että tämä on vain limerenssiä? Auttoiko sen seikan tietäminen mitenkään, oliko sillä vaikutusta siihen miten toimit?
Kuinka nopeasti ymmärsit
11
213
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Aika nopeasti koska olin kokenut saman jo aiemmin
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa sekä valitettavalta että onnekkaalta. Mä olen ollut hyvin pitkään ihmeissäni, eikä asian tietäminen vaikuta kauheasti auttavan. Mutta siis, ilmeisesti pitäisi katkaista kaikki yhteydet, jos aikoo toipua joskus.
- AnonyymiUUSI
On se ollut aika pitkään epäilyksenä.
- AnonyymiUUSI
Mietin että voisiko kyse olla limerenssistä kun siitä minulle ulkopuolinen vihjasi, mutta tunteet olivatkin molemminpuolisia. Se selvisi kun keskustelin tunteista kaipaamani ihmisen kanssa.
- AnonyymiUUSI
Voihan molemmilla olla se?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voihan molemmilla olla se?
Sivusta sanon, että on sekin mahdollista, että limerenssi on molemminpuolista, eikä se tee siitä yhtään parempaa tilannetta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta sanon, että on sekin mahdollista, että limerenssi on molemminpuolista, eikä se tee siitä yhtään parempaa tilannetta.
Tässä ei ollut kyse siitä. Sain asialle varmistuksen myös muulla tavalla ainakin omalta puoleltani.
- AnonyymiUUSI
Sä osaat noi sivistyssanat. Melkein heti alusta tajusin ja se on vienyt mennessään❤️
- AnonyymiUUSI
Mahdollisimman paljon olet tekemisissä arjessa ihmisen kanssa, tutustut kunnolla, olet kaveri, juttelet ja elät arkea. Kyllä se siitä normalisoituu.
- AnonyymiUUSI
Huomaat että ihastus paskantaa, pieree, lihoaa, röyhtäilee, tekee virheitä, sekoilee, kännää, oksentaa ym.
- AnonyymiUUSI
Ei mulla ainakaan ole tuollaisesta kyse.
Olisikin vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743750Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1762946Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472926Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572411Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3622190- 1601870
- 781565
- 281390
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391352