Omistan ihan uuden anaalitapin. Missä asennossa sen saisi paikoilleen? Kokeilin istua päälle muttan saa sitä uppoamaan. Käykö liukasteena joku kotoa löytyvä rasva tai öljy? Pitääkö liukastetta laittaa syvälle vai riittääkö pelkkä tapin rasvaaminen?
Anaalitappi vinkkejä
15
475
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi gay tekee anaalitapin itse!
- Anonyymi
Laita kunnolla liukastetta myös sisään ja mene mahdollisemman rentona kyljelleen. Ainakin mulla toimii
- Anonyymi
Onkohan tappi sinulle liian suuri ? Kun aloittelee niin riittää varmaan n.3cm korkeintaan 5cm leveä tappi
- Anonyymi
Olen keskustelun aloittaja. 1cm pienempi ja myös vibra ja kierteet. Uppoaa kohtuu helposti ja olo on taivaallinen. Jo käveleminen saa tulemaan
- Anonyymi
Miten saat pysymään paikoillaan ku kävelee.
- Anonyymi
No mitäs auttaa kun se on sun perseessä.
- Anonyymi
Tappi on sellainen kohtuu pyöreä. Aivan imaisi sen paikoilleen ja ei mitään ongelmaa ettei pysyisi. Hiljainen värinä teki uskomattoman tunteen kun käveli ja kalu kasteli valuessaan koko jalan vaikkei seisonut kunnolla. Kotona kosketin vain pari kertaa terskaa niin sperma lensi välittömästi komealla kaarella.
- Anonyymi
Porsas röh röh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porsas röh röh
Katos on joku jättänyt sikalan oven auki possu on päässyt tänne taas röhkimään.
- Anonyymi
Taitavat nämä porsas runkkarit hakea hyviä vinkkejä hommiin. Eikai sitä muuten täällä pyöri. Varmaan nytkin ajattelevat hittovie onko tämmösiä tappeja olemassa
- Anonyymi
No sinä.
- Anonyymi
Vieläkö runkkari täällä hakemassa viboja? Mikset myönnä olen käteenvetäjä ei se ole häpeä
- Anonyymi
Itse käytän apilavaseliini liukasteena anaalitappien kanssa , se keltainen purkki mikä löytyy joka ruokakaupassa. Rasvaa tapin hyvin sekä myös anusta ja istahtaa päälle , kun rentoutuu ja ei pidä kiirettä niin liukuu kyllä tappi anaaliin ja nautit. Olen tätä harrastanut muutaman vuoden , aloitin pienemmillä tapeilla mutta nykyään käytän isompia 10-11 cm halkaisija isoimmat mistä nautin usein.
M 64 CD 💃 - Anonyymi
Ei uskoisi kuinka herkkä eturauhanen on. Hierominen saa aikaan upeita siemensyöksyjä
- Anonyymi
Paljon liukastetta niin syvälle kun saat laitettua. Myös tappiin että liukuu sisään mullakin parhaiten kyljellään ja sitten istut rauhallisesti sen päälle. Liukaste sisällä saa sen liikkumaan eikä paina. Jos tapissa liikaa liukastetta hankala saada pysymään sisällä. Sitten vain nauttimaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026943
- 594602
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354075- 703199
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271676- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431217