Kun kasvattivat noin huonon ihmisen?
Miltä vanhemmistasi tuntuu?
44
402
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kysy tuota vanhemmilta. Mistä minä voin tietää miltä niistä tuntuu?
- AnonyymiUUSI
Tietävätkö puuhistasi? Vai suojelevatko sinua ja valehtelevat jopa poliisille?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tietävätkö puuhistasi? Vai suojelevatko sinua ja valehtelevat jopa poliisille?
Kysy heiltä, en minä tiedä.
- AnonyymiUUSI
Aloitus ohjaa "manipuloiden" toteamaan, että pahalta se heistäkin tuntuu? Moni pahantekijä ei osaa asettua toisen asemaan, eikä ajattelemaan teon vaikutuksia ihmisiin? Hän ei ajattele, elää hetkessä ajattelematta syvemmin.
Paha olo houkuttelee pahan tekoon, siksi siihen parempi paneutua kuin syyllistää toista mm. eikö omatunto soimaa? Harvemmin näin, eivät tunne huonoa omaatuntoa, koska ajatukset ovat täysin muualla kuin toisen tuntemuksissa.
Pahan tekijä taistelee itsensä kanssa, elää roolissaan, jonka on valinnut tai jopa pakotettu pttamaan haltuun? Kaverien vaikutus ja houkuttimet ohjaa monia, haluaa olla hyväksytty ja se voi olla yksi tekijä, joka ohjaa tekoihin?
Yllytyshullu, haastettu tekemään asioita, jotka eivät ole hänelle eduksi jne. Hän ei ajattele siinä tilanteessa vaikutuksia vaan enemmän vain tulla hyväksytyksi kavereilleen. Monesti ongelma nuorelle tarjotaan mahdollisuutta maiseman vaihtoon, joka voisi olla hänelle itselleen hyväksi?
Hän ei ymmärrä välttämättä siten, vaan voi luulla enemmänkin sitä, että hänet halutaan eristää muista, koska on mielestään niin paha. Voi omia tuntemuksen itselleen? Tietoisuus asioista opettaa myös tukijoukkoja toimimaan ongelman parissa paremmin. Manipuloitu, provosoitu uskomaan vääriä asioita tmv.
Tiedon määrä auttaa asioissa parempaan. Pahantekijä on monesti myös uhri, asioihin vaikuttaa monet vääränlaiset tekijät uhrin ympärillä. Huonot vaikutukset houkuttaa enemmän nuorena, kun ei vielä ymmärrä oikealla tavalla oikean ja väärän merkitystä ja vaikutusta omaan eloon. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus ohjaa "manipuloiden" toteamaan, että pahalta se heistäkin tuntuu? Moni pahantekijä ei osaa asettua toisen asemaan, eikä ajattelemaan teon vaikutuksia ihmisiin? Hän ei ajattele, elää hetkessä ajattelematta syvemmin.
Paha olo houkuttelee pahan tekoon, siksi siihen parempi paneutua kuin syyllistää toista mm. eikö omatunto soimaa? Harvemmin näin, eivät tunne huonoa omaatuntoa, koska ajatukset ovat täysin muualla kuin toisen tuntemuksissa.
Pahan tekijä taistelee itsensä kanssa, elää roolissaan, jonka on valinnut tai jopa pakotettu pttamaan haltuun? Kaverien vaikutus ja houkuttimet ohjaa monia, haluaa olla hyväksytty ja se voi olla yksi tekijä, joka ohjaa tekoihin?
Yllytyshullu, haastettu tekemään asioita, jotka eivät ole hänelle eduksi jne. Hän ei ajattele siinä tilanteessa vaikutuksia vaan enemmän vain tulla hyväksytyksi kavereilleen. Monesti ongelma nuorelle tarjotaan mahdollisuutta maiseman vaihtoon, joka voisi olla hänelle itselleen hyväksi?
Hän ei ymmärrä välttämättä siten, vaan voi luulla enemmänkin sitä, että hänet halutaan eristää muista, koska on mielestään niin paha. Voi omia tuntemuksen itselleen? Tietoisuus asioista opettaa myös tukijoukkoja toimimaan ongelman parissa paremmin. Manipuloitu, provosoitu uskomaan vääriä asioita tmv.
Tiedon määrä auttaa asioissa parempaan. Pahantekijä on monesti myös uhri, asioihin vaikuttaa monet vääränlaiset tekijät uhrin ympärillä. Huonot vaikutukset houkuttaa enemmän nuorena, kun ei vielä ymmärrä oikealla tavalla oikean ja väärän merkitystä ja vaikutusta omaan eloon.Vaikka olisikin uhri, niin ei se oikeuta tekemään pahaa kenellekään! Uhriksi joutunut ei ymmärrä mitään muuta kuin sen, kuinka on mahdollista että joku kuvittelee saavansa tehdä mitä vain ja pilata jonkun ihmisen elämän!
