie hygienian kaa siellä omassa kotona?🤔
- Anonyymi
Sepä se juuri. Siellä pirteissäähän emännät leipoilevat ja sitten rahtaavat niitä tuotoksiaan pahvilaatikoissa ja kanistereissa myyntipaikoille. Polkupyörillä, kantaen ja auton peräkontissa ja pelkääjän paikalla. Voi voi. Olis niin paljon terveystarkastajilla tarkastettavaa.
- Anonyymi
Leipojalla ja elintarvikemyyjillä tulee olla suoritettu hygieniapassi. Tilaisuuden järjestäjän tulee tarkistaa asia ennen kun antaa myyntiluvan tuotteille. Älä osta tuotteita Jos epäilet niiden puhtautta. Maalaijärki mukaan silloinkin
- Anonyymi
Tuo on paras konsti kun jättää ostamatta jos myyjän hygienia vaikuttaa epäilyttävältä.
Jopa käntyn leipojan ylenpalttinen hikoilu paljastaa ettei leipojalla voi olla puhtaat pullat pussissaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on paras konsti kun jättää ostamatta jos myyjän hygienia vaikuttaa epäilyttävältä.
Jopa käntyn leipojan ylenpalttinen hikoilu paljastaa ettei leipojalla voi olla puhtaat pullat pussissaan.Pirren leivonnaiset jäivätkin tiskille vaikka niitä monet kävi kauempaa vilkaisemassa.
- Anonyymi
Itse olen määrätietoisesti aloittanut muuttamaan maailmaa niin, että jätän ostamatta tuotteet ja palvelut yrityksiltä ja yrittäjiltä jotka eivät noudata yleisiä hyväksi todettuja arvoja ja käyttäytymistapoja.
Somen rääväsuita mainonnassaan käyttävä yritys ei ole minkään arvoinen. - Anonyymi
Kyllä hygieniapassi täytyy olla. Myyn joskus tuotteistani kylätapahtumissa. Terveystarkastaja on joskus käynyt ja tarkistanut passini ja kylmäketjun jos on makkaran paistoa. En tosin ole Tuusniemeläinen.
- Anonyymi
SYÖ LANTTUVA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223057- 402674
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381513- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä401009Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125913- 33829
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621