Ne ovat Vihreä Liike. Plus demokratia tai vallankumous näiden saavuttamiseksi.
Saastuminen, ydinsota ja kehitysmaiden nälkä ovat nämä uhat. Nämä täytyy estää ja koska ne ovat tärkeitä, joka puolueessa puolet ovat vihreitä. Ne ovat ylipoliittisia asioita, kaikkien yhteinen etu, ja vielä eläinkunnankin etu ihmiskunnan lisäksi.
Mutta Vihreä Liitto on sortunut näpertelyyn, sateenkaariasioihin ja Israel vastaisuuteen. Ne eivät kuulu asiaan, muuta kuin demokraattisina asioina, niistä saa olla kahta mieltä. Niissä jopa persut ovat enemmän oikeassa. Vihreät eivät enää ole kansanliike vaan intellektuellen ja ääriliberaalien liike. Ihmiset äänestävät jo mieluummin muita puolueita. Minä perustajajäsenenä sinnittelen vihreissä ja toimin linjantarnistuksen hyväksi.
Olli Santavuori
Maailman eksistentiaaliset kysymykset
6
73
Vastaukset
- Anonyymi
Puolue on sellainen kuin sen kannattajansa. Idealismi kuuluu taustalla asiaan, mutta realismin pitää määritellä tekeminen. Itse kannatan ihan periaatteesta Vihreitä, vaikka muissakin puolueissa voisi olla ideaa. Uskon, että Vihreät nousee vielä.
Näin on. Pitää päästä lastentaudeista, että ääriliberalismi olisi edistystä ja kansan etu.
Demokratian säilyttäminen ja kehittäminen vihreiden asioiden lisäksi on kansan etu ja edistystä. Silloin huolehditaan myös syrjäytyneistä ja puutteenalaisista ja palkansaajista ja yrittäjistä. Eläkeläisistä, lapsiperheistä, nuorista ja vanhoista. Ja kansojen itsenäisyydestä ja suvereniteetistä.
Vihreästä Liitosta lähtee vasemmistolaiset ja keskustalaiset, maltillinen oikeisto ja kansa ylipäätänsä. Ja sinne jää sateenkaariväki, vammaiset, feministit ja Israel vastaiset.
Täysi mahalasku puolueelle, jonka pitäisi olla kaikista edistyksellisin kansan edun ja demokratian ja kaiken edistyksellisen ajamisessa. Ja niiden ylipoliittisten asioiden omatunto muiden luistellessa.
Surkea epäonnistuminen, jos ei linja muutu, ja tätä asiaa tajuta.Ja maahanmuuttajia pitää puolustaa. Siinä ei saa antaa periksi persuilla ja rasisteille tuumaakaan. Se puoli osataan kyllä edelleen. Mutta pitää olla järkevä maahanmuuttopolitiikassa. Ei saa kirkua älyttömyyksiä. Annetaan sossujen hoitaa se asia taitavasti.
Jos sen takia joku mieluummin menee persuihin, niin saa lähteä, jos ei ole vielä lähtenyt.Taitaa olla useilla vihreillä huono omatunto kun ei useampi vastaa. Tai sitten todella on tyhmyys päässyt yllättämään tai vain vammaiset henkisesti jääneet jäljelle, jotka ovat eri mieltä kuin minä näistä asioista.
- AnonyymiUUSI
Huumeessa kirjoitetaan mitä sattuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604516Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352069Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1591455- 1641436
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481422Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2531214Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1881137- 2031102
- 801017
- 61978