- AnonyymiUUSI
Millälailla huonon?
- AnonyymiUUSI
Isältä on paha kysyä ku on olluna haudassa jo pitkälti yli kymmenen vuotta mu kerkes se olla ylpiä kun suvun ainoa poika hänen isän jälkeen joka putkimieheks rupes äitiltä vois vie kysyäkkin mu ei maksa vaivaa kun enemmän vaikuttas olevan huolissaan et pärjään joten kaipa se tarkottaa sitä et voisin olla huonompikin
- AnonyymiUUSI
"Koeputkimies"?
-sivusta
- AnonyymiUUSI
en tiedä, mutta teille on kuittaa tunnit jo minusta tosi iso määrä verivelkaa, mikä vaikuttaa teihin jo heti ja tässä elämässä. varmaan kannattaa lopettaa ja ottaa vastaan mitä tuleva tuo. eikä meistä noiden miesten kanssa mitään tulee, kun olette saaneet mukaan että ovat verivelkaa. estää niin kuin rakkaussuhteet ja pakottaa eroon. joskus takana on myös suku ja tietämättömyys.
- AnonyymiUUSI
Täällä on alkanut keskustelu jostain aiheesta kiivashenkisesti, saa olla ihmisellä jo jotain painolastia jos on välttämätöntä hermostua näistä sähkeistä. Ilmeisesti jossain provinssissa on tapana syytellä omien mustamaalausten ja valheiden kohteita näistä jupinoista ja hake sillä oikeutusta- täällä ”hän” nyt jo minun vanhempia arvostelee titta
- AnonyymiUUSI
maksatte verivelkaa 3 henkilöstä, pahiten 2 henkilöstä ja pahiten minusta. täysin syyttömiä ihmisiä ja luvatta tehneet, ei mitään suostumusta. ja menee myös tietyille työporukoille ja jokaisesta murhan tapon ja kunnon vahingon yrityksestä sitä on teille kuittaantunut. hakkauksin syömisestä luvatta ottamisesta, rahan estämisestä, täydellisestä estämisestä fyysisen ja psyykkisen vahingon tuottamisesta, koteihk tapahtuneista hyökkäyksistä, joukkohakkauksista myös lapsiin kohdistuneista, surullista että jotkut lapset kuittaavat itselleen jo verivelkaa vanhempiensa myöhä. puheista, valheista jotka johtaneet vaikka mihin. vaino tässä tapauksesta, painostus ja hakkaaminen. kaikesta syntyy verivelkaa mitä ei voi antaa anteeksi. tämä tiedoksi myös viikingeille ja muille.
- AnonyymiUUSI
Gubben vanhempien olis ollu syytä käyttää kondomia.
- AnonyymiUUSI
Ookoo, eli ei ollut sinulta palstasedälle tämä aloitus. Käärin hihat ja alan hommiin vttuilemaan urakalla. Ei mulla muuta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ookoo, eli ei ollut sinulta palstasedälle tämä aloitus. Käärin hihat ja alan hommiin vttuilemaan urakalla. Ei mulla muuta.
Olette siis kaksi eri henkilöä vai tämä on sivupersoonasi? Menkää töihin ja opiskelkaa älkääkä täällä roikkuko. Ai niin, mutta ette te pysty.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kaikki minun kynästäni tuleva on juuri MINULTA.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olette siis kaksi eri henkilöä vai tämä on sivupersoonasi? Menkää töihin ja opiskelkaa älkääkä täällä roikkuko. Ai niin, mutta ette te pysty.
Joo, me olemme kaksi eri henkilöä, ikävä tuottaa oikosulku tähän palstatodellisuuteesi 😉
- AnonyymiUUSI
Se oli juoppo antoi hyvästä sydämmestä gigololle billuu joka tietenkin jätti sen. Ei omena kauas puusta pudonnut kun pojasta tuli samanlainen. Tosin vain juopottelu ei tainnut riittää...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se oli juoppo antoi hyvästä sydämmestä gigololle billuu joka tietenkin jätti sen. Ei omena kauas puusta pudonnut kun pojasta tuli samanlainen. Tosin vain juopottelu ei tainnut riittää...
