Eripuolille hyökätyille terroristi alueille jossa oletettavasti on israelilaisia panttivankeja, pitävätkö israelilaiset siirettävissä majoituskonteissa ilmiantajalle mahdollisuus saada hyvät ruuat, juomat, jokunen yösija, paremman terveyden huollon, JOS kertoo missä he arvailee tai tietää olevan oikein panttivankien olevan (parempaa ruokaa juomaa tuloksista)
Kun on useita ilmiantorakennuksia ja aidot palkkiot ja useamman henkilön saman suuntainen kertomus panttivankien vankiloista?
Pelkällä tulivoimalla ei välttämättä saavuteta riittävää nopeutta heikkokuntoisia panttivankien pelastamiseen?
Hyvät lahjat ilmiantajille, siirtymismahdollisuuksien saamiset paremmille seuduille niin voi löytyä pieni oljenkorsi tieto ilmiantajilta ja löytyä edes joku tai useampi vielä elossa, vai mitä mieltä olette?
Tekevätkö jo israelilaiset
Anonyymi-ap
1
122
Vastaukset
- Anonyymi
Israeilin terrorismi, yhtäpitkä kuin valtio,vain kohteena Palestiinalaiset,Saksalaisten siasta on Natsismia !?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161