Home haisoo joka talon nurkalla ja joka rakennus on homeessa, keskusta, mutala, rantakylä, niinivaara, noljakka, marjala, lehmo, kaikki on homeessa.
Purettava poikkeen koko kaupunki.
Kaupungin työukot huomenna kaivurin puikkoihin ja yksitellen näitä homerottelo taloja alas. Kerrostaloista jokanen on homeessa.
Ohi kulkiissa paha olo oikein tulloo hometalojen hajusta.
Jokanen hometalo haisoo kadulla.
Joensuu on homeessa
15
232
Vastaukset
- Anonyymi
Ootko koittanut niistää nenäsi?
- Anonyymi
Syyttävä sormi osoittaa aina muita...
https://youtu.be/A1GrJWlB4o4?si=3qbF9mQQ8f452vW0 - Anonyymi
Huomenna Kuopio miehittää Joensuun ja purkaa koko helan hoito kaupunnin poies
- Anonyymi
Se on Putputin kun sen miehittää, koska kukaan ei Joensuuta tarvi, paitsi Joe ja tietenkin erikoisesti operoiva Putputin kaikille muille täysin käsittämättömästä mutta yhden vanhan papparan visioimasta syystä.
- Anonyymi
mitä siit jos rakennukset,pää jos on homeessa niin mitäpä sillä enää tekee.
- Anonyymi
Home haisoo
- Anonyymi
On tainnut henkilökohtainen hygienia päässyt rupsahtamaan.
- Anonyymi
Tuostapa kun papinkadun ja eteläkadun kulmasta purkivat sen röttelön pois niin se pelkkä tonttikin haisee homeelle kun siitä ohi kävelee.
Kukahan siihenkin rakentaa niin ei ole pitkäikäinen talo ellei maita vaihdeta.
Kaikki maat pois monen metrin syvyydeltä ja uutta puhdasta maata tilalle, ennen ei toinna laittaa edes koirankoppia.- Anonyymi
Siis papinkadun ja länsikadun kulmasta...
- Anonyymi
Prismassa kun käy niin homeen voi haistaa suoraan henkilöstä ja hänen vaatteista ja myöskin home on syövyttänyt aivot siinä määrin, että auto menee peruuttamalla ruutuun.
- Anonyymi
Ennemminkin voi epäillä homeen vaikutusta aivoihin jos ruutuun peruuttaminen ei onnistu.
Siihen liittyy myös pohjaton kateus peruutustaitoisia kohtaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennemminkin voi epäillä homeen vaikutusta aivoihin jos ruutuun peruuttaminen ei onnistu.
Siihen liittyy myös pohjaton kateus peruutustaitoisia kohtaan.Oiskohan näillä peruutuskateellisilla ne oman auton ulkopeilit käännetty niin että niistä näkyy vain se oma mairea naama vai mistä tämä peruutustaitoisten kadehtiminen?
- Anonyymi
Pese jalkovälisi ja kainalosi, auttaa kummasti homeenhajun poistossa...
- Anonyymi
Onn
- Anonyymi
Totta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161