Miettinyt tuon käyttöönottoa, onneksi ei vielä sitä tehnyt. Yrittänyt löytää enemmän tietoa. Siinä on järjetönmäärä kohteita joille luovutetaan tetosi A:sta - Ö:hön, siis ainakin koko Suomi.
Nyt uutisoivat jostain kaiketi yksityisestä dikipalvelusta, sen kun joku lataa voi tulla hiukka liikaa kuluja, jos oikein luki uutiset siitä.
Suomen kansalaiset monet menneet ihan sekaisi siitä lähtien kun suomalaiset liitettiin Euroopan Unioniin. Mitähän vielä tulee NATO:staki, tuleeko lopulta Suomalaisesta sotilaasta vientituote jonka mielellään presidentti allekirjoittaa jos hallitus pääsee sopuun (sitten joskus)?
Tuo suomi.fi-viestit,...
Anonyymi-ap
2
226
Vastaukset 2
- Anonyymi
Suomi.fi- palvelussa ei ole mitään kummallista. Minulla on ollut se jo monta vuotta, sinne tulee ilmoituksia eri viranomaisilta. Ne ovat vain viestejä, eli niistä ei pääse klikkaamalla mihinkään, vaan jos esim. verottajalta tulee jokin päätös tai veroilmoitus, niin siellä vain sanotaan, että tämmöinen on tullut, ja sitten pitää kirjautua asianomaisille sivuille. Se on niinkuin yksisuuntainen sähköpostilaatikko.
Sitä toista K-kirjaimella alkavaa palvelua vierastan, se taitaa olla kaupallinen rahastuskeino.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393998- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei288853- 77738
- 82726
- 71691
- 50655
- 37646
- 44617
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609