Toivon kipinä, se on sitkeä ja päättäväinen. Vaikka joku sitä on yrittänyt talloa, samuttaa ja se on välillä laantunut, niin se on aina onnistunut selviämään. Joku tai jokin sen saa aina takaisin hehkumaan. Ikävällä se muistuttaa olemassa olostaan, jotta se voi oikean hetken tullen sytyttää rakkauden, mitä varten se luotiin.
Toivon kipinä
27
521
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko aloittaja
♀️->♂️ - Anonyymi
Rakastan sua ihanana nainen. Voisitko meidän takia laittaa sen yhden suoran ja rehellisen viestin. Tiedät, että siitä alkaisi meidän yhteinen onnellinen elämä.
- Anonyymi
Onko sulla mun numero?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla mun numero?
Vain työnumero. Sinulla on minun henkilökohtainen numero. Toivoisin saavani siihen (ei virallinen) viestin sinulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain työnumero. Sinulla on minun henkilökohtainen numero. Toivoisin saavani siihen (ei virallinen) viestin sinulta.
Onko minulla se? Onko työpuhelimessa?
- Anonyymi
Juu, jos joskus yksi nainen pitäisi minua kädestä ja katsoisi rakastaen, mutta en uskalla toivoa.
- Anonyymi
Naiselta?
- Anonyymi
Mieheltä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mieheltä.
Onpa harmi tuon itseriittoisen puupään kannalta, ens aloitukseen sitten
- Anonyymi
Minusta tuntuu yhä varmemmalle se että haluan tuon toivonkipinän talloa itse sammuksiin koska minua vältellään kaikin keinoin.
Se on merkki siitä että ikävä on vain yksipuolinen ja niinhän se kyllä niissä tilanteissa yleensä onkin kun toinen löytää uuden ja paremman ja jättää. - Anonyymi
Toivon kipinä elää. Joka päivä toivon, että saisin uuden mahdollisuuden. Uskon että torjuit minut, kun en edennyt eteenpäin riittävän päättäväisesti. Nyt tekisin toisin.
- AnonyymiUUSI
Se on myöhäistä. Itse jätit minut.
- Anonyymi
Rantapallon hirveetä kitinää. Puhaltamalla paksuksi. ;)
-sivusta - Anonyymi
Soitto liinoista?
- Anonyymi
Minulla ei ole työpuhelinnumeroa enää ollenkaan. On vain epävirallisia somekanavia, joissa voi vain viestitellä epävirallisesti puolin ja toisin;)
- Anonyymi
Ps. En ole enää ollenkaan enemmän tai vähemmän virallisesssa työssä (eikä ole aikomuksenakaan olla). On vain epävirallisia ja rentoja somekanavia ja alustoja (joissa olen töissä).
- Anonyymi
144# Onkohan sum a oikein
- Anonyymi
En ota enää vastaan mitään liian virallisia töitä.
- Anonyymi
🤭🤭
- Anonyymi
Epävirallisesti voi ottaa yhteyttä epävirallisissa asioissa, mutta mihinkään valtion töihin ei minua saa ylipuhuttua tai houkuteltua.
- AnonyymiUUSI
Jaa et oo siis niin tyhmä ja tittelinkipiä että luulisit olevasi salainen agentti jos joku vähän imartelis, että panoksesi voisi olla todella tärkeä? Tee
- Anonyymi
💛💐🥐☕
- AnonyymiUUSI
Milloin otit yhteyttä? Ei ole mukana. Siihen vastaan kaikki🤭
Kokeilen vielä - AnonyymiUUSI
Arvasin, että se oli hänen. Kaikkea en kuitenkaan ymmärtänyt. Eipä sillä ole väliäkään. Ihmisten kuoren alta paljastuu aina vain sitä yhtä ja samaa. Ei kenessäkään ole mitään yllätystä, ja kaikkein lupsakimmat ja parhaimmat ovat sisältä kaikkein eniten rikki.
- AnonyymiUUSI
Millä tavalla rikki? Ja kuka tällä pallolla täysin ehjä ja vahva on kaikissa tilanteissa?
Vai sekoitatko rikkinäisyyden herkkyyteen ja tunteiden ilmaisuun?
Sivusta
- AnonyymiUUSI
Liekki ei sammu koskaan. Välillä se hehkuu vain hiilloksena mut sitte taas roihahtaa kun saa bensaa. 🧯🔥
Rakastan söpö mies sua ❤️
Viet mut taivaisiin. 🪐- AnonyymiUUSI
Yksi iso klisee koko tuo postaus. Löytyykö päästä yhtään originaalia ajatusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743840Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1873090Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472966Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572451Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632250- 1601880
- 781575
- 331485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231398Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391372