Ei hyväksy miehille partaa, miksi?
Vastaukset 11
- Anonyymi00002
kovaa menoa kärsä mäessä
- Anonyymi00003
eiväthän he hyväksy avioeroakaan mutta kaksinnaiminen jopa syntisten kanssa on sallittua. hupaisaa :)
- Anonyymi00013
niinhän tuolla uutisissa lestadiot itekki tunnustavat että salasuhteet on tavallisia heidän uskonnossaan
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
niinhän tuolla uutisissa lestadiot itekki tunnustavat että salasuhteet on tavallisia heidän uskonnossaan
tästähän on monia esimerkkejä kunnassamme.....
jopa kuuluisassa juustoportin parlamentissä heitä "istuu" useita....
- Anonyymi00011
Lapsityö voimaa käyttäneet pilkka hinnalla kauhavalla.....
- Anonyymi00016
ennen vanhaan lestalapset tekivät navettahommat ennen ja jälkeen koulun ja sitten vaikka yöksi turvesuolle ajamaan.
eihän niistä lapsista tullu mitään kouluviisaita kun harva oppi lukemaan.
- Anonyymi00012
Ei muuta ku uutta syntiä tekemään ku entiset on anteeksi pyydetty
- Anonyymi00015
Jättäkää uskon asiat näillä sivuilla unholaan. Koskapa teirä ei kosketa,olokaa hiliaa.
- Anonyymi00017
kohdelkaa tavallisia ihmisiä ihmisinä ja esim. tervehtikää heitä asiallisesti älkääkä tervehtikö vain omaa uskontoanne olevia.
ette ole sen parempia kuin muut. älkää ylentäkö itseänne.
samanlaisina avuttomina ja itkevinä te olette tänne syntyneet kuin muutkin ja samalla lailla te kuolette kuin me kaikki muutkin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451