En haluaisi taas pyytää anteeksi mutta en ole mielestäni loukannut sua mutta jos niin koet niin vilpitön anteeksipyyntö sitten.
Älä ole vihainen enää mulle, en kestä tätä tilannetta. Pelkään kohtaamista ja välttelen mäkin sua. Rakastumiseen ollaan molemmat syypäitä❤️
En kadu mitään, en tekojani, en sanomisia. Enkä kadu sitä että rakastuin suhun❤️
Älä mies vihaa mua
26
331
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Et ole pyytänyt anteeksi.
- AnonyymiUUSI
Oonpa! Muisteleppas vähän. Sanoit vielä siihen että ei siin mitää😂
- AnonyymiUUSI
Miksi kenenkään pitäisi ikäänkuin pyytää esim juuri sinulta anteeksi, näihin palstaäijän typeriin provoihin vastaileva? Tee
- AnonyymiUUSI
Tunnisteet uupuu?
- AnonyymiUUSI
Onko sillä mitään väliä mitä ns tunnisteita tämä netin kekkeruusi äijä runoilee? Siitäkö sinun lapsellinen maailmankuva on kiinni- että joku pyytäisi sinulta anteeksi esim tämän palstaäijän banaalin teatteriesityksen prujuilla? Lol. T
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sillä mitään väliä mitä ns tunnisteita tämä netin kekkeruusi äijä runoilee? Siitäkö sinun lapsellinen maailmankuva on kiinni- että joku pyytäisi sinulta anteeksi esim tämän palstaäijän banaalin teatteriesityksen prujuilla? Lol. T
Mihin kohtaan sattuu kun noin intohimoisesti selvität asiaa joka varmaan ei sinulle kuulu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mihin kohtaan sattuu kun noin intohimoisesti selvität asiaa joka varmaan ei sinulle kuulu.
Ainakin tämä moukkamaisuutesi näkyy. Oletko muuten niin syvällä itsekusetuksesi kanssa, että epäilet minun olevan jostain jaostosta joka taistelee sinun aitoa rakkaustarinaa vastaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin tämä moukkamaisuutesi näkyy. Oletko muuten niin syvällä itsekusetuksesi kanssa, että epäilet minun olevan jostain jaostosta joka taistelee sinun aitoa rakkaustarinaa vastaan?
Jatkan - millainen naista alentava urpo ylipäätään teutaroisi joidenkin muiden kanssa olettaen, että tämä joku naisolettu seuraa vieressä tätä keskustelua? Ei ainakaan sellaisten ihmisten tapa toimia jotka kokee tämän ko osapuolen täysivaltaisena toimijana. Oma lukunsa on myös rasittavat uuvatit jotka ikäänkuin juontaa muille palstaäijän avauksia omien surssurajatustensa myötä ja kirjoittelee tästä oletetusta joillekin muille kuin hän ei olisi läsnä. Siis hyi vttu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan - millainen naista alentava urpo ylipäätään teutaroisi joidenkin muiden kanssa olettaen, että tämä joku naisolettu seuraa vieressä tätä keskustelua? Ei ainakaan sellaisten ihmisten tapa toimia jotka kokee tämän ko osapuolen täysivaltaisena toimijana. Oma lukunsa on myös rasittavat uuvatit jotka ikäänkuin juontaa muille palstaäijän avauksia omien surssurajatustensa myötä ja kirjoittelee tästä oletetusta joillekin muille kuin hän ei olisi läsnä. Siis hyi vttu.
Ja lopuksi sitten on vielä jotain aivan naurettavia nurkkaruusuja jotka syynäilee eaim tälläistä huomiota. Enimmäkseen tosin kahlaavat näitä aloittajaäijän naurettavia monologeja
- AnonyymiUUSI
Miksi vihaisin? Päinvastoin, rakastan valtavasti.
- AnonyymiUUSI
Ei siltä tunnu😂mikäs se oli kun ampaisit kiivaana paikalle ja pakitit ku näit mut. Mulkkasit eka vihaisena 😡just ton näkönen olit
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei siltä tunnu😂mikäs se oli kun ampaisit kiivaana paikalle ja pakitit ku näit mut. Mulkkasit eka vihaisena 😡just ton näkönen olit
Ei varmaankan minulle, mutta koska olen ollut aivan sekaisin viimeiset pari viikkoa, niin varmistaisin koska tämä tapahtui?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaankan minulle, mutta koska olen ollut aivan sekaisin viimeiset pari viikkoa, niin varmistaisin koska tämä tapahtui?
Abauttiarallaa kaks viikkoa sitten.
Olitkohan sä pössytelly kun pupillit isona mut sanaa ei tullut suusta. Ilme kertoi kaiken. Siinä vilahti sun katseessa ne lähes parivuotiset tunnelmat läpi 🤭
- AnonyymiUUSI
En enää tunne muuta kuin vain vihaa
- AnonyymiUUSI
Mitä sä nuori mies rageet?
- AnonyymiUUSI
Hienoa aloittajasetä, prosessoi tätä anteeksipyyntöä mitä ei koskaan tullut ja anna tunteiden tulvahtaa huolella. Siinä teille tunne_teoriaa. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Rakastuit sä luuseriin ja se on paljon enemmän oli rankkaa tai ei rakastuit pelkästään vain voittajiin susta sain vain oikeen ystävän
#Perhana
https://youtu.be/A1GrJWlB4o4?si=3qbF9mQQ8f452vW0 - AnonyymiUUSI
If you want something done right, do it yourself.
😂
🤭🤗❤️- AnonyymiUUSI
Kiroan sut ja sä kuolet. Katotaan vaikka. Yhden olen aikaisemmin ja se delas.
- AnonyymiUUSI
keneen oot rakastunut
- AnonyymiUUSI
Mikä saa sinut todellisuudesta vieraantuneen kuvittelemaan näiden palstaäijän naurettavien kiekaisujen kautta, että näissä on rakkautta- oletko erityispiirteinen?
- AnonyymiUUSI
En ole vihainen. Ollaan tunteellisia ihmisiä, jotka on molemmat tehnyt virheitä. En minäkään kadu mitään, sillä muuten en olisi nähnyt muita puolia sinusta. En kadu, että rakastuin sinuun, vaikka se on välillä surua aiheuttanutkin.
- AnonyymiUUSI
Vailla se olisi sammuttanut toisen tunteet?
Sivusta
- AnonyymiUUSI
En pyydä anteeksi.
- AnonyymiUUSI
Ei sun tarvi. Miksi mäkään pyytäisin rakkauttani anteeksi ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei sun tarvi. Miksi mäkään pyytäisin rakkauttani anteeksi ❤️
Sä olet aloittajasetä naurettava ja pateettinen ihminen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743860Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1873110Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472966Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle612483Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632260- 1611890
- 781585
- 331495
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231398Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391372