Päiväni paras hetki! Olet niiiiiiin ihana!
Ihanaa kun moikkaat
19
931
Vastaukset
- Anonyymi
Asiakaspalvelussa kuuluu tervehtiä
- Anonyymi
Miten voin auttaa ?
- Anonyymi
Kait mä ny sen tiiän, en muuta kuvittelekaan! 😁
- Anonyymi
Gubbe luulee taas olevansa stevarina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe luulee taas olevansa stevarina.
Näköjään. Uskomattoman suuri menekki oli sillä sen emojeiden ja kahvinkeiton saippuaoopperalla rekisteröidyllä nimimerkillä mustasusi. Erittäin erikoista porukkaa kävi mokeltamassa siihenkin monologiin. Ilmeisesti rekattu hahmo itsessään riittää, että pää sanoo ping.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näköjään. Uskomattoman suuri menekki oli sillä sen emojeiden ja kahvinkeiton saippuaoopperalla rekisteröidyllä nimimerkillä mustasusi. Erittäin erikoista porukkaa kävi mokeltamassa siihenkin monologiin. Ilmeisesti rekattu hahmo itsessään riittää, että pää sanoo ping.
Ja sulle riittää sesam ja seiskan vinkkipalkkio? ;)
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sulle riittää sesam ja seiskan vinkkipalkkio? ;)
-sivustaMiksi seiska olisi kiinnostunut jostain nevöhöördsetämiehestä netissä? Niitä on aika monta. Ehkä tämän arvoituksen tarkoitus oli jotenkin resonoida tai osua emt
- Anonyymi
Joo sama, oon 7. taivaassa kun kohdataan ❤️
Vielä kerron sulle kuinka paljon sua rakastan - Anonyymi
Näin tänään ja olet niin syötävän ihana ❤️🔥
- Anonyymi
🪨👅🐱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🪨👅🐱
➜👱♀️
- Anonyymi
Niin sinäkin M nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
➜👱♀️
Minkä ikäinen?Onko tää🍀
- Anonyymi
tuntuu hyvältä nähä hän tuntuis siltä ettei tuomitse vaikken ees tunne. se alkaa itkettään mua en tiiä miksi.
- Anonyymi
Hän on 💚 jos on hyvällä päällä
- Anonyymi
Ei sua palstasetä kukaan moikkaile siellä läävässä.
- Anonyymi
Sä M nainen olet päivän paras hetki, ihana olet ja kivan rusketuksen olet myös kesällä saanut.
- Anonyymi
Upeaa saisi mä tykkään 🌝
- Anonyymi
Moi!<-Terve!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 23910372
- 1266851
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486474- 825129
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324710- 403994
- 613354
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253278On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283245Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue263063