Eihän vain ole poliisit halliktuiksen "poliittisessa ohjauksessa" ?

Anonyymi-ap

Yksityishenkilöitten (Elokapina) puheluita on kuunneltu laittomin perustein.

16

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomessa poliittisessa ohjauksessa on poliisilaitos, yle, oikeuslaitos, alko, julkinen liikenne ja julkinen terveydenhuolto. Nämä nyt ainakin

• Anonyymi

Pollisiministeri on persu.

• Anonyymi

Poliisiylijohtajan valitsee valtioneuvosto sisäministerin esityksestä viiden vuoden kausiksi kerrallaan. Sisäministeri on Rantanen PS, eikö ?

• Anonyymi

Rantanen on todennut jotakuinkin näin 2015: "Kun me pääsemme valtaan tungemme meikäläisiä kaikki laitokset täyteen. Eiköhän tahti muutu"

Nyt on persut soluttautuneet joka paikkaan ? Missä ei ole kokoomuslainen.....

• Anonyymi

Jos rivipoliiseissa on enemmistö tai paljon persuja en missään nimessä luottaisi
      enää poliisiin. Varjelkoon. Onneksi uhka tavikselle on pieni joutua vaaraan,
      persupoliisin kynsiin, mutta mitä voimme päätellä ? Ovatko poliisit PS:n tiukassa kuristusotteessa, kuten ulos savustettu poliisi kertoi medialle ?

• Anonyymi

HS: "Suomen vajaasta 8000 poliisistaenemmistö on miehiä, joitten poliittinen näkemys painottuu poliisikyselyjen mukaan pomoissa kokoomukseen ja rivipoliiseissa perussuomalaisiin"

• Mainitsemasi lainaus osoittaa jossain sentään olevan järkeä ja toivon samaa järjestelyä myös ay mafian piiriin, jolloin ehkä mafia nimityksestä voidaan luopua!

• Anonyymi

Eihän vain, eihän ..... ?

• Anonyymi

Persuus on ujutettu kaikkiin mahdollisiin rakenteisiin ?

• Anonyymi

Poliisi = persu = tyhmä.

• On persu ainakin sosialistia fiksumpi, koska ei ole sosialisti! Siinä tuli lopun alku niin SDP:n kuin Vasurilitonkin kannattajille ynnä vihreille, joilla taas laskupää on pettänyt!

• Anonyymi
        UUSI
        Extyökkäri kirjoitti:

On persu ainakin sosialistia fiksumpi, koska ei ole sosialisti! Siinä tuli lopun alku niin SDP:n kuin Vasurilitonkin kannattajille ynnä vihreille, joilla taas laskupää on pettänyt!

Pitäisikö lainata laskupäätä vaikka Stubilta ?

Itse et ainakaan ole penaalin terävin kynä !

• Kaikkihan on hallituksen ohjauksessa! Hallitus pitää huolta laeista, joita pitää noudattaa oli sitten vihreä tai punainen eikä muillakaan väreillä ole erivapauksia!

• Anonyymi
        UUSI

Hallitus on rankka,
        kätyrlauma sankka,
        ne kauhun tuskaa levittää yl`onnettoman maan,
        mutta kansa ottaa vallan vastaan,
        hallituksen polkee paskaan.
        sotkee sontaan orpon purran,
        sekä köörin muun.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hallitus on rankka,
        kätyrlauma sankka,
        ne kauhun tuskaa levittää yl`onnettoman maan,
        mutta kansa ottaa vallan vastaan,
        hallituksen polkee paskaan.
        sotkee sontaan orpon purran,
        sekä köörin muun.

Hallitus on kansan valitsemien valitsema, joten se on kansan valitsema eli kansaa! Nykyinen hallitus on nostamassa meitä siitä vasuripaskasta, johon meitä on upotettu jo vuosikymmeniä. Olkaa kiitollisia ja opetelkaa itse ansaitsemaan oma elantonne. Jos minä olen siihen kyennyt niin miksi ei Lyylitkin kykenisi? Olenko teitä fiksumpi, vai? Miksi sitten ette ota opiksi kun neuvon?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5117
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3332
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      3099
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      38
      2428
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1817
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1550
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      121
      1494
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      119
      1159
    9. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      30
      1129
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1119
    Aihe