Pidät minusta tosi paljon mutta ajoittain pidät minua myös rasittavana? Et haluaisi minua riesaksi itsellesi vaan haluat pitää oman yksityisyytesi mutta toisaalta et haluaisi minusta luopuakaan? Olenko oikeassa vai ihan hakoteillä tässä asiassa?
Olenko nainen tulkinnut sinua oikein?
43
856
Vastaukset
- Anonyymi
Metsään meni.
- Anonyymi
Jos olisit eräs, haluaisin sinut kokonaan. Voisimme ainakin kokeilla yhteiselämää. Jos se ei sujuisi, aina voi erota. Vaikka sinkkuna on tullut totuttua omaan elämään, kaipaan nyt parisuhdetta ja saisit tulla elämääni kokonaan.
- Anonyymi
Metsään tosiaan meni, jos se mies. Kyllä ihan vakavissani olen.
- Anonyymi
En usko, että oli minulle, mutta varmuuden vuoksi vastaan, ettei tosiaan ole noin. Hän ei ole rasittava ja haluan olla hänen kanssaan. Ihan riittävä yksityisyys on siinä, että saan välillä viettää aikaa myös yksin.
- Anonyymi
En kuunapäivänä ajattelis Hänen olevan rasittava. Mut ne ulkopuoliset haittatekijät pitää saada ensin haltuun...Hän tietää kyllä keitä ja mitä tarkotan. <3
- Anonyymi
Kun tosissaan tykkää ei toinen ole rasittava koskaan. Jokin muu väärinkäsitys tuossa varmaan on. Jos tiiät että toinen tykkää paljon, älä turhaan epäröi.
- Anonyymi
Hänellä on naisia uskoisin useita. Ja aamulla yksi kommentti täällä paljasti. Pia nimi tuli esiin. Onko totta että leikit tunteillani
- Anonyymi
Oot ihan hakoteillä hani. Et oo koskaan ollu rasittava mulle. Sut haluan ja sua rakastan ❤️👍
- Anonyymi
Et ole hakoteillä. Jätä rauhaan!
- Anonyymi
Olet h:tin rasittava joskus, mutta tykkään susta silti. Et ole kyllä vakuuttanut mua irl, että olisin tärkeä.
- Anonyymi
Mitkä on haittatekijät
- Anonyymi
Ne toisten elämiin tuppautuvat rikolliset ;)
- Anonyymi
Oli aika jolloin olit tärkeä ja rakas. Sitten jossain kohtaa ajattelin, että voidaan tuota p*nnna. Nyt et enää kiinnosta minua. Mitä vähemmän sinua näkee tai kuulee - sen parempi. Et ole mikään oikeasti kiva ihminen.
- Anonyymi
Haluan sinut ihan kokonaan. Aivan kaiken 100%. 24/7, ainakin aluksi. Rakastan sinua!❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
No nyt oli tunnustus. Milloin kerrot tuon facetoface?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heti kun hän näyttää vihreää valoa.
- Anonyymi
"Image wear or not hot at all" Transuparentti.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin tuon kauheassa kiireessä, mutta siinä taisi olla kaikki oleellinen.
- Anonyymi
Nyt pitää mennä😘
- Anonyymi
Tuskin kukaan pitää kaivattuaan rasittavana. Eiköhän se rasittavuus tule kuvioihin vasta vuosien päästä kun ollaan jo suhteessa.
- Anonyymi
Hakoteillä olet! Haluan sinut ikiomaksi ❤️❤️❤️❤️
Naiselta 🌹 - Anonyymi
Et taida uskoa mitä sulle sanotaan??
- Anonyymi
Kyllä haluaisin uskoa, toisinaan on vähän vaikeaa. Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Naiselta 🌹
- Anonyymi
Kaipaamani mies saisi rasittaa minua ihan niin paljon kuin haluaa! Kunhan ei ravaa vieraissa. Se kortti on jo nähty.
- Anonyymi
Voi niin totta nainen sivusta
- Anonyymi
On tuossa jotain perää höpönassu😘🥰
- Anonyymi
Olet oikeassa
- Anonyymi
Nimittelet jatkuvasti.
