Donald Trumpin määräaika on viikon kuluttua. Sitten Vladimir Putin hylkää rauhanvaatimuksensa – ja ilmoittaa, että Venäjä on aloittanut hirviöohjusten massatuotannon.
Ase voi saavuttaa kohteita ympäri Eurooppaa.
Aika loppuu, Putin eikä Hamas suostu tulitaukoon
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Donald Trumpin määräaika on viikon kuluttua.
- Anonyymi
Donald Trumpin määräaika 8.8
- Anonyymi
Hamasin johtamaa Palestiinaa ei pidä tunnustaa.
Onko Stubb sanonut oman kantaansa? Hän on vain todennut, että jos hallitus tulee siihen tulokseen, että Palestiina pitäisi tunnustaa, niin hän ei vastusta.
Palestiina ei ole vielä tunnustettavissa. Hamas on siellä ruorissa, eikä terroristivaltiota pidä tunnustaa. Ensin on tuhottava Hamas. Hätä Gazassa on kaikinpuolin Hamaksen syytä. Ulkomailla piiloilevat Hamas-johtajat pitävät gazalaisia ihmiskilpinä terroritoiminnalleen, eivätkä välitä ihmishengistä. Johtajat on eliminoitava. Ehkä silloin tilanne raukeaa ja päästään kohti rauhaa ja kahden valtion mallia. Onko Gazan sota Putinin järjestämä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815