Aika mielenkiintoisesti kirjoitettu tämä pätkä lehtiartikkelissa;
"IS:n selvityksen mukaan miestä ei ole syytetty rikoksista ainakaan viimeisen kymmenen vuoden aikana Suomessa."
Oliko hän siis ulkomaalaistaustainen?
Toinen mihin kiinnitin huomiota oli tämä;
"IS:n tavoittama, miehen tuntenut henkilö kuvailee miestä ”ulospäin suuntautuneeksi, liikunnalliseksi ja järkeväksi”. Hänen mukaansa miehestä ei olisi päällepäin uskonut, että tämä voisi tehdä henkirikoksen.
. . .
poliisilla on käsitys teon motiivista, mutta ei tässä vaiheessa tutkintaa avaa sitä tarkemmin.
Poliisi muistutti tapauksesta tiedottaessaan, että lähisuhdeväkivaltaa ei tule sietää. Poliisiin voi olla luottamuksellisesti yhteydessä ja saada apua omaan tai läheisen tilanteeseen."
Koska kaikissa kolmessa tästä olleessa Iltasanomien lehtijutussa on ollut tämä loppukaneetti, niin mitä ilmeisimmin tämä mies josta ei koskaan uskoisi että hän voisi tehdä henkirikoksen, on ollut useastikin väkivaltainen?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011403000.html
Mikä mies tämä "metsästäjä" oli?
9
322
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensä nuo kiertäen kaartaen kirjoitetut jutut tarkoittavat juuri sitä, mutta tästä en osaa sanoa, enkä tiedä mitään. Jään seuraamaan.
- Anonyymi
Kyllä se on todistettu, että täällä ei ole mitään moderointia.
Ylläpito on palkattu hommaforumilta ja ylilaudalta.
- Anonyymi
Ylläpito on palkattu hommaforumilta ja ylilaudalta. - Anonyymi
Ylläpito on palkattu hommaforumilta ja ylilaudalta.- Anonyymi
Meinaatko että vaikka massapostittaa, niin mitään ei sensuroida?
- Anonyymi
Osaako kukaan sanoa aloitukseen mitään? Luulisi että juttu on jo levinnyt kulovalkean tavalla, vaan kun en itse ole maisemissa, niin olen ulkona kuin lumiukko.
- Anonyymi
No voi harmi, ei ollutkaan ulkomaalaistaustainen, siihen lässähti taas tämäkin hyvä aloitus.
- Anonyymi
Mitä tulee aloitukseen, niin trollit ovat vallanneet tämän keskustelupalstan jo kauan aikaa sitten. Joku tekee, tai tehtailee jokseenkin älyttömiä, tai hölmöjä aloituksia, joissa ei ole mitään päätä, eikä häntää.
- Anonyymi
Tämä oli mun aloitus, en asu enää Kuopiossa, mutta käyn turistina Rauhalahdessa tämän tuosta, vaikkakin en enää niin paljon kuin ennen, kun kotitaloni purettu ja paikalla on rivitalo. (Mitähän sekin vaikuttaa, kun ei minulla siihen taloon ole ollut mitään asiaa vuosiin, kun talon ostaneet ovat kuolleet ja talossa oli täysin vieraat uudet omistajat?)
Siis trollaanko minä kun kyselen, vai ymmärsinkö aivan väärin?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454820- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301860- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1461328