- Anonyymi
Ihmisen ei kannata pään sisällä tulkita vaan kohdata ja ottaa selvää, aina voi tietysti pyöritellä aivoissa kaikenmoiset skenaariot.
- Anonyymi
Voi mies. Pidän ja tykkään sinusta, olen enemmän kuin ihastunut. Olen sinussa kiinni, tahdon sinut juuri tuollaisena kuin olet. Olen vain turhautunut tähän tilanteeseen, mikään ei etene. En ole sinun tyttösi. Enkä varmaan tule koskaan olemaankaan. Se sattuu. En tahdo ketään muuta.
-sivusta kuin hänelle- Anonyymi
Täällä muuten samat fiilikset, mut me saadaan toisemme vielä🩷💫🩷
- Anonyymi
Nyt oli ihanaa teiltä 🤍🪽✨💫 toivottavasti saatte toisemme
- Anonyymi
En pidä sinua rasittavana.
- Anonyymi
En koe sinua rasittavana mutta tämä paikallaan junnaaminen rassaa. Ois jo korkea aika jutella irl, mutta odotan kuitenkin uskollisesti. Voi sitä onnen päivää kun näen sut uudestaan ja itku vaihtuu iloksi ✨💫❤️🩷
- Anonyymi
Ei auta,ku odotella vielä, et päästään juttelee. Voitais tehdä vähän jotain muutakin kyl 🔥💫🔥❤️😘🤗😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei auta,ku odotella vielä, et päästään juttelee. Voitais tehdä vähän jotain muutakin kyl 🔥💫🔥❤️😘🤗😍
Sanomattakin selvää rakas
- Anonyymi
Pidän yhdestä miehestä joo
Hänen luonteensa on välillä rasittava.
En jaksa häntä joka PV.
Mutta sitte jos pittää luopua kokonaan
tulee itku .
Se ei taas johdu vain susta vaan siitä
et oon turhautunut siihen et
Sinä jos tykkään tai kiinyn puhumattakaan syvenistä
tunteista pitää olla heti valmis luopuun.
Rauma Jai päälle ku vänhemat hankki aina uuden
Lemmikin kun edellinen kuoli
(Millon ollu lähes 50 kissa ja valtaosa
Lapsuudes ja nuorena 90 luvun loppupuolella
Ihmisiä vihasi n ne oli ilkeitä ja vihasi.
Oli parempi pysyä poissa näkyvistä aina ku voi
Kohtaaminen ties pahaa mieltä tai väkivaltaa..
Olin mustelmilla yms
Vanhemmille kissa oli yhtä arvoon kun
Mitä minäkin olin silloin .
Opin kissojen elekielen hyvin
Mä tulin niiden kans paremmin toimeen kun ihmisten ..
Sillä ajalla vieläkin vaikutus mun
Sosiaalisuuteen ..
Rupes jostain syystä itkettää
Kai se on se et oon taas niin yksin
Ja nenettämäs nyt viel näönki
Sori et avauduin
Pelkää puhuu kun siitä ei ikinä seuraa
Mitää hyvää
Nainen ihan murtunut - Anonyymi
Sinä olet ihana juuri tuollaisena. Kunhat saat ne omat asiasi selviksi, niin omin sinut kokonaan itselleni. Liimaudun sinuun kuin iilimato. Katsotaan kuinka kauan jaksat sitä. Saisit (melkein) kaiken anteeksi, vaikka olisit kuinka rasittava ja mitä kaikkea. Rakkauteni sinua kohtaan on niin syvää, että se kestää mitä vaan.
❤️❤️❤️❤️ - Anonyymi
Missä näette?
- Anonyymi
Oikein tulkittu❣️❣️❣️
- Anonyymi
Kyllä mä annan vaimosi pitää sinut. En koe polyhommeleita tai triangelidraamaa mielekkäiksi, vaikka sä niin kokisitkin.
- Anonyymi
Pidän hänestä ja halusin riesaksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1033913
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se492789- 1142619
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392118Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu311900Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et291743- 271592
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2231559Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?841523- 221388