Anaalitappi vinkkejä

Anonyymi-ap

Omistan ihan uuden anaalitapin. Missä asennossa sen saisi paikoilleen? Kokeilin istua päälle muttan saa sitä uppoamaan. Käykö liukasteena joku kotoa löytyvä rasva tai öljy? Pitääkö liukastetta laittaa syvälle vai riittääkö pelkkä tapin rasvaaminen?

21

1513

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tosi gay tekee anaalitapin itse!

• Anonyymi

Laita kunnolla liukastetta myös sisään ja mene mahdollisemman rentona kyljelleen. Ainakin mulla toimii

• Anonyymi

Onkohan tappi sinulle liian suuri ? Kun aloittelee niin riittää varmaan n.3cm korkeintaan 5cm leveä tappi

• Anonyymi

Olen keskustelun aloittaja. 1cm pienempi ja myös vibra ja kierteet. Uppoaa kohtuu helposti ja olo on taivaallinen. Jo käveleminen saa tulemaan

• Anonyymi

Miten saat pysymään paikoillaan ku kävelee.

• Anonyymi

No mitäs auttaa kun se on sun perseessä.

• Anonyymi

Tappi on sellainen kohtuu pyöreä. Aivan imaisi sen paikoilleen ja ei mitään ongelmaa ettei pysyisi. Hiljainen värinä teki uskomattoman tunteen kun käveli ja kalu kasteli valuessaan koko jalan vaikkei seisonut kunnolla. Kotona kosketin vain pari kertaa terskaa niin sperma lensi välittömästi komealla kaarella.

• Anonyymi

Porsas röh röh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Porsas röh röh

Katos on joku jättänyt sikalan oven auki possu on päässyt tänne taas röhkimään.

• Anonyymi

Taitavat nämä porsas runkkarit hakea hyviä vinkkejä hommiin. Eikai sitä muuten täällä pyöri. Varmaan nytkin ajattelevat hittovie onko tämmösiä tappeja olemassa

• Anonyymi

No sinä.

• Anonyymi

Vieläkö runkkari täällä hakemassa viboja? Mikset myönnä olen käteenvetäjä ei se ole häpeä

• Anonyymi

Itse käytän apilavaseliini liukasteena anaalitappien kanssa , se keltainen purkki mikä löytyy joka ruokakaupassa. Rasvaa tapin hyvin sekä myös anusta ja istahtaa päälle , kun rentoutuu ja ei pidä kiirettä niin liukuu kyllä tappi anaaliin ja nautit. Olen tätä harrastanut muutaman vuoden , aloitin pienemmillä tapeilla mutta nykyään käytän isompia 10-11 cm halkaisija isoimmat mistä nautin usein.
      M 64 CD 💃

• Anonyymi

Ei uskoisi kuinka herkkä eturauhanen on. Hierominen saa aikaan upeita siemensyöksyjä

• Anonyymi

Paljon liukastetta niin syvälle kun saat laitettua. Myös tappiin että liukuu sisään mullakin parhaiten kyljellään ja sitten istut rauhallisesti sen päälle. Liukaste sisällä saa sen liikkumaan eikä paina. Jos tapissa liikaa liukastetta hankala saada pysymään sisällä. Sitten vain nauttimaan

• Anonyymi00018

Rouvalla pieni tappi kunnon liukasteella on anaalista pitkiäkin aikoja, useita tunteja kerrallaan. Ei siinä muuta kuin alku rauhassa ja loppu hoituu ihan nauttien.

• Anonyymi00019

Ja sitten lopulta paska lentää ku varpusparvella

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ja sitten lopulta paska lentää ku varpusparvella

Niinkö se sulle kävi.

• Anonyymi00021

Tunge se perseeseesi!

• Anonyymi00022

Ai varpusparvi mikä sulta lensi. Ohi meni jo.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ai varpusparvi mikä sulta lensi. Ohi meni jo.

Sun jutut on kuin mummon pierut… yli puolet niistä on pelkkää paskaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      376
      2406
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      65
      1860
    3. Mitä kirjainta haluaisit rakastella?

Ehdottomasti?
      Ikävä
      154
      1433
    4. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1247
    5. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1211
    6. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      48
      945
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      90
      884
    8. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      842
    9. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      43
      815
    10. Alavuden Ähtärin kylä 1.1.2028

Ketä saamme kiittää tästä?
      Ähtäri
      28
      813
    Aihe