Ei hyväksy miehille partaa, miksi?
Vastaukset 11
- Anonyymi00002
kovaa menoa kärsä mäessä
- Anonyymi00003
eiväthän he hyväksy avioeroakaan mutta kaksinnaiminen jopa syntisten kanssa on sallittua. hupaisaa :)
- Anonyymi00013
niinhän tuolla uutisissa lestadiot itekki tunnustavat että salasuhteet on tavallisia heidän uskonnossaan
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
niinhän tuolla uutisissa lestadiot itekki tunnustavat että salasuhteet on tavallisia heidän uskonnossaan
tästähän on monia esimerkkejä kunnassamme.....
jopa kuuluisassa juustoportin parlamentissä heitä "istuu" useita....
- Anonyymi00011
Lapsityö voimaa käyttäneet pilkka hinnalla kauhavalla.....
- Anonyymi00016
ennen vanhaan lestalapset tekivät navettahommat ennen ja jälkeen koulun ja sitten vaikka yöksi turvesuolle ajamaan.
eihän niistä lapsista tullu mitään kouluviisaita kun harva oppi lukemaan.
- Anonyymi00012
Ei muuta ku uutta syntiä tekemään ku entiset on anteeksi pyydetty
- Anonyymi00015
Jättäkää uskon asiat näillä sivuilla unholaan. Koskapa teirä ei kosketa,olokaa hiliaa.
- Anonyymi00017
kohdelkaa tavallisia ihmisiä ihmisinä ja esim. tervehtikää heitä asiallisesti älkääkä tervehtikö vain omaa uskontoanne olevia.
ette ole sen parempia kuin muut. älkää ylentäkö itseänne.
samanlaisina avuttomina ja itkevinä te olette tänne syntyneet kuin muutkin ja samalla lailla te kuolette kuin me kaikki muutkin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493