Ihanaa että jaksat aloittajasetä juontaa uutterasti näitä katkera värssyjä kun nämä rapaketjusi alkaa kaatua. Heti sain kiinni tarinan päästä näin ilmapäänä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa että jaksat aloittajasetä juontaa uutterasti näitä katkera värssyjä kun nämä rapaketjusi alkaa kaatua. Heti sain kiinni tarinan päästä näin ilmapäänä
Palstasetä piti kirjoittaa, tällä kertaa en nääs ole varma aloituksen alkuperästä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin mistähän lie piispanristin kirjastosta sinä tätä vihapuhetta kirjoitat kun oli pakko tuoda esiin, että onko jotkut henkilöt x ja y sama vai ei. Se on omiaan osoittamaan miten yrität lukea tätä palstaäijän pakinointia. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin mistähän lie piispanristin kirjastosta sinä tätä vihapuhetta kirjoitat kun oli pakko tuoda esiin, että onko jotkut henkilöt x ja y sama vai ei. Se on omiaan osoittamaan miten yrität lukea tätä palstaäijän pakinointia. T naiselta
Suhteellisuusteoria auttaa varmasti ongelmassas. Paisti ei tietenkään taloudellisesti. Varsinkaan väärässä jääkaapissa. ;)
-€kauhukahvastakiinni - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suhteellisuusteoria auttaa varmasti ongelmassas. Paisti ei tietenkään taloudellisesti. Varsinkaan väärässä jääkaapissa. ;)
-€kauhukahvastakiinniPitäisikö minun ymmärtää näistä eksoottidesta öyhötyksestä jotakin? Mistä minä tiedän mistä sämpylästä muut taukotuvissa tappelee? Kuten sinä joskus ennen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö minun ymmärtää näistä eksoottidesta öyhötyksestä jotakin? Mistä minä tiedän mistä sämpylästä muut taukotuvissa tappelee? Kuten sinä joskus ennen
Olen tulkinnut nämä niin että nämä jupinat on fuusio vähintään kolmesta henkilöstä. Oikein todella outoa jo. Toisaalta tyypillinen patologisen valehtelijan hermoromahdus, onhan näitä nähty.
- AnonyymiUUSI
Avioero tulikin.
- AnonyymiUUSI
🫂🫂🫂
- AnonyymiUUSI
Varmasti syystä kun heitit akkas ovesta. Rakkaus meni siinä samalla. Nyt olet itkenyt sitä kohta 30v etkä pääse yli.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🫂🫂🫂
Mikä toi on?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä toi on?
Kolme halaushymiötä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä toi on?
Palstasedän hymiö, koitahan emojien tulkki jaksella
- AnonyymiUUSI
Varmasti kurjalta
Sivusta- AnonyymiUUSI
Juu. Palstasedän akka heitti jo ajat sitten luuseriäijänsä mäkeen.
- AnonyymiUUSI
Meillä Lapissa annettiin kourallinen poronpapanaa ja käskettiin opetella laskemaan ihan ite
- AnonyymiUUSI
Paskaleikkejä lapsesta asti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paskaleikkejä lapsesta asti
Nyt oli meinaan hymypoika kova ylämummo😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ps onko palstaäijän kakkakikkara-aloituksista löytynyt paljon mistä jutustella? Tää yks papana lie ainoa mikä katiskaan jää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ps onko palstaäijän kakkakikkara-aloituksista löytynyt paljon mistä jutustella? Tää yks papana lie ainoa mikä katiskaan jää
Nousevan auringon talo, jos nesteet joidenkin yläkertaan lasketaan nk aamu- tai iltaruskoon
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hectorillako lentelit? ;)
-sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hectorillako sitte lensitki? ;)
-sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuulan papana suoraa Nallen tiskin alta. Hiu hiu hiukset kans a 820! Kuulemma. ;)
--tiliotteesta
- AnonyymiUUSI
Tosi pahalta se tuntuu.En kyllä syytä vanhempiani.Pettyneitä ovat.Sääli.Itse en pety omiin jälkeläisiini olen siinäkin erinlainen.
- AnonyymiUUSI
Kyllähän minä pettymys varmaan olen. Mutta pakko tyytyä, kun olen nykyään heidän ainoansa.
- AnonyymiUUSI
No eivätpä onneksi ole enää hengissä 😅 Pääsääntöisesti olen riittävän hyvä ihminen useimpien elämäni varrella kohtaamieni ihmisten mielestä Vanhempia on turha syyttää kenenkään huonoudesta, kun moni muukin asua vaikuttaa siihen mikä lapsesta tulee aikuisena. Toisaalta ei ole useinkaan ole mitään läpipaskoa ja/tai joku vaan saa joskus jokaisessa syvällä piilevän pintaan. Jos joku yksittäinen juntti haluaa pitää minua huonona niin siitä vaan; eipäs mun bebaa kutittele. Kasvatin ite nahkan, mulla ei mee läpi enää loukkaukset ja syyllistäminen. 😂Suosittelen samaa kaikille ja arvostetaan toisiamme 😊 tämä sivusta naiselta
- AnonyymiUUSI
Oletko Venäläinen syntyessäs?Tuli semmonen fiilis tästä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko Venäläinen syntyessäs?Tuli semmonen fiilis tästä.
Heh, aika monen suomalaisen suvun esi-isien syntymäkotimaa on Venäjä tai Ruotsi, riippuen kumpi on hallinnut Suomea. Että oisko esihistorian kaikuja rivien välistä luettavana 🙂
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743850Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1873100Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472966Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572461Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632260- 1601880
- 781575
- 331485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231398Